Lørdag 7/12

Ja det er kjempeskummet, kom så brått også!" Jeg kledde på oss alle tre, satt oss i bilen med vinduene foran nede, og satt dere i 30 min og hørte på Lille Jack og Dinosaurtoget. Det ble ikke noe bedre, bare verre, og vi fikk komme inn til legevakten med en gang. Hun fikk Betapredtabletter som vi måtte sprøyte inn i munnen hennes, og hun fikk ligge med maske med medisin og luft i 10 min. Er så glad for at venninna mi kom og hjalp til, Saga ble helt knust av å bli holdt fast så lenge, da var det godt å bare kunne konsentrere seg om henne <3. På vei hjem sovnet de i bilen, de våknet litt til da vi kom hjem og skulle skifte bleier og klær, men Saga sovnet med en gang hun ble lagt. Lex sa "neineinei ikke sove! ikke so...." så var han borte han også :)
Jøye meg for ei natt dere har hatt :eek: Ennå godt det gikk bra da! Er hun i fin form nå?
Sånt må være så fryktlig ekkelt :(

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jøye meg for ei natt dere har hatt :eek: Ennå godt det gikk bra da! Er hun i fin form nå?
Sånt må være så fryktlig ekkelt :(

Nå sover hun, hører noen host innimellom, men det er 'vanlig' host, ikke bjeffing sånn som igår. Hun ble bare tettere og tettere, fastlegen hadde gitt meg Bricanyl tidligere på dagen, prøvde å gi det da hun våknet 2030, men da ble hun i 120, løp rundt og var helt propell! Den hjalp iallfall ikke! Storebror hadde et anfall på cirka samme alder, da gikk natta greit, men på morgen ble det verre. Han fikk betapred, det var ikke så ille at han måtte i pustemaskinen, fikk beskjed om å ringe 113 om det saga ikke ble bedre igår. Hun sov heldigvis natta igjennom, jeg var oppe 3-4 ganger og sjekket :)
Og det trikset med å heve enden på senga funker ikje hos oss, de snur seg bare feil vei de :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nå sover hun, hører noen host innimellom, men det er 'vanlig' host, ikke bjeffing sånn som igår. Hun ble bare tettere og tettere, fastlegen hadde gitt meg Bricanyl tidligere på dagen, prøvde å gi det da hun våknet 2030, men da ble hun i 120, løp rundt og var helt propell! Den hjalp iallfall ikke! Storebror hadde et anfall på cirka samme alder, da gikk natta greit, men på morgen ble det verre. Han fikk betapred, det var ikke så ille at han måtte i pustemaskinen, fikk beskjed om å ringe 113 om det saga ikke ble bedre igår. Hun sov heldigvis natta igjennom, jeg var oppe 3-4 ganger og sjekket :)
Og det trikset med å heve enden på senga funker ikje hos oss, de snur seg bare feil vei de :)

Huff, så ekkelt da :( bra hun er bedre nå!
Hermine går på astmamedisiner pga nattehoste/anstrengelseshoste, men har ikke hatt slike anfall heldigvis! Hehe, vi har hodeenden på senga hevet hele tiden pga astmaen da, men må som regel snu henne et par ganger hver natt når hun ligger i Pippi stil med beina på puta og hodet nedover :eek: :p ;)

Huff, så ekkelt da :( bra hun er bedre nå!
Hermine går på astmamedisiner pga nattehoste/anstrengelseshoste, men har ikke hatt slike anfall heldigvis! Hehe, vi har hodeenden på senga hevet hele tiden pga astmaen da, men må som regel snu henne et par ganger hver natt når hun ligger i Pippi stil med beina på puta og hodet nedover :eek: :p ;)

Haha, ja, det er så merkelig at de heller vil ligge sånn!

Lex får ventoline og flutide når han har en spesiell type hoste eller blir veldig tett, men ifølge fastlegen har han ikke astma. Er veeeldig glad jeg har det i hus!

SÅ guffent :o
Det fungerer ikke å hele senga her heller, Lillebror ligger helst oppå dyna med hodet i fotenden :p

Back
Topp