Lørdag allerede :-p

Arian pleide å bare våkne en gang i løpet av natten, eller til og med sove natten igjennom. I det siste har imidlertid han også vært mer urolig om nettene. Gjerne våknet 3-4 ganger. Det er slitsomt når en ikke får nok søvn!
Sånn det starta her også! Først fikk hun mat en gang hver natt, så blei det to og tre. Og nå er hun våken og skriker hver time. Uholdbart i lengden men hva kan man gjøre? :eek:

Lest nå at flere har hatt barn som har reagert med søvnvansker og gråt etter den vaksina, men det står ikke som bivirkning:(

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Lest nå at flere har hatt barn som har reagert med søvnvansker og gråt etter den vaksina, men det står ikke som bivirkning:(

Hmmm...ja, har blitt verre her etter at hun fikk den for ei uke siden:eek:

Hmmm...ja, har blitt verre her etter at hun fikk den for ei uke siden:eek:
Kanskje det er en sammenheng? Føler jeg har mistet den glade pia mi på dagtid også, hun er ikke lik seg selv:(

Kanskje det er en sammenheng? Føler jeg har mistet den glade pia mi på dagtid også, hun er ikke lik seg selv:(

Om barnet forandrer seg og ikke blir "seg selv" igjen ette noen dager, så hadde jeg vurdert en legesjekk. Barn for å utelukke bivirkninger.. Slitsomt for både mor og barn det der:(

Nå må dere ikle Google dere i hjel på den vaksinen da damer...!
Barn kan bli syke, det trenger ikke å ha noe med vaksinen å gjøre selvom de har reagert på den de første dagene.
Dette er snakk om vel utprøvde vaksiner.
Kanskje det skjer noe rundt 5-6-måneders alder? Utviklingsprosess, store sprang som gjør at ungene kommer i ulaget?

Da sier jeg takk for i dag, damer!
This mama is gettin' hee beautysleep. ;) Håper alle får ei fin natt og våkner uthvilt i morra.

God natt, god natt!! :-)

Back
Topp