Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du har gjort masse riktig med Hermine da!!!!!!Morn morn![]()
Jeg la meg også altfor seint, ble sittende oppe å lese. Og så ble jeg så gira av det jeg leste at jeg ikke fikk sove...og nå vil jeg få en baby til så jeg kan gjøre alt "riktig" fra starten av og se om vi får en mer fornøyd baby med mindre gråt
Idag skal jeg, Hermine og mommo ut på shopping og finne joggesko og vårjakke til snuppa![]()
Det øspøs regner så blir nok sentertur, selv om jeg hadde håpet på å dra til byen så Hermine kunne fått løpt litt ute der![]()
Nå er det iskaffe og barne-tv!
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Neida nå gråter hun ikke mye, men de første 4-5 månedene derimotDu har gjort masse riktig med Hermine da!!!!!!
Hun gråter vel ikke unormalt lite
Koselig med bytur da!
Surfer mobilt!
God morgen![]()
Grei natt her, men litt tidlig morgenMest fordi vi la oss sent, ikke ungens feil
Mannen og T sover enda, nå er kl 7.30
Vi skal til byen i dag og på tivoli, så vi må snart vekke dem slik at vi har god tid til felles frokost.
Hva skal dere i dag?
Morn morn![]()
Jeg la meg også altfor seint, ble sittende oppe å lese. Og så ble jeg så gira av det jeg leste at jeg ikke fikk sove...og nå vil jeg få en baby til så jeg kan gjøre alt "riktig" fra starten av og se om vi får en mer fornøyd baby med mindre gråt
Idag skal jeg, Hermine og mommo ut på shopping og finne joggesko og vårjakke til snuppa![]()
Det øspøs regner så blir nok sentertur, selv om jeg hadde håpet på å dra til byen så Hermine kunne fått løpt litt ute der![]()
Nå er det iskaffe og barne-tv!
God morgen!
Jeg sov til 07.45, mannen hadde sovna på sofaen i går og lå der i natt, mens vesla sover enda!!! Altså 14.5timers søvn på henne foreløpig.
Vi skal snart spise fellesfrokost og må komme i gang med dagen. Mine kjære skal til byen og handle litt, mens jeg skal pynte to kaker og komme meg bort på basaren som jeg er med å arrangerer.
Strålende sol, så det spørs om det kommer mange folk i det hele tatt.
Ha en fin dag på senteret og på tivoli dere andre!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Vis vedlegget 58812
Tivoli!!
Men jeg må passe Lillebror litt før vi joiner de andrelitt mye bråk å sove i
Surfer mobilt!

Det ble 5 timer på senteret på oss![]()
Hermine sov 1.5 timer i vogna der da, så da drakk jeg og mas kaffe og gikk gjennom 6 butikker på jakt etter sko til Hermine!
Skulle ha både Gore-Tex sko og lakksko til henne, og vårjakke. Så ble litt av en runde! Fikk prøvd sko på Hermine mens hun sov![]()
Fant alt vi skulle ha til slutt, så nå har Hermine lik jakke som Mina og like sko som Eskil![]()
![]()
Kavat skoene kom i posten i går og passa supert! Så nå er vi klar for vår!
Vis vedlegget 58839
Vis vedlegget 58840
Vis vedlegget 58841
Sent from my iPhone using BV Forum
Så fine sko Emira har fåttDa fikk vi endelig kjøpt mer sko til Emira..hehe..
Joggesko fra G-sport
Vis vedlegget 58836
Og sandaler fra den lokale skobutikken
Vis vedlegget 58837
Også har vi fjernet lekegrinda og hentet fram matta istedenforeneste som brukte lekegrinda nå var Emira og Liana
hehe..
Vis vedlegget 58838
Så fiiin du er! Kule solbrillerVis vedlegget 58812
Tivoli!!
Men jeg må passe Lillebror litt før vi joiner de andrelitt mye bråk å sove i
Surfer mobilt!
Så fine sko Emira har fåttSkoshopping både her og der idag
Men akk så dyrt, betalte 1300kr for 3 par sko
Heldigvis kjøpte mamma et par sko og jakka til oss
![]()
Hermine var veldig stolt av både nye sko og jakke![]()
Så fin Leoh var der han lå!Klar for å utforske hele stua nå
Jakka til Hermine kosta bare 199krJa syns dem var finesandalene valgte hun selv..ekstra stas med glitter og blinking
men uff, sko er dyrt ja! Jeg betalte 750 til sammen, men så har hun jo fått jakke til 500kr også..og trengrer støvler til å ha hjemme..haha.. nå tror jeg mamma har fått tak i noen tights til Emira i Notodden
Ja nå er han klar for verdeneller hvertfall stua
![]()
Jakka til Hermine kosta bare 199kr![]()
Men Gore-Tex er jammen meg dyrt! Disse var det billigste vi fant og de kosta 499kr, på Eurosko skulle de ha 799kr for Viking Gore-TexUaktuelt!