Lørdag! Hurra!

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Litt trøtt i dag, sovna sent i går. Hadde litt vondt i magen, så lå og kjente på det og håpa det ikke utvikla seg. Det gjorde det ikke, og til slutt sovna jeg.
Har faktisk friiii i dag! [:D][:D] Har jo jobba 3 av 4 helger de siste månedene, så det er deilig. Drar på trening kl 10, Step&Pump. Husvasken bør taes i dag også, siden jeg ikke rakk det i går, men det må nok vente til i morgen. Skal nemlig på julegaveshopping med lillesøs senere i dag! [:)] Greit å få gjort unna litt gaver, særlig til de jeg vet hva jeg/vi skal kjøpe til.

I kveld blir jeg og ungene alene hjemme, sambo skal på konsert. Eller, konsert og konsert... det er mora hans og korpset hennes som har konsert, og han fikk en gratis billett og tørte ikke å si nei, hahahaha! Så da skal han dit, og jeg skal kose meg gløgg i hjæl foran Skal vi danse med litt smågodt - gleder meg! [:D]

Ha en fin lørdag alle sammen!

hei.

i dag sto vi opp kl 7.45, planen hva å dra ut en tur etter lunsj men blir ikke dra ut, det er -25 ute, huff huff vinter er her og kalt ute[&:]
vi får bare slappe av og kose oss inne i dag, kanskje vi tar en liten tur til mamma og dem etter lunsj sånn at ungene mine blir ikke så rastløs når dem må være inne bare.
vi skal ha hjemmelaga pizza til middag, samboern er på jobb og kommer hjem kl 15.30.

ORIGINAL: PhillipOgLeah

hei.

i dag sto vi opp kl 7.45, planen hva å dra ut en tur etter lunsj men blir ikke dra ut, det er -25 ute, huff huff vinter er her og kalt ute[&:]
vi får bare slappe av og kose oss inne i dag, kanskje vi tar en liten tur til mamma og dem etter lunsj sånn at ungene mine blir ikke så rastløs når dem må være inne bare.
vi skal ha hjemmelaga pizza til middag, samboern er på jobb og kommer hjem kl 15.30.

TULLER DU?! -25 grader? Djiiiiiiiiz! Her er det 10 pluss og regn!

MammaTilSmåsnuppene: Ja, bra det ikke ble mere. Var liksom ikke omgangen-vondt, var mere "hva i all verden har jeg spist nå som jeg ikke tålte"-vondt. Jeg spiste potetgull i går, lurer på om det var det... har fått vondt i magen av salt potetgull tidligere nemlig. Kjenner det litt enda også, men ikke så ille som i går.
Håper dere holder dere friske heeeele helga! [:D][:D]

ORIGINAL: Skrållan

I kveld blir jeg og ungene alene hjemme, sambo skal på konsert. Eller, konsert og konsert... det er mora hans og korpset hennes som har konsert, og han fikk en gratis billett og tørte ikke å si nei, hahahaha! Så da skal han dit, og jeg skal kose meg gløgg i hjæl foran Skal vi danse med litt smågodt - gleder meg! [:D]

Fikk ikke billett du da? Haha[:D]

I dag sov Amalie til 8.15 og våkna vel av vekkeklokka til gubben.
Han skal jobbe til langt utpå dagen, de har nemlig varetelling.
Jeg og snuppa sto opp og spiste frokost, så litt Noddy også dro vi å hentet mormor/oldemor. Var en tur på Heimdal og kjøpte en krans og kjørte ned på gravstedet til morfar/oldefar. Ryddet og pyntet litt på grava og dro videre til mormor/oldemor og spiste lunsj[:)]
Da kom gubben til mamma innom å hentet snuppa, de skulle besøke mamma/mimmi på jobb og jeg stakk innom butikken og handlet inn til middag i dag. Vi skal spise til mamma/mimmi og gubben i dag. Så nå har jeg skjært opp alt av grønnsaker, stekt kjøttdeig og gjort klart alt. Så når mamma/mimmi kommer hjem fra jobb og Amalie våkner er det bare å steke tubs og dekke bord[:)]

I kveld blir det avslapning og tv på planen, antar gubben er sliiiiten når han endelig kommer hjem.

Nei, jeg er selvskreven "barnevakt" i kveld, og det er HEEEEEELT greit for meg! [;)][:D][:D]

Bæsj, har ikke fått lønn enda! Er noe feil med nettbank bedrift, så de får ikke sendt ut lønna. Kjekt for meg at sambo nettopp fikk skattepenger, da blir det julegaver uansett! [8D]

Hallo.....her har vi vært en liten tur på kjøretur i regnværet...har besøkt oldeforeldra til Mini trollet..
I kveld skal jeg scrappe litt tenker jeg,å se litt tv eller no....Nå er det middagslaging på tapeten..
Ha en fin lørdag alle sammen[:D]

hei.

tuller ikke, kan ikke huske at det har vært -25 ute i okt.

hei.

tuller ikke, kan ikke huske at det har vært -25 ute i okt.

Dere har virkelig min sympati! Noget tidlig å starte sprengkulda i okt...

Ungene var en drøm å legge i kveld, jeg koser meg med Coldplay (fått renessanse på Spotify'n min for tiden de) og litt pottis! [:)]
Kjøpte 3 julegaver i dag, samt vintersko til Idamin. Fikk også titta litt på en liten tass på 3 uker, hællemååååååååne for en skjønnas!!!!!

Destiny, når minstemann ([8D]) kommer, så er det meget mulig jeg må slå opp telt i hagen deres, jeg vil kosemose og sniffe på'n regelmessig! [8D][:D]

Back
Topp