Lørdag 27.09.14

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Mårn
Hatt ei god natt?
Minsten sov hele natta og våknet kl 6
Da stod mannen opp med han og jeg lå til nesten 8

Begynte på jobb 45 minutter etter det, så det ble litt travelt :-p
Men jeg er på plass og klar for noen timer jobb!

Hei.. god natt her :)
Nå skal min søster og jeg til Sverige... uten barn.. uvant :)

Hva skal dere idag?

Godt dere har hatt en så fin natt Tea:D hvordan er det ned leppa til E? Ha en fin dag på jobb :)

God tur til Sverige Lene:D deilig med barnefri! :)

God morgen :)
Jeg fikk sove ekstra idag, så da lå jeg til 9:30:D så godt å ikke styre om morgen.. blir litt hektisk eller i uka når jeg står alene med stell, levering av unger og alt annet som hører til :D hehe..
Natten har vært god, og har ingen planer for dagen. Tenkte å la Emira dra til mora mi når Liana legger seg..blåser en del her, og jeg hater vind:P så orker ikke gå ut for å leke.. haha..

Ønsker dere en fiiin dag :)

Godt dere har hatt en så fin natt Tea:D hvordan er det ned leppa til E? Ha en fin dag på jobb :)

God tur til Sverige Lene:D deilig med barnefri! :)

God morgen :)
Jeg fikk sove ekstra idag, så da lå jeg til 9:30:D så godt å ikke styre om morgen.. blir litt hektisk eller i uka når jeg står alene med stell, levering av unger og alt annet som hører til :D hehe..
Natten har vært god, og har ingen planer for dagen. Tenkte å la Emira dra til mora mi når Liana legger seg..blåser en del her, og jeg hater vind:P så orker ikke gå ut for å leke.. haha..

Ønsker dere en fiiin dag :)
Det går bra med leppa hans, ser at han har slått seg ja :)

Det går bra med leppa hans, ser at han har slått seg ja :)

Huff er jo såå vondt å slå seg der! Blir lett hovent. Men godt det går bedre :D

Da er jeg hjemme hos pappa igjen. Hyggelig søster-tur :-D
Hva gjør dere på? :-D

Jeg og sambo har akkurat spist hamburger fra gatekjøkken :D så lenge siden sist at jeg ikke husker når det var engang:eek::P jentene er hos bestemoren sin :) Emira dro ned når Liana sov, og når Liana våkna så spurte hun: hvor er Mira?
Jeg sa: hun er hos bestemor.
Da svarte hun tilbake: jeg bli med mioy (bestemor)..så ryddet hun sammen lekene sine :P haha

God kveld!
Fikk ligge til 08.30 i dag og fikk severt frokost da jeg kom ned.♡ Lyn, torden, vin og masse regn i dag også, så vi har holdt oss hjemme.
I morra arrangerer grendalaget i bygda søndagsmiddag, så jeg har vært med og ordna i stand i dag. Baka kake og kanelknuter har jeg også gjort, så nå er jeg klar for en rolig kveld.

Jenny har ikke sovet i dag, så nå krysser jeg fingrene for at legginga skal gå greit.:)

Ønsker dere en herlig lørdagskveld. :)

Jeg og sambo har akkurat spist hamburger fra gatekjøkken :D så lenge siden sist at jeg ikke husker når det var engang:eek::P jentene er hos bestemoren sin :) Emira dro ned når Liana sov, og når Liana våkna så spurte hun: hvor er Mira?
Jeg sa: hun er hos bestemor.
Da svarte hun tilbake: jeg bli med mioy (bestemor)..så ryddet hun sammen lekene sine :P haha
Så koselig at dere var sammen å spiste deilig burger :-)
Så hyggelig å.være hos bestemor sammen da :-D :-D

Så koselig at dere var sammen å spiste deilig burger :-)
Så hyggelig å.være hos bestemor sammen da :-D :-D

Hehe ja..måtte spise hjemme da, siden Leoh sov :P men godt å kunne unne seg litt junkfood en sjelden gang når de to andre ikke er hjemme :D

Ja dem elsker å være der..kommer snart hjem fikk jeg beskjed om :)

Så kjekt med ei lørdagsutflukt.:)
Var dere på shopping eller dro dere på besøk hjem til deg?
Shoppa å dro på visning. Og fikk huset :-D :-D :-D :-D
Andre siden av grensen, 1,5 time typ fra Gøteborg. Vestkysten. Fantastisk vakkert :-)

Alt bra med dere? :-)

Shoppa å dro på visning. Og fikk huset :-D :-D :-D :-D
Andre siden av grensen, 1,5 time typ fra Gøteborg. Vestkysten. Fantastisk vakkert :-)

Alt bra med dere? :-)
Jah, det leste jeg jo inne på secret. Gratulerer så masse!!:)

Her er alt bra. Vesla løper rundt i bursdagsdrakta si og raser fra seg før legging.:p

Jah, det leste jeg jo inne på secret. Gratulerer så masse!!:)

Her er alt bra. Vesla løper rundt i bursdagsdrakta si og raser fra seg før legging.:p
Takk søta :-)

Greit å få ut litt energi hehe..
Sover hun bedre/faller lettere til ro nå.?

God kveld i stuen ;)
Det ble en koselig filmkveld med gutta før de la seg. Minsten var veldig trøtt etter å ha sovet lite på dagen i dag.
Sofaen er inntatt og straks blir det litt tv-serie på oss voksne :)

Back
Topp