Lørdag 4 desember

Looney

Forumet er livet
VIP
Håper på en fin dag, tross alt[:)]

Hei alle sammen! [:)]

Jeg har vært masse våken i natt, med feberbyger og tett nese. Får jo helt panikk når jeg ikke får puste gjennom nesa om natta, så i dag er jeg skikkelig trøtt og sliten. Er vel bare å innse det, jeg er sjuk! [&o]
Kan ikke trene i dag, skikkelig nedtur... ungene skal til svigers for å bake pepperkaker, ellers ingen store planer. Husvasken får vente til i morgen, jeg orker ikke tanken engang.

Ha en fin dag dere! [:)]

Pappa var her nå, de driver og tømmer leiligheta til mormora mi siden hun skal på pleiehjem nå. Vi har fått en kjempefin skrivepult, etter morfaren min som døde for mange år siden. Jeg er så glad i den pulten, og nå skal den bo her! [:D] Har satt den på kjøkkenet, og lagt aktivitetspult til ungene av den. Alle tegnesakene, playdoughen og sånn er der. Men jeg lurer på om jeg skal drite i å male den hvit... synes den er fin akkurat sånn som den er... kanskje ta bilde etterhvert så dere får se, og hjelpe meg.

Jeg skravler med meg selv i dag jeg, sånn går det når jeg er dårlig og ikke har annet å gjøre enn å henge på pcn og glo på tv! [8D]

Tok meg en kjapptur på kjøpesenteret sammen med pappa da, og begge endte opp med Sorel vintersko! [:D] Så nå er jeg rusta for vinter i Trøndelag...

Vi har fått opp våre utendørs julelys, gått igjennom julepynten vi har og vært på shpping. Handlet mat, julegaver til mamma og Nicholas, hylle til rommet til snuppa, stellematte til snuppa, gjesteseng, og masse dill dall. Så da er jeg fornøyd. Jeg handler og gubben bærer[:D]

Jeg skulle egentlig på jentenes julebord i kveld men gidder ikke. Vi stikker til et vennepar på hjemmelaget pizza istedenfor vi. Litt kakling og kos med gode venner er alltid koselig[:)][:)]

Back
Topp