Lørdag! Hurra!

Litt trøtt i dag, sovna sent i går. Hadde litt vondt i magen, så lå og kjente på det og håpa det ikke utvikla seg. Det gjorde det ikke, og til slutt sovna jeg.
Har faktisk friiii i dag! [:D][:D] Har jo jobba 3 av 4 helger de siste månedene, så det er deilig. Drar på trening kl 10, Step&Pump. Husvasken bør taes i dag også, siden jeg ikke rakk det i går, men det må nok vente til i morgen. Skal nemlig på julegaveshopping med lillesøs senere i dag! [:)] Greit å få gjort unna litt gaver, særlig til de jeg vet hva jeg/vi skal kjøpe til.

I kveld blir jeg og ungene alene hjemme, sambo skal på konsert. Eller, konsert og konsert... det er mora hans og korpset hennes som har konsert, og han fikk en gratis billett og tørte ikke å si nei, hahahaha! Så da skal han dit, og jeg skal kose meg gløgg i hjæl foran Skal vi danse med litt smågodt - gleder meg! [:D]

Ha en fin lørdag alle sammen!

Da sover Vilde og Heidi er ute med sambisen..Jeg gjør siste rest før vi skal ha selskap[:)]

Kl 13 braker det nemlig løs her[8D]

Men er ikke i form..Feber og skikkelig snylta[&o][&o]

Ikke det at jeg gleder meg til selskapet men ser også fram til kvelden[:)]

Dugnad i går på ungdomsarrangement!!! Fy flate for noen snille og superdyktige ungdommer vi har her!!!![:D][:D][:D] I seng klokken ett, og 0630 er det lørdag morgen...[:'(] På med tv, litt skiver og jeg fikk duppe litt til[;)][:D] Mye styr og spente barn her, så har vært litt høyt volum. Men nå er vi snart klar til å gå ut døren og ha barnebursdag!!!![:D][:D][:D] 16 viltre barn i to timer[:D][:D][:D]

Nicholas våknet kl 06 i morges, men fikk ikke stå opp før halv åtte. Jeg og gubben ble liggende lenge og halvsove videre, mens han koste seg med film og frokost. Nå har vi alle spist egg og bacon og skal snart ut på oppdrag. Skal levere komfyren vår til mamma (har solgt den til henne), også må vi hente pc'en på rep og få den sendt inn til Acer. Og tro du meg det kommer aldri mer ett Acer produkt inn i dette huset!!! Fy faen for en dritt pc. Bruker samboerens jobb laptop jeg nå for alle de andre har diverse problemer jeg ikke gidder krangle med. Vi m kjøpe ny pc, og det blir ingen mini pc og ikke noe Acer prdukt i allefall!!

Ellers er vognen vår klar til henting på Barnashus og sengen klar for henting på Babyshop, men tror vi utsetter hentingen til etter flyttingen til uken. De står jo godt på butikken også[:D]

I kveld skal vi på middag til ett vennepar sammen med et annet vennepar. Nicholas blir med for jeg er jo sjåfør uansett. Vi får visst servert hjort[:)] Greit å bli invitert på middag når man ikke lenger har hverekn komfyr eller oppvaskmaskin gitt[:D][:D]

Suki: mannen som jobber på Bitshop (firma for datanerder som rep pc'er her) anbefalte på det sterkeste å aldri kjøpe Acer. De er den pc produsenten med størst feilprosent på pc ene sine. Og min erfaring med Acer er at det bare tull med den. Men smaken er som baken da.

Vi er hjemme fra en nydelig middag hos gode venner. Nicholas holdt seg våken helt til vi dro hjem kl halv elleve og nå sover han søtt i sengen sin. Vi skal snart følge etter vi og. Snart er hele leiligheten pakket ned, og mye er vasket. I morgen blir det besøk hos vennepar for å btte låne bil. Vi må låne varebil denne uken nemlig.

må bare anbefale dell jeg da. mannen får i gjennom jobb og vi er veldig fornøyd[:)] har kjøpt en stasjonær på privaten å, dell selfølgelig[:)]

men jeg trodde du var en sånn mac-type jeg looney, litt kul og trendy[8D][:D] 

MArte: ja, har lyst på Mac men synes de er dyre. Har blitt rådet til å ikke kjøpe den billigste dersom vi går for Mac så det er en v grunnene til at jeg ikke ar kjøpt det. I tillegg synes jeg Apple er litt sære med diverse ting som at de f.eks ikke støtter Java.

Suki: Jeg har vært mest fornøyd med Lenovo faktisk, men det er en typisk jobbpc. Har og vært fornøyd med Fujitsu Siemens sin jobbpc. Er derfor veldig usikker på hvilken pc jeg skal gå for denne gang. Har ikke hatt hverken Delle eller Compaq så har ingen erfaring med de. Vurderer gå for Samsung denne gang kanskje. De ble best i test tidligere i høst leste jeg. Men åpen for gode forslag[:)]

Back
Topp