Lørdag 20 mars

ORIGINAL: manila

Da har jeg og mannen fått spilt speedminton og trent litt styrke

Nøtteknekkern: Masse lykke til med røykeslutt.. Du får tenke på gevinstene..

Her går det i nikotinfri snus om dagen..

Hehe,jada..Skal nok få det til..Får heller være litt muggen et par dager [8D]

Sist klarte jeg kutte snusen på dagen, ved å bruke nikotinfri erstatning. Det bruker jeg nå også, men har tatt meg noen små mokka snus av og til. Skal klare å kutte helt har jeg troa på.. 

Klaging er en del av graviditeten det, hehe.. Det er jo lov når man er en tikkende hormonbombe. Sist var jeg veldig harmonisk, nå kjenner jeg at jeg lett blir irritert...

Ønkser dere alle en fortreffelig lørdag...  

Hei alle sammen[:D]

Stod opp kl 8 i dag...Må så ofte og tisse om natten at jeg fant ut at jeg bare skulle stå opp[:)]

Så var det å kjøre til butikken for å handle for min bestefar, gjør dette en gang i uken...

Etter det var jeg og samboer på kjøpesenteret siden jeg skulle kjøpe noen nye klær[;)][;)][;)]

Har kjøpt min første mammabukse (trenger det de dagene jeg er så oppblåst)...Og så ble det noen topper og tights på Cubus, vi er tross alt tights-gjengen her på november vel?
Så måtte jeg kjøpe nye vindusviskere til bilen min, de gamle var så utslitt at de holdt på å ripe opp vinduet! Kom hjem og skiftet de helt aleine, litt stolt

Spiste lunsj på Bon Appetitt, grov baguett m salat, ost og skinke[:D]

Nå sitter vi her med hver vår pc på fanget og slapper av...Skal prøve å ordne litt i klesskapet seinere, må nok rydde vekk noen klær[:)]

HA EN STRÅLENDE LØRDAG

hehe,jeg var ILLE forrige runde,hehe.Uff,og det kan kjennes ut som om denne runden blir lik [8D]
Nei,vi får heie på hverandre,går seg til som jeg sier,hehe[:D][:D]

God dag:)
Eller ettermiddag er det vel, iallefall når dagen starter med sirene hylende barn i 05 tiden, etter ett polarbrød og en bolle cherios (ja jeg prøvde meg med bestikkelse for og få litt fred på sofaen) sovnet han faktisk i senga med meg fra 8.30-11.30, det gjør han ALDRI til vanlig,men han er ikke helt i form så er nok derfor, så har vi vært på skidag langs veien der vi bor, vi gikk bort med akebrette og akte litt og grilla pølser før vi gikk hjem,hold for lillegutt som faktisk slokna når vi kom hjem og sover ennå...
Er godt med litt pauser,spesielt når man er hormonell og kvalm

Veldig glad jeg ikke røyker eller snuser så jeg må slutte med det oppi alt,da tror jeg gubben hadda pakka og flytta[8|] hehe

Back
Topp