Lørdag 5.april

IrisM

Elsker forumet
Hva gjør dere i dag?

Vi er på Geilo. Mannen og storebror har vært i bakken, mens jeg og lillebror har vært i lekeland. Nå er det snart lunsjtid, før det blir aking og bading etterpå! :)

Deilig å bare ha reist fra husarbeid og hverdagens plikter og kunne kose oss sammen på hotell på jobben til samboeren sin regning ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei hei :)

Høres kjempe koselig ut:D deilig å være på et sånt sted uten å måtte tenke på pengene;)

Her er det solfest idag, men nå snør det! Og det er jo typisk når det ikke har snødd på noen uker:P hehe.. men jeg tar med jentene til byen for å se på de utkledde som går i toget:) lurer på hvordan Lianas reaksjon blir:) ellers blir det pizza, godteri og avslapping utover kvelden!

Hva gjør dere i dag?

Vi er på Geilo. Mannen og storebror har vært i bakken, mens jeg og lillebror har vært i lekeland. Nå er det snart lunsjtid, før det blir aking og bading etterpå! :)

Deilig å bare ha reist fra husarbeid og hverdagens plikter og kunne kose oss sammen på hotell på jobben til samboeren sin regning ;)

Høres ut som en super helg :D :D

Vi driver på ute i dag. Tar frem trampoline og rydder i boden :D
Nå skal vi ta en tidlig middag - grille burgere (men spise inne, det er overskyet og kaldt), før vi tar oss en handletur. T trenger vårjakke :)
Kos dere alle sammen!

Hva gjør dere i dag?

Så herlig med weekendtur!:)
Kos dere masse videre!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hei hei :)

Høres kjempe koselig ut:D deilig å være på et sånt sted uten å måtte tenke på pengene;)

Her er det solfest idag, men nå snør det! Og det er jo typisk når det ikke har snødd på noen uker:P hehe.. men jeg tar med jentene til byen for å se på de utkledde som går i toget:) lurer på hvordan Lianas reaksjon blir:) ellers blir det pizza, godteri og avslapping utover kvelden!
Hihi..Typisk med snø på solfesten!?
Håper dere hadde en fin tur i byen likevel.:)

Vi driver på ute i dag. Tar frem trampoline og rydder i boden :D
Nå skal vi ta en tidlig middag - grille burgere (men spise inne, det er overskyet og kaldt), før vi tar oss en handletur. T trenger vårjakke :)
Kos dere alle sammen!
Skikkelig vårfølelse når trampolina skal ut!:)
Så koselig med grilling da, selv om maten måtte spises innendørs.

Skikkelig vårfølelse når trampolina skal ut!:)
Så koselig med grilling da, selv om maten måtte spises innendørs.

Og så begynner det alltid å snø når den er ferdig satt opp :-p

Surfer mobilt!

God ettermiddag!
I dag har jeg vært innom jobben og henta med meg prøver i engelsk og matte, som jeg har retta. Mannen har vært ute med Jen og de to dro på handletur, slik at jeg fikk gjort unna arbeidet. Godt å være ferdig.:)

Jen er fortsatt plaga med magen. Tannbæsj, spør du meg..FYSJ! Ble litt stolt av henne i sta, for da slapp hun en bløt fjert, laga ei grimase og gikk inn på badet. Jeg gikk etter og spurte om hun skulle bæsje, og da snudde hun seg mot potta. Og ekkelbæsj på potte blei det! :)

Ja det begynte jammen meg å snø etter at vi tok frem sommermøbler :-p
Ble en liten tur på senteret, begge ungene fikk løpt fra seg litt og vi fant sommerjakke til T!
Nå ser de litt barne-tv. Lillebror sov fra 12 til 15 i dag, så han er foreløpig ikke veldig trøtt :-D
Han spiste masse blåbær til lørdagskos og vil ha mer. Han blir så frustrert når han ikke får det som han vil, så han kastet skåla av gårde da jeg sa det var tomt for bær :-o

Surfer mobilt!

God ettermiddag!
I dag har jeg vært innom jobben og henta med meg prøver i engelsk og matte, som jeg har retta. Mannen har vært ute med Jen og de to dro på handletur, slik at jeg fikk gjort unna arbeidet. Godt å være ferdig.:)

Jen er fortsatt plaga med magen. Tannbæsj, spør du meg..FYSJ! Ble litt stolt av henne i sta, for da slapp hun en bløt fjert, laga ei grimase og gikk inn på badet. Jeg gikk etter og spurte om hun skulle bæsje, og da snudde hun seg mot potta. Og ekkelbæsj på potte blei det! :)

Så flink hun er!
Eskil tisser masse på potte om dagen og finner den frem selv, men bæsjet kommer alltid i bleien :-p

Surfer mobilt!

Hihi..Typisk med snø på solfesten!?
Håper dere hadde en fin tur i byen likevel.:)

Haha ja det er typisk! Ikke første gang det skjer:P og enda dummere er det at det har vært sol og varmt lenge nå..senest igår;)

Var grei tur:P litt sutrete unger mot slutten ;) men blir vel mye inntrykk!

God ettermiddag!

Å så flink jente da:D hehe.. har funnet fram potte jeg å.. men er sjeldent hun vil sitte lenger enn 3 sekunder:P

Å så flink jente da:D hehe.. har funnet fram potte jeg å.. men er sjeldent hun vil sitte lenger enn 3 sekunder:P
Slik har det vært her en stund og, men det kom seg plutselig! Han likte baby Bjørn-potten til Hermine veldig godt, så vi kjøpte en slik! :-) bruker mye bok med lydknapper på, da sitter hab en stund!

Surfer mobilt!

Slik har det vært her en stund og, men det kom seg plutselig! Han likte baby Bjørn-potten til Hermine veldig godt, så vi kjøpte en slik! :-) bruker mye bok med lydknapper på, da sitter hab en stund!

Surfer mobilt!

Åja..hehe tror lite funker for å få Liana til å sitte i ro :P men jeg stresser ikke med det der da.. tok den bare med fra loftet sist jeg var der:P men lar hun studere og prøve.. så tenker jeg at hun også plutselig godtar den :)

Ja :-p
Hehe! Har dere en fin helg?

Surfer mobilt!
Så typisk..da vet du hvordan du skal lokke frem snøen til neste vinter: ut med trampoline og hagemøbler!;)
Ja, vi har hatt det fint så langt. Deilig å være hjemme igjen!:D
Vesla er lagt og vi skal lage oss en pizza etterhvert. Oh, herlige sofa og deilige mat!

Så flink hun er!
Eskil tisser masse på potte om dagen og finner den frem selv, men bæsjet kommer alltid i bleien :-p

Surfer mobilt!
Kommer en del i bleia her og altså. Spesielt når den kommer litt brått og bløtt på.:p Derfor var jeg litt imponert over at hun skjønte tegninga selv i sta.

Hvordan går det med magen til Eskil for tiden? Husker den var så hard for en tid tilbake. Går det bedre?

Haha ja det er typisk! Ikke første gang det skjer:P og enda dummere er det at det har vært sol og varmt lenge nå..senest igår;)

Var grei tur:P litt sutrete unger mot slutten ;) men blir vel mye inntrykk!

Snør det masse nå da?
Var litt skuffa over været når jeg var sørafor. Trodde det skulle være varmere der enn hjemme, men det var det ikke! Sikkert litt rått i dalom.;) Torsdagen var fin da!

Varierer litt med tolmodigheten til å sitte på potte her også. Det går som regel greit, men det hender seg at hun like godt går av potta og tisser på gulvet.;)

Back
Topp