Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blæh. Skjønner deg godt. Jobben.Hiver i meg siste rest av skiva mi kaffen, før eg køyre avgårde til jobb... Dumme jobben :'(
Hiver i meg siste rest av skiva mi kaffen, før eg køyre avgårde til jobb... Dumme jobben :'(
Hiver i meg siste rest av skiva mi kaffen, før eg køyre avgårde til jobb... Dumme jobben :'(
Hørtes magisk ut.Ha en fin dag på jobb, blir sikkert ikke så ille
Vi har tatt inn på et fantastisk hotell i Brisbane i dag: en villa fra slutten av 1800tallet. Så nå koser foreldran seg med et glass rødvin i stua mens ungene er i seng![]()
Åh, snakk om å gni salt i såret. Tok tida ista. Hadde eit bord igjen som måtte ryddes, eg hadde tatt det andre... Så eg sto i oppvasken og tok unna all oppvasken... Og det tok 15 min før ho andre begynte å rydde!! Einaste ho gjorde var å ta imot betaling frå 4 stk, det tar 2 min!!Ha en fin dag på jobb, blir sikkert ikke så ille
Vi har tatt inn på et fantastisk hotell i Brisbane i dag: en villa fra slutten av 1800tallet. Så nå koser foreldran seg med et glass rødvin i stua mens ungene er i seng![]()
Hva er pyls??Vi har vært på Eventyrfabrikken med jentene i dag sammen med noen andre i familien. Var supermegamoro!! Alle ungene koste seg glugg ihjel og foreldrene og da ^^
Så dro vi hjem til Skiens desidert fineste hus og spiste pyls i sola![]()
Eg tipper pølse ;pHva er pyls??
Slo meg ikke en gang.Eg tipper pølse ;p
Slo meg ikke en gang.![]()