Lørdag 26. april

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
God morgen :)
Grei natt her, men litt tidlig morgen :p Mest fordi vi la oss sent, ikke ungens feil :p
Mannen og T sover enda, nå er kl 7.30
Vi skal til byen i dag og på tivoli, så vi må snart vekke dem slik at vi har god tid til felles frokost.
Hva skal dere i dag?

Morn morn :)

Jeg la meg også altfor seint, ble sittende oppe å lese. Og så ble jeg så gira av det jeg leste at jeg ikke fikk sove...og nå vil jeg få en baby til så jeg kan gjøre alt "riktig" fra starten av og se om vi får en mer fornøyd baby med mindre gråt :p

Idag skal jeg, Hermine og mommo ut på shopping og finne joggesko og vårjakke til snuppa :)

Det øspøs regner så blir nok sentertur, selv om jeg hadde håpet på å dra til byen så Hermine kunne fått løpt litt ute der ;)

Nå er det iskaffe og barne-tv!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jeg la meg også altfor seint, ble sittende oppe å lese. Og så ble jeg så gira av det jeg leste at jeg ikke fikk sove...og nå vil jeg få en baby til så jeg kan gjøre alt "riktig" fra starten av og se om vi får en mer fornøyd baby med mindre gråt :p

Idag skal jeg, Hermine og mommo ut på shopping og finne joggesko og vårjakke til snuppa :)

Det øspøs regner så blir nok sentertur, selv om jeg hadde håpet på å dra til byen så Hermine kunne fått løpt litt ute der ;)

Du har gjort masse riktig med Hermine da!!!!!! :-)
Hun gråter vel ikke unormalt lite :)
Koselig med bytur da!

Surfer mobilt!

Du har gjort masse riktig med Hermine da!!!!!! :-)
Hun gråter vel ikke unormalt lite :)
Koselig med bytur da!

Surfer mobilt!
Neida nå gråter hun ikke mye, men de første 4-5 månedene derimot :eek: :p Hun ville jo aldri ligge for seg selv, og i ettertid tenker jeg at om jeg bare hadde hørt på henne og gitt kroppskontakt hele tiden så ville hun kanskje vært mer tilfreds ;)

Her blir det visst mer og mer samsoving igjen :eek: :p Hermine sov i vår seng, uten en lyd, til vi la oss kl 23.30. Da flytta vi henne, og etter 20 minutter begynte hun å kave, sutre og gråte. Så kl 01 kom hun tilbake i vår seng og sov uten en lyd resten av natta :)

Last edited:
God morgen!
Jeg sov til 07.45, mannen hadde sovna på sofaen i går og lå der i natt, mens vesla sover enda!!! Altså 14.5timers søvn på henne foreløpig.
Vi skal snart spise fellesfrokost og må komme i gang med dagen. Mine kjære skal til byen og handle litt, mens jeg skal pynte to kaker og komme meg bort på basaren som jeg er med å arrangerer.
Strålende sol, så det spørs om det kommer mange folk i det hele tatt.

Ha en fin dag på senteret og på tivoli dere andre!:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God morgen :)
Grei natt her, men litt tidlig morgen :p Mest fordi vi la oss sent, ikke ungens feil :p
Mannen og T sover enda, nå er kl 7.30
Vi skal til byen i dag og på tivoli, så vi må snart vekke dem slik at vi har god tid til felles frokost.
Hva skal dere i dag?

Ååååå så gøy med tivoli:D digger det! Haha..

Ha en fin shopping :)

God morgen!
Jeg sov til 07.45, mannen hadde sovna på sofaen i går og lå der i natt, mens vesla sover enda!!! Altså 14.5timers søvn på henne foreløpig.
Vi skal snart spise fellesfrokost og må komme i gang med dagen. Mine kjære skal til byen og handle litt, mens jeg skal pynte to kaker og komme meg bort på basaren som jeg er med å arrangerer.
Strålende sol, så det spørs om det kommer mange folk i det hele tatt.

Ha en fin dag på senteret og på tivoli dere andre!:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Wow! Over 14 timer:eek::D

Kos deg med kakepynting :D;)

Jeg fikk ligge til 8:30 idag :) deilig! Hvertfall når jeg lå våken til kl 00:30 pga snorking fra sambo:eek: ellers har jeg badet jentene og dusjet selv :) nå har Leoh fått lunsj, og skal sove :) Liana krevde restene av Leoh sin mme:P "namnam" er visst det;)

Etterpå skal jeg gå til byen med Emira, for å kjøpe sko:)

Håper alle får en nydelig dag!

ImageUploadedByBV Forum1398507982.419958.jpg
Tivoli!!
Men jeg må passe Lillebror litt før vi joiner de andre :) litt mye bråk å sove i :-p

Surfer mobilt!

Det ble 5 timer på senteret på oss :eek: :P Hermine sov 1.5 timer i vogna der da, så da drakk jeg og mas kaffe og gikk gjennom 6 butikker på jakt etter sko til Hermine!
Skulle ha både Gore-Tex sko og lakksko til henne, og vårjakke. Så ble litt av en runde! Fikk prøvd sko på Hermine mens hun sov :P

Fant alt vi skulle ha til slutt, så nå har Hermine lik jakke som Mina og like sko som Eskil :P :D
Kavat skoene kom i posten i går og passa supert! Så nå er vi klar for vår!

