Lørdag 7/12

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
God morgen!

Har dere sovet godt alle sammen?
Vært stille her de siste dagene syntes jeg :)

Idag skal vi møte søstrene mine,så skal vi være en del ute så barna får lekt litt.

Er supertrøtt. Frøs mye i natt,så våknet så mange ganger.
Skal snart legge meg litt igjen,kun W og meg som er våkne :)

Er alle barna friske?

Bebbe hvordan har det gått på sykehuset i natt? Du får vel svar på prøvene idag?
Håper du kan reise hjem etterpå :)

Sent from my iPad using BV Forum

God mor'n:)

Åh, hater å fryse!:eek: hvertfall når man prøver å sove.. håper du får sovet godt etterpå :) og kos dere masse idag med søstre og utelek:D hvor mange søsken har du:)

Her har natten vært god! Til og med Leoh valgte å sove seg gjennom;):D så nå har jeg gitt han flaske, og vi skal sove litt til:) sambo har stått opp med jentene, som våknet litt før 06:30..
Er ikke sikker på planene for dagen, men skulle gjerne ha kjøpt noen julegaver.. men har mine tvil om at jeg får gjort det:P

Ha en god lørdag, jenter:D

☆★hilsen meg★☆

God morgen:-)

Her har det vært en trøblete natt, mye på grunn av at nasse ikke sov noen dupp i går.
Vi stod opp klokka seks, og hun er pottesur, så skal legge henne ned for dupp snart. Håper den blir god og lang.
Såret virker bittelitt bedre i dag, ikke vesket så mye denne gangen, men tror hun har blitt litt småforkjøla, snørrer en del.

Vi skal ned til byen etterpå, prøve å handle litt julegaver, mannen skal hente ut den nye klokka han har bestilt. Den jeg kjøpte i 30 årsgave falt ikke helt i smak;)

God morgen!

Idag skal vi møte søstrene mine,så skal vi være en del ute så barna får lekt litt.

Er alle barna friske?

Bebbe hvordan har det gått på sykehuset i natt? Du får vel svar på prøvene idag?

Håper du får deg en god lur etterpå:-)

God morgen!
Her er vi friske og raske, men ett eller annet plager vesla om natta så har vært litt urolig søvn her...med morgen 05.30 :eek: Hun er opplagt og i godt humør likevel, og det er deilig, men blir nok to lurer på henne idag!

Nå sitter jeg med en cappuccino og kalendersjokolade mens Hermine koser seg med barne-tv og litt cheerios og riskaker :) DEILIGE lørdagsmorgen!!! :rolleyes: Synes i grunnen det er veldig koselig å stå opp med Hermine når det er helg og vi ikke skal rekke noe :)

Idag skal vi bake kakemenn sammen med mamma og så skal vi på julemarked ute på landet :)

God morgen!

Er alle barna friske?

God morgen :-)
Så koselig å treffe søsteren din og være ute! Tipper barna blir fornøyde da! :-) håper du får sove litt først så du ikke er så trøtt!

Her var natten ok. Våkna mange ganger pga at jeg svetta. Blir alltid svett når jeg ikke kan regulere tempen kaldere når jeg skal sove. Men men..deler rom med ei hyggelig dansk gammel dame. Trodde jeg skulle få gooood tid til bv men det var folk innom hele tiden i går (mest sykepleiere da men...).

Legen kom kl 23.45 og lurte på om jeg ville bli med og ta en ultralyd. Der var det en liten gutt som hadde party i magen min :-) alt såg fint ut med han og fostervannet osv

ImageUploadedByBV Forum1386399875.498543.jpg

Bildene ble skikkelig dårlige da men sånn er det ;-)

I dag skal jeg at fastande blodprøver kl åtte (nå altså), og så skal vi vente på svar på de. Legen min har kontakta medisinsk avdeling, for de må samarbeide om å finne ut hvorfor jeg har vært syk så lenge, og hva som er grunnen til den lave blodprosenten. Så, når de forhåpentligvis har funnet ut av det, så får jeg starte på en eller annen form for behandling. Hun trodde jeg kunne få reise hjem i dag eller i morgen. Håper på i dag selvfølgelig :-)

God morgen :)
Så koselig å treffe søsteren din og være ute! Tipper barna blir fornøyde da! :) håper du får sove litt først så du ikke er så trøtt!

