Lørdag 5.april

Snør det masse nå da?
Var litt skuffa over været når jeg var sørafor. Trodde det skulle være varmere der enn hjemme, men det var det ikke! Sikkert litt rått i dalom.;) Torsdagen var fin da!

Varierer litt med tolmodigheten til å sitte på potte her også. Det går som regel greit, men det hender seg at hun like godt går av potta og tisser på gulvet.;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Nå har det vel enten stoppa eller gått over til regn.. men snødde en del, og har lagt seg et tynt lag på gresset.. men kommer til å smelte med engang sola kommer frem ;)
Vel, nå er det faktisk ofte sånn at det er kjøligere i kongsberg og notodden enn på Rjukan;) spesielt i kongsberg pga elva:) men er veldig kaldt i skyggen enda! Så syns det er så vanskelig med påkledning i sånt vær:P

Hahah ja det er typisk at dem tisser på gulvet! Så nært, men allikevel så fjernt?:P Liana tisser stort sett på gulvet rett før hun skal bade:oops::p

Nå har det vel enten stoppa eller gått over til regn.. men snødde en del, og har lagt seg et tynt lag på gresset.. men kommer til å smelte med engang sola kommer frem ;)
Vel, nå er det faktisk ofte sånn at det er kjøligere i kongsberg og notodden enn på Rjukan;) spesielt i kongsberg pga elva:) men er veldig kaldt i skyggen enda! Så syns det er så vanskelig med påkledning i sånt vær:P

Hahah ja det er typisk at dem tisser på gulvet! Så nært, men allikevel så fjernt?:P Liana tisser stort sett på gulvet rett før hun skal bade:oops::p
Ja, også var det ikke så masse sol tidligere i uka heller. Litt overskya, så da blei det sikkert litt kjøligere av den grunn. Pådro meg noen forkjølelsessymptomer iallfall!:)

Håper dere slipper mer snø fremmover, og at det lille som ligger smelter fort.;)

Kommer en del i bleia her og altså. Spesielt når den kommer litt brått og bløtt på.:p Derfor var jeg litt imponert over at hun skjønte tegninga selv i sta.

Hvordan går det med magen til Eskil for tiden? Husker den var så hard for en tid tilbake. Går det bedre?

Det går mye bedre nå som jeg også har kuttet ut melk. Ammer 2-4 ganger i døgnet enda, og jeg burde selvsagt prøvd det for lengst! Ny Legetime neste uke, håper de vil ta noen tester av han..

Surfer mobilt!

Det går mye bedre nå som jeg også har kuttet ut melk. Ammer 2-4 ganger i døgnet enda, og jeg burde selvsagt prøvd det for lengst! Ny Legetime neste uke, håper de vil ta noen tester av han..

Surfer mobilt!
Så bra at det bedra seg etter at kumelka er ute av bildet.:)
Spennende med legetime da!

Så bra at det bedra seg etter at kumelka er ute av bildet.:)
Spennende med legetime da!

Ja jeg er spent på hvordan det går :)

Surfer mobilt!

Vi koser oss på hytta :)

Kl 09.45 sto Hermine i yttergangen med skoene på og masa om å få gå ut å leke :P Da var hun ute helt til kl 16, inkludert soving, inne og spiste litt og ut en tur til før kvelden :)
Gjett om det var sliten jente som slokna kl 19.30! :D

Vaderen var gull verdt da vi lekte o fjæra! ;)
ImageUploadedByBV Forum1396728217.286384.jpg
ImageUploadedByBV Forum1396728239.905503.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, også var det ikke så masse sol tidligere i uka heller. Litt overskya, så da blei det sikkert litt kjøligere av den grunn. Pådro meg noen forkjølelsessymptomer iallfall!:)

Håper dere slipper mer snø fremmover, og at det lille som ligger smelter fort.;)

Uff ja, forkjølelser høres desverre til:( :P jeg var veldig slapp, trøtt og hadde vondt i hode i flere dager!:eek: småsår hals også..men brøt lissom ikke ordentlig ut:confused: virker som om det slipper taket nå:D men har tatt snart en uke:eek::P

Kl 09.45 sto Hermine i yttergangen med skoene på og masa om å få gå ut å leke :P Da var hun ute helt til kl 16, inkludert soving, inne og spiste litt og ut en tur til før kvelden :)

Vis vedlegget 56296
Vis vedlegget 56297

Herlig å være masse ute! Ble det her i dag også :-)

Surfer mobilt!

God ettermiddag!
I dag har jeg vært innom jobben og henta med meg prøver i engelsk og matte, som jeg har retta. Mannen har vært ute med Jen og de to dro på handletur, slik at jeg fikk gjort unna arbeidet. Godt å være ferdig.:)

Jen er fortsatt plaga med magen. Tannbæsj, spør du meg..FYSJ! Ble litt stolt av henne i sta, for da slapp hun en bløt fjert, laga ei grimase og gikk inn på badet. Jeg gikk etter og spurte om hun skulle bæsje, og da snudde hun seg mot potta. Og ekkelbæsj på potte blei det! :)

Så bra!!! :D hurra for ekkelbæsj i potta :) ;)
Er så deilig å vaske potte i stedet for rumpe ;)

Herlig å være masse ute! Ble det her i dag også :-)

Surfer mobilt!
Det var sur vind og tidvis noen snøbyger men med varme nok klær så gikk det fint å være ute :) Hermine vrælte da vi gikk inn kl 18.15 :p

Det var sur vind og tidvis noen snøbyger men med varme nok klær så gikk det fint å være ute :) Hermine vrælte da vi gikk inn kl 18.15 :p

Ja det er moro for dem ute :-)

Surfer mobilt!

Vis vedlegget 56296
Vis vedlegget 56297

Deilig å være masse ute :-) Da sovner de fort på kvelden hehe..
.så fin jente og fine klær :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Back
Topp