ImageUploadedByBV Forum1398521494.302791.jpg
ImageUploadedByBV Forum1398521521.784225.jpg
ImageUploadedByBV Forum1398521536.333274.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Da fikk vi endelig kjøpt mer sko til Emira..hehe..
Joggesko fra G-sport
1398521350358.jpg

Og sandaler fra den lokale skobutikken:)
1398521363664.jpg

Også har vi fjernet lekegrinda og hentet fram matta istedenfor:) eneste som brukte lekegrinda nå var Emira og Liana :P hehe..
1398521376237.jpg

Det ble 5 timer på senteret på oss :eek: :P Hermine sov 1.5 timer i vogna der da, så da drakk jeg og mas kaffe og gikk gjennom 6 butikker på jakt etter sko til Hermine!
Skulle ha både Gore-Tex sko og lakksko til henne, og vårjakke. Så ble litt av en runde! Fikk prøvd sko på Hermine mens hun sov :P

Fant alt vi skulle ha til slutt, så nå har Hermine lik jakke som Mina og like sko som Eskil :P :D
Kavat skoene kom i posten i går og passa supert! Så nå er vi klar for vår!

Vis vedlegget 58839
Vis vedlegget 58840
Vis vedlegget 58841

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjempe fine klær:D også så stolt! Og hun var sååå lik deg på det bildet:D hehe.. nydelig! :)

Da fikk vi endelig kjøpt mer sko til Emira..hehe..
Joggesko fra G-sport
Vis vedlegget 58836

Og sandaler fra den lokale skobutikken:)
Vis vedlegget 58837

Også har vi fjernet lekegrinda og hentet fram matta istedenfor:) eneste som brukte lekegrinda nå var Emira og Liana :P hehe..
Vis vedlegget 58838
Så fine sko Emira har fått :D Skoshopping både her og der idag ;) Men akk så dyrt, betalte 1300kr for 3 par sko :eek: Heldigvis kjøpte mamma et par sko og jakka til oss ;)

Hermine var veldig stolt av både nye sko og jakke :D

Så fin Leoh var der han lå! :) Klar for å utforske hele stua nå ;)

Vis vedlegget 58812
Tivoli!!
Men jeg må passe Lillebror litt før vi joiner de andre :) litt mye bråk å sove i :-p

Surfer mobilt!
Så fiiin du er! Kule solbriller :cool:

Hermine sov på Jekta idag, i 1.5 time :D Har ikke testa det før, men gikk jo kjempebra!

Så fine sko Emira har fått :D Skoshopping både her og der idag ;) Men akk så dyrt, betalte 1300kr for 3 par sko :eek: Heldigvis kjøpte mamma et par sko og jakka til oss ;)

Hermine var veldig stolt av både nye sko og jakke :D

Så fin Leoh var der han lå! :) Klar for å utforske hele stua nå ;)

Ja syns dem var fine :) sandalene valgte hun selv..ekstra stas med glitter og blinking:P men uff, sko er dyrt ja! Jeg betalte 750 til sammen, men så har hun jo fått jakke til 500kr også..og trengrer støvler til å ha hjemme..haha.. nå tror jeg mamma har fått tak i noen tights til Emira i Notodden :)

Ja nå er han klar for verden:D eller hvertfall stua:P

Ja syns dem var fine :) sandalene valgte hun selv..ekstra stas med glitter og blinking:P men uff, sko er dyrt ja! Jeg betalte 750 til sammen, men så har hun jo fått jakke til 500kr også..og trengrer støvler til å ha hjemme..haha.. nå tror jeg mamma har fått tak i noen tights til Emira i Notodden :)

Ja nå er han klar for verden:D eller hvertfall stua:P
Jakka til Hermine kosta bare 199kr :) :p

Men Gore-Tex er jammen meg dyrt! Disse var det billigste vi fant og de kosta 499kr, på Eurosko skulle de ha 799kr for Viking Gore-Tex :eek: Uaktuelt! :p

Jakka til Hermine kosta bare 199kr :) :p

Men Gore-Tex er jammen meg dyrt! Disse var det billigste vi fant og de kosta 499kr, på Eurosko skulle de ha 799kr for Viking Gore-Tex :eek: Uaktuelt! :p

Hehe ja jeg hadde også tenkt å se etter den samme jakken som Hermine, men fant ut at det hastet litt..og vi har jo ikke lindex her ;) så da ble det G-sport..bare dem og intersport som har sånt her:eek:

Gore-Tex er dyrt ja.. og tenker at jeg kommer heller til å bruke mer penger på ett par når føttene til ungene har slutta å vokse..haha.. ellers holder jeg meg til max 500kr for ett par..

God kveld :):):)

Nå har jentene lagt seg og jeg har slengt meg i sofan med noe snop :D lurer på om jeg skal brodere litt ;) Liana fikk være lenger oppe enn vanlig, siden hun sov i 2 timer på dagen :) jeg tenkte å få lagt hun kl 19, men sambo sa at hun kunne vente til 19:30..meeeen Liana var visst enig med meg, og hentet "bæbæ" og "sutte" og gikk mot senga:eek::P:) MEN idag så klatra hun nesten ut av senga:eek: (hun lekte oppi senga) hadde ikke jeg vært der, så hadde hun kaaansje falt i gulvet! Så må nok skaffe en madrass eller noe som hun kan ha ved senga om natta!

Hva skal dere ikveld da?

Back
Topp