Her var natten ok. Våkna mange ganger pga at jeg svetta. Blir alltid svett når jeg ikke kan regulere tempen kaldere når jeg skal sove. Men men..deler rom med ei hyggelig dansk gammel dame. Trodde jeg skulle få gooood tid til bv men det var folk innom hele tiden i går (mest sykepleiere da men...).

Legen kom kl 23.45 og lurte på om jeg ville bli med og ta en ultralyd. Der var det en liten gutt som hadde party i magen min :) alt såg fint ut med han og fostervannet osv

Vis vedlegget 42750

I dag skal jeg at fastande blodprøver kl åtte (nå altså), og så skal vi vente på svar på de. Legen min har kontakta medisinsk avdeling, for de må samarbeide om å finne ut hvorfor jeg har vært syk så lenge, og hva som er grunnen til den lave blodprosenten. Så, når de forhåpentligvis har funnet ut av det, så får jeg starte på en eller annen form for behandling. Hun trodde jeg kunne få reise hjem i dag eller i morgen. Håper på i dag selvfølgelig :)
bra du får så god oppfølging iallfall! Håper de finner utav hva som er årsaken :)
Kjempefint bilde, der han ligger og bokser i været ;)

Husk at påmeldingsfristen for hemmelig julevenn er idag!!! :D

God morgen!:)

Kos deg sammen med søstra di og alle barna, Lenny!:) Kjekt å kunne være ute.
God julehandel til dere andre!;)

Vi har hatt ei god natt. Jenny våkna litt over 04 (som vanlig) og havna i senga vår (som vanlig), hvor hun sov til 07.15. Vi har tent opp og rydda ut av oppvaskmaskina og nå skal vi se på Linus i Svingen og lage fellesfrokost.
Jeg og Jen skal på besøk og overnatting til mine foreldre i dag. Mamma og jeg, samt to nabodamer, bake tynnlefser. Gleder meg!! Skikkelig kulekos.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God morgen :)
Så koselig å treffe søsteren din og være ute! Tipper barna blir fornøyde da! :) håper du får sove litt først så du ikke er så trøtt!

Legen kom kl 23.45 og lurte på om jeg ville bli med og ta en ultralyd. Der var det en liten gutt som hadde party i magen min :) alt såg fint ut med han og fostervannet osv

Vis vedlegget 42750

I dag skal jeg at fastande blodprøver kl åtte (nå altså), og så skal vi vente på svar på de. Legen min har kontakta medisinsk avdeling, for de må samarbeide om å finne ut hvorfor jeg har vært syk så lenge, og hva som er grunnen til den lave blodprosenten. Så, når de forhåpentligvis har funnet ut av det, så får jeg starte på en eller annen form for behandling. Hun trodde jeg kunne få reise hjem i dag eller i morgen. Håper på i dag selvfølgelig :)

Bra alt står bra til med lillegutt, og at du får god oppfølging:-)

Bah, det ble bare 30 min lur på snuppa før hun satte i å vræle. Virker fornøyd likevel da, får satse på en lenger lur senere på dagen.

Bah, det ble bare 30 min lur på snuppa før hun satte i å vræle. Virker fornøyd likevel da, får satse på en lenger lur senere på dagen.
Er så frustrerende når de sover så kort! Bra hun er blid da :)
Vi drøyer med soving til i 10-tiden, da sover hun sikkert et par timer tenker jeg :) som regel sover hun en gang om dagen i ukedagene og to ganger i helgene, slitsomt med fri :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Husk at påmeldingsfristen for hemmelig julevenn er idag!!! :D

Jeg tror jeg står over denne gangen. rett og slett fordi at jeg ikke vet om jeg kommer meg avgårde for å handle i tide, men vi får ta en runde til på nyåret om dere vil :-)

God morgen:-)

Her har det vært en trøblete natt, mye på grunn av at nasse ikke sov noen dupp i går.
Vi stod opp klokka seks, og hun er pottesur, så skal legge henne ned for dupp snart. Håper den blir god og lang.
Såret virker bittelitt bedre i dag, ikke vesket så mye denne gangen, men tror hun har blitt litt småforkjøla, snørrer en del.

