Lørdag 4 oktober

Vi har hatt en superkoselig feiring med 21 stk. Sliten? Ja :) Men veldig fornøyde unger da :)

Mina fikk koseteppe, sengetøy, 2 barbier, MINA bokstaver, strikker, spenner, smykker, prinsessekjole i lyseblå med sko, 2 pysj, sokker, tegnesaker, tavle til å skrive på, tegneblokk, puslespill, Timberland sko, 2 revebamser, pet shop, kroner til håret, tre med Motchi, lekefrukt/grønnsaker etc. Og det tror jeg var alt. Hun har sovnet allerede hehe.

Fikk besøk av mamma, 3 søstre, svoger, tantebarn, våre venner fra Syria med barn og menn, og en norsk venninne med barn og mann :)


Hva gjør dere på? :)

Høres ut som en knall dag :D fine minne-bilder å:D;) når på dagen hadde dere selskapet?
 
Hallo!
Kjempekoselig lørdag, og effektiv!

Etter nok en urolig natt med mye hoste og gråt så havna Hermine inne hos oss, hun ville ikke sove alene uten mamma :eek:pps: Så nå flytta vi senga hennes inn til oss igjen, orker liksom ikke å ha henne mellom oss hver natt!

Vi har vært på biblioteket idag og Hermine fikk eget lånekort :D Stor stas! Spiste lunsj der og ruslet litt i byen før vi dro hjem. Sliten jente da som sov til 15.30 :eek:

Etter sovetid hjalp hun til med husvask, fikk egen klut og vaska lekene sine iherdig :) Så spiste vi omelett med pølse og grønnsaker før vi tok oss en tur på lekeplassen.

Så ble det lørdagsgodt og kos, måtte lese alle de nylånte bøkene!

Nå er snuppa slokna og vi skal spise pizza! :)

For en fin dag :D håper natten deres blir bedre ;) og sikkert ikke dumt å ha hun på deres rom neo! Slitsomt å stå opp heletida..
 
Kjedelig når de spiser dårlig, men det er jo heller ikke det aller viktigste så lenge det ikke varer lenge :)
Nei han drikker greit heldigvis. Sliter jo med magen, så det kan være derfor det ikke frister med mat...
 
Nei han drikker greit heldigvis. Sliter jo med magen, så det kan være derfor det ikke frister med mat...

Kan nok hende det ja.. Liana spiser veldig lite for tiden! Men det har nok pga hjørnetennene som er på vei ut..
 
For en fin dag :D håper natten deres blir bedre ;) og sikkert ikke dumt å ha hun på deres rom neo! Slitsomt å stå opp heletida..
Ja det er det, og når hun i tillegg gråter om kvelden fordi hun ikke vil ligge på sitt rom,og hun kan være skikkelig våken midt på natta og gråte fordi hun ikke vil være alene så føler jeg det rette blir å ta henne inn til oss. Sikkert bare en fase tenker jeg!
 
Så fin dag dere har hatt :) Liker hun godt å lese bøker?
Det er slitsomt med urolige unger om nettene... havner et stykk barn mellom oss hver natt og. Blir sparka ihjel :-(
Ja hun eeeelsker å lese, vil jo heller bli lest for enn å se på tv :eek: Alt av pekebøker er pakket vekk, det må være en historie for at det skal være interessant da. Mamma Mø, Karsten & Petra og Lillesøster er mest populær om dagen ;)

Ja, tok nettopp senga hennes inn til oss bare for å slippe å ha henne mellom oss. Hun er tydelig redd og drømmer mye, så da kan hun like gjerne sove inne hos oss så vi alle får sove godt!
 
Så koselige bursdagsbilder :)
Vi er vel hjemme og har fått ryddet og pakket ut det meste.
Litt tid på sofaen nå før squats og senga :)
Håper det går bedre med minsten i natt!
 
Ja det er det, og når hun i tillegg gråter om kvelden fordi hun ikke vil ligge på sitt rom,og hun kan være skikkelig våken midt på natta og gråte fordi hun ikke vil være alene så føler jeg det rette blir å ta henne inn til oss. Sikkert bare en fase tenker jeg!

Ja klart det er det rette :) og mye bedre enn å ha hun i deres seng ;) er sikkert bare en fase! Emira har hatt maaaange sånne gjennom årene;) men hun har ikke trengt å være hos oss da. Men MÅ ha på et svakt lys om natta.. helt siden hun var rundt 1 åt!
 
Ja klart det er det rette :) og mye bedre enn å ha hun i deres seng ;) er sikkert bare en fase! Emira har hatt maaaange sånne gjennom årene;) men hun har ikke trengt å være hos oss da. Men MÅ ha på et svakt lys om natta.. helt siden hun var rundt 1 åt!
Hun har nattlys, hjelper ikke :p
 
Back
Topp