Lørdag e herlig:)

Vi har spist sein, deilig frokost m ferskt brød :) sambo har vasket bad, å no sitter vi og slapper av i sofan:) skal kjøre snuppa på bursdag kl 14 og da stikker jeg og sambo en tur på kjøpesentret for å fikse noen julegaver. I kveld skal vi lage pizza og se på tv Å spise godis :) herlig m lørdag :)

Æ har sove læng, spist en god frokost å sett bærre å slappe av før æ ska på seinvakt :)

Har varit på jobb sen tiiiiiidigt, men är snart färdig:-D

Ska ut å gå tur i snön, solen skiner! Sen blir det god middag och kos med min käre ikväll!

Sove leenge, og nå skal jeg finne en BH som passer ( det blir ein j**** vansklig jobb ), så skal jeg og gubben opp i hundeparken med bikkja, sånn at han får springe litt av seg.. ;)

Jeg jobber i dag. Har matpausen nå bare så måtte innom her å se litt;) Skulle egentelig hvert på utstilling i dag da! Men ingen som kunne jobbe for meg!:/

Men gleder meg masse til i kveld da!! At ordnet barnefri så jeg å sambo kan ta en kinodate<3 lenge siden bare vi to fant på noe utenfor huset:)>

I dag har jeg satt opp sengen til babyen<3 vasket klær, laget oreo kake og vasket litt i huset :) Sitter nå å slapper av i sofaen å prøver å ikke tenke på den vonde ryggen/bekkene :-/ i kveld blir det hjemmelaget pizza og julebrus:-D samboeren min skal legge gulv på babyrommet, så kanskje jeg hjelper til litt der eller bare gir han psykisk støtte, alt etter hvordan formen min er :) 

Ha en flott lørdag alle sammen :):)

I dag har vi vært supereffektive på kjøpesentret, mens snuppa var to timer i bursdag. Vi har handlet en del juledager så nå er det ikke så mange igjen :) har kjøpt dyne til bebisen og det ble dun :) så har jeg henta babybokser både på apotek 1 og vitusapotek :) nå ska vi straks spise pizza :) herlig m slike dager :)

I dag sov jeg lenge, deilig!!
Så har vi laget noen julegaver, vært ute å lekt oss i snøen/isen... sett på film, laget hamburgere. En fin lørdag med andre ord

Her er mannen offshore så en rolig lørdagskveld. Har vært på halloween fest med gutta hos en av bestekompisene til minstemann. Det var koselig for både liten og stor :)

Back
Topp