Vi skal ned til byen etterpå, prøve å handle litt julegaver, mannen skal hente ut den nye klokka han har bestilt. Den jeg kjøpte i 30 årsgave falt ikke helt i smak;)

Håper hun er i bedre humør etter duppen:) også så bra at såret har blitt bittelitt bedre:D

☆★hilsen meg★☆

Er så frustrerende når de sover så kort! Bra hun er blid da :)
Vi drøyer med soving til i 10-tiden, da sover hun sikkert et par timer tenker jeg :) som regel sover hun en gang om dagen i ukedagene og to ganger i helgene, slitsomt med fri :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Det ble en time på ettermiddagen nå, men det er bedre enn ingenting:-) Får håpe natta blir bedre denne gangen.
Pleier å sove bare en gang i ukedagene nasse også:-)

Hei! Saga fikk falsk krupp anfall igår, Lex har bronkitt, jeg har streptokokker. O herlige tid. Våknet 10 idag etter en lang natt hos legevakta.
Idag er formen bedre, mannen var på julebord igår, sånn sett er vi alle dårlige idag :)
Fadderbarnet mitt skal døpes imorgen, håper vi alle er fine i formen til da :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hei! Saga fikk falsk krupp anfall igår, Lex har bronkitt, jeg har streptokokker. O herlige tid. Våknet 10 idag etter en lang natt hos legevakta.
Idag er formen bedre, mannen var på julebord igår, sånn sett er vi alle dårlige idag :)
Fadderbarnet mitt skal døpes imorgen, håper vi alle er fine i formen til da :)

Sent from my iPhone using Tapatalk
Oi!
Hvordan går det med dere? Skremmende med falsk krupp???

Typisk at alle blir syke når man skal noe spesielt... :(

God bedring!
Wael har også akkurat hatt streptokokker.... Merket ikke noe til det,men antibiotika måtte til.

God kveld!
Stille her idag...

Vi har bakt sikkert 4kg kakemenn idag, og så har vi vært på julemarked! :D Ca 45min kjøretur utenfor byen er det et turområde som er mye brukt sommerstid til fisking, bading o.l. Hus fra gamle Tromsø, som er bygd på 1800tallet, har vært flyttet fra sentrum og ut dit og danner ei lita gate der. Nå hadde de hengt opp lys mellom husene, tent julegran og bålpanne. Inni husene var det markedsboder, en hest gikk kanefart og der var kafé med hjemmebakst. Superkoselig, skikkelig skomakergata!!! :rolleyes: ingen gatelykter og SÅ stjerneklart:)
Hermine vandra rundt mellom folk og hus og storkosa seg, var -15 så innimellom satt hun i skinnposen med dundressen på :p;)
1386446096869.jpg

*Surfer mobilt*

Oi!
Hvordan går det med dere? Skremmende med falsk krupp???

Typisk at alle blir syke når man skal noe spesielt... :(

God bedring!
Wael har også akkurat hatt streptokokker.... Merket ikke noe til det,men antibiotika måtte til.

Ja det er kjempeskummet, kom så brått også!" Jeg kledde på oss alle tre, satt oss i bilen med vinduene foran nede, og satt dere i 30 min og hørte på Lille Jack og Dinosaurtoget. Det ble ikke noe bedre, bare verre, og vi fikk komme inn til legevakten med en gang. Hun fikk Betapredtabletter som vi måtte sprøyte inn i munnen hennes, og hun fikk ligge med maske med medisin og luft i 10 min. Er så glad for at venninna mi kom og hjalp til, Saga ble helt knust av å bli holdt fast så lenge, da var det godt å bare kunne konsentrere seg om henne <3. På vei hjem sovnet de i bilen, de våknet litt til da vi kom hjem og skulle skifte bleier og klær, men Saga sovnet med en gang hun ble lagt. Lex sa "neineinei ikke sove! ikke so...." så var han borte han også :)

God kveld!
Stille her idag...

Vi har bakt sikkert 4kg kakemenn idag, og så har vi vært på julemarked! :D Ca 45min kjøretur utenfor byen er det et turområde som er mye brukt sommerstid til fisking, bading o.l. Hus fra gamle Tromsø, som er bygd på 1800tallet, har vært flyttet fra sentrum og ut dit og danner ei lita gate der. Nå hadde de hengt opp lys mellom husene, tent julegran og bålpanne. Inni husene var det markedsboder, en hest gikk kanefart og der var kafé med hjemmebakst. Superkoselig, skikkelig skomakergata!!! :rolleyes: ingen gatelykter og SÅ stjerneklart:)
Hermine vandra rundt mellom folk og hus og storkosa seg, var -15 så innimellom satt hun i skinnposen med dundressen på :p;)
Vis vedlegget 42818

*Surfer mobilt*
Det høres sååå koselig ut! Hva heter stedet?

Back
Topp