Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos dere masseHei.. god natt her![]()
Nå skal min søster og jeg til Sverige... uten barn.. uvant
Hva skal dere idag?
Takk og i like måteKos dere masse![]()
Det går bra med leppa hans, ser at han har slått seg jaGodt dere har hatt en så fin natt Teahvordan er det ned leppa til E? Ha en fin dag på jobb
God tur til Sverige Lenedeilig med barnefri!
God morgen
Jeg fikk sove ekstra idag, så da lå jeg til 9:30så godt å ikke styre om morgen.. blir litt hektisk eller i uka når jeg står alene med stell, levering av unger og alt annet som hører til
hehe..
Natten har vært god, og har ingen planer for dagen. Tenkte å la Emira dra til mora mi når Liana legger seg..blåser en del her, og jeg hater vindså orker ikke gå ut for å leke.. haha..
Ønsker dere en fiiin dag![]()
Det går bra med leppa hans, ser at han har slått seg ja![]()
Spørsmålet er om han lærte noe av det...Huff er jo såå vondt å slå seg der! Blir lett hovent. Men godt det går bedre![]()
Spørsmålet er om han lærte noe av det...![]()
Da er jeg hjemme hos pappa igjen. Hyggelig søster-tur :-D
Hva gjør dere på? :-D
Så koselig at dere var sammen å spiste deilig burgerJeg og sambo har akkurat spist hamburger fra gatekjøkkenså lenge siden sist at jeg ikke husker når det var engang
jentene er hos bestemoren sin
Emira dro ned når Liana sov, og når Liana våkna så spurte hun: hvor er Mira?
Jeg sa: hun er hos bestemor.
Da svarte hun tilbake: jeg bli med mioy (bestemor)..så ryddet hun sammen lekene sinehaha
Så kjekt med ei lørdagsutflukt.Da er jeg hjemme hos pappa igjen. Hyggelig søster-tur :-D
Hva gjør dere på? :-D
Så koselig at dere var sammen å spiste deilig burger![]()
Så hyggelig å.være hos bestemor sammen da :-D :-D
Shoppa å dro på visning. Og fikk huset :-D :-D :-D :-DSå kjekt med ei lørdagsutflukt.
Var dere på shopping eller dro dere på besøk hjem til deg?
Jah, det leste jeg jo inne på secret. Gratulerer så masse!!Shoppa å dro på visning. Og fikk huset :-D :-D :-D :-D
Andre siden av grensen, 1,5 time typ fra Gøteborg. Vestkysten. Fantastisk vakkert![]()
Alt bra med dere?![]()
Takk søtaJah, det leste jeg jo inne på secret. Gratulerer så masse!!
Her er alt bra. Vesla løper rundt i bursdagsdrakta si og raser fra seg før legging.![]()
Nei, hun styra like ille det kveld også.Takk søta
Greit å få ut litt energi hehe..
Sover hun bedre/faller lettere til ro nå.?