Lørdag :-) 21. juni

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Heisann:-)

Kvart over to, og ingen tråd, da får jeg lage en for en gang skyld:p

Bare rolig her i dag, har hatt noen dårlige netter igjen, lillesøster plages med tannfrembrudd. Hadde helt glemt at det kan skje så tidlig, nasse var jo også fire mnd når de to første kom.
Ellers har vi vært på babysvømming på onsdag, det var koselig, lillesøster var meget avslappet til det hele, ikke turbo som storesøster:D:D

Pøser ned her nå, og kaldt, 5 grader bare, så sommeren forsvant gitt:eek:

Håper alle har det bra, og koser seg i helga:)

Jøss, her var det ikke mye skravel:eek::P

Får håpe de tennene kommer ut fort, så dere slipper så dårlige netter! Herlig med babysvømming:D hvertfall når ungen er så rolig med det :) jeg fikk ikke vært på det med Leoh :( men om jeg har mulighet, så vil jeg melde meg på etter sommeren :) syns det var mye morsommere med Emira som var ganske stor:P

Heeei:)

Her våknet vi rundt 8, og sto opp nærmere halv 9 :D jeg fikk tatt med jentene til butikken for å kjøpe snop istad, så spiste vi oppkuttet banan, druer, jordbær og blåbær med vaniljesaus som en salgs lunsj:P mens Liana sov, lagde jeg pizza :) nå er sambo ute med Emira og Liana, og Leoh sover! Så jeg nyter stillheten med en cafe vanilje:D (nescafè pose)

Jeg håper også alle har en strålende dag:)

Snuppene som koste seg med lørdagsgodt :)
1403371754048.jpg
1403371765076.jpg
1403371773772.jpg
1403371781875.jpg

Hallo :)
akkurat landet i sofaen etter barnebursdag etterfulgt av bytur i ettermiddag. Det er Midnightsun maraton idag og lillesøsteren min sprang 4.2km løp så vi var i byen og heia på henne :)

Jeg har landet i sofaen med hodepine, mannen legger Hermine og nå ble akkurat kinamaten vår levert på døra :D

God lørdagskveld! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hallo :)
akkurat landet i sofaen etter barnebursdag etterfulgt av bytur i ettermiddag. Det er Midnightsun maraton idag og lillesøsteren min sprang 4.2km løp så vi var i byen og heia på henne :)

Jeg har landet i sofaen med hodepine, mannen legger Hermine og nå ble akkurat kinamaten vår levert på døra :D

God lørdagskveld! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så flink søster du har da:D skal mye til for at jeg blir med på noe sånt :P

Kinamat er såå godt! Kos dere masse med det ;) håper hodepinen gir seg!

Heisann:-)

Kvart over to, og ingen tråd, da får jeg lage en for en gang skyld:p

Bare rolig her i dag, har hatt noen dårlige netter igjen, lillesøster plages med tannfrembrudd. Hadde helt glemt at det kan skje så tidlig, nasse var jo også fire mnd når de to første kom.
Ellers har vi vært på babysvømming på onsdag, det var koselig, lillesøster var meget avslappet til det hele, ikke turbo som storesøster:D:D

Pøser ned her nå, og kaldt, 5 grader bare, så sommeren forsvant gitt:eek:

Håper alle har det bra, og koser seg i helga:)
Så koselig med babysvømming!

Hermine ble så livredd på babysvømminga at vi måtte slutte, veldig synd for det virket så hyggelig.

Håper tennene hennes kommer igjennom snart da så hun slipper å plages så lenge.

Så flink søster du har da:D skal mye til for at jeg blir med på noe sånt :P

Kinamat er såå godt! Kos dere masse med det ;) håper hodepinen gir seg!
Hehe, ja, hun er sprek :) Har trent hele våren da ;)

Jeg løp/gikk jo 1.8km her om dagen og holdt på å krepere :p Ikke helt i i toppform akkurat ;)

Hodet ble straks bedre med litt mat og paracet innabords :D

Hehe, ja, hun er sprek :) Har trent hele våren da ;)

Jeg løp/gikk jo 1.8km her om dagen og holdt på å krepere :p Ikke helt i i toppform akkurat ;)

Hodet ble straks bedre med litt mat og paracet innabords :D

Men det er jo sprekt av det å da! Til å ikke være glad i "vanlig" trening ;) kondisen kommer seg veldig fort om man bare trener den jevnlig :)

Så bra:D kjekt med mat og paracet iblandt:P jeg hadde vondt i hode på turen igår..hadde ikke fått i meg kaffe (eller sukker?)..så kjøpte meg en kule is og mocca iskaffe! Hodepinen gikk over før jeg begynte på kaffen, fordi jeg spiste isen først.. hahaha :D

Så koselig med babysvømming!

Hermine ble så livredd på babysvømminga at vi måtte slutte, veldig synd for det virket så hyggelig.

Håper tennene hennes kommer igjennom snart da så hun slipper å plages så lenge.

Husker du snakket om det ja, synd det ble slik. Ja, håper jeg også, fikk litt dentinox i kveld, det hjalp, hun sovnet greit til kvelds:-)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Back
Topp