Lørdag 15.3

Da må jeg en tur innom dit, så litt på dem på nettet, trodde de var alt for kalde for vinteren:-)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Er ikke vinter her lenger :-p litt kaldt på natta, men plussgrader hver dag.

Surfer mobilt!

jo men chai latte er jo "bare" te med melk.. chai betyr te og latte betyr melk, så man kan bruke akkurat åssen te man vil ;) i kosovo drikker dem "chai" og da bruker dem mest sort te, men uten melk da:P når jeg jobbet så prøvde jeg vel ut det meste av te som vi solgte og stimet melk til å ha oppi :D er så godt! Men drikker det mest om høsten:P

Dette med bøker funket fint med Emira..hun har alltid sittet fint og vært forsiktig med bøkene.. men nytter ikke med Liana! Haha.. er ikke alltid hun river da, men har hatt noen perioder hvor hun har revet i stykker en hel bok:eek: så hos hun passer papp best :P
Må være kjempe gøy for Hermine å kose seg sånn rundt på biblioteket:D Emira liker det også godt :) men vi har ikke tatt med Liana enda :P
Samme i Libya. Ang te :-) sort te med kanelstenger i. Kjempegodt :-):-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Kom nettopp hjem. Vært i Oslo idag. 1,5 t fra mamma. Vært innom farmoren min. Bare mamma,Wael og meg. Mina var med lillesøsteren min idag.

Hentet en del ting i leiliheten,litt lykter,tepper osv :-)

Mannen skal kjøre den nye bilen sin oppover. Dritkul bil. Gleder meg,for bilen min er fra 2001!!...

Han skal ta båt fra Tunisia til Italia og over alpene. Tror han rekker båten om 5 dager,men grensen over til Tunisia er stengt igjen. Alltid må det være noe :mad:

Mamma har satt lasagnen i ovnen,driiitsulten :-)

Hva skal dere spise??:-)
Kålormen Wael 14.10.11♡

Samme i Libya. Ang te :-) sort te med kanelstenger i. Kjempegodt :-):-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hehe ja.. ordet er vel kansje arabisk å? Dem sier chai i kosovo til te.. og bruker disse små glassene :) Samboer og familien hans liker godt å ha litt sitronsaft i den teen :) veldig godt det å.. jeg har ikke smakt det med kanelstang i :)

Kom nettopp hjem. Vært i Oslo idag. 1,5 t fra mamma. Vært innom farmoren min. Bare mamma,Wael og meg. Mina var med lillesøsteren min idag.

Hentet en del ting i leiliheten,litt lykter,tepper osv :-)

Mannen skal kjøre den nye bilen sin oppover. Dritkul bil. Gleder meg,for bilen min er fra 2001!!...

Han skal ta båt fra Tunisia til Italia og over alpene. Tror han rekker båten om 5 dager,men grensen over til Tunisia er stengt igjen. Alltid må det være noe :mad:

Mamma har satt lasagnen i ovnen,driiitsulten :-)

Hva skal dere spise??:-)
Kålormen Wael 14.10.11♡

Oj så han kommer oppover ganske snart? :D deilig med ny bil!:)

Lasagne er godt! Her ble det pizza:) stappmett! :P jentene har fått ostepopp og smoothie, og nå er de helt ville:eek:P

Er ikke vinter her lenger :-p litt kaldt på natta, men plussgrader hver dag.

Surfer mobilt!
Sånn var det her også, men i dag ble det plutselig full vinter. Håper den forsvinner like ført som den kom, nå vil jeg ha godt trillevær:-)

Vi spiste taco før ungene ble kjørt til mampap! Lillebror ble litt lei seg da jeg skulle dra, men det hjalp å sitte på armen til Bestefar!
Nå skal vi ordne oss litt før vi drar bort og tar oss et par glass :-)

Surfer mobilt!

Sånn var det her også, men i dag ble det plutselig full vinter. Håper den forsvinner like ført som den kom, nå vil jeg ha godt trillevær:-)

Hvor kaldt er det da? Boots-ene tåler mer kulde enn f.eks cheerox, og det følger mes ullsåler :)

Surfer mobilt!

Hehe ja.. ordet er vel kansje arabisk å? Dem sier chai i kosovo til te.. og bruker disse små glassene :) Samboer og familien hans liker godt å ha litt sitronsaft i den teen :) veldig godt det å.. jeg har ikke smakt det med kanelstang i :)
Hehe. Ja,de små glassene der og. Sterkt :-) med masse sukker :-):-)
Morsomt at de drikker det i Kosovo og :-)

Har du vært der før?

Kålormen Wael 14.10.11♡

Oj så han kommer oppover ganske snart? :D deilig med ny bil!:)

Lasagne er godt! Her ble det pizza:) stappmett! :P jentene har fått ostepopp og smoothie, og nå er de helt ville:eek:P
Pizza og lasagne er mine favoritter.

Hjemmelaget eller?:-)

Ostepop er godt. Hehe. Helt i farta da ;)
Ble senere idag. Mina sovnet 19.15. Og la Wael nå. Han måtte se på "Jungeldyret Hugo" :-)

Blir det Burn idag og? Hehe.. godt det :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hehe. Ja,de små glassene der og. Sterkt :-) med masse sukker :-):-)
Morsomt at de drikker det i Kosovo og :-)

Har du vært der før?

Kålormen Wael 14.10.11♡

Veldig sterk te ja.. masse sukker hos dem å..haha.. flere skjeer bare i de små glassene :P har aldri vært i kosovo nei.. til og med sambo har ikke vært der på nesten 15 år:eek: men han liker ser ikke der..eller det er folka han ikke liker da :P vi har lyst å dra dit når barna blir større, for broren har kjøpt feriehus der :)

Pizza og lasagne er mine favoritter.

Hjemmelaget eller?:-)

Ostepop er godt. Hehe. Helt i farta da ;)
Ble senere idag. Mina sovnet 19.15. Og la Wael nå. Han måtte se på "Jungeldyret Hugo" :-)

Blir det Burn idag og? Hehe.. godt det :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Samme her.. elsker pizza, lasagne og pastaretter..eller det meste italiensk mat :P deilig!

Nesten helt hjemmelaget;) brukte sånn pose med deig som man blander med vann..orket ikke heving og sånt surr :P

Senere kveld på jentene her også..menmen det er lørdag ;)
Hahahaha burn idag å:eek::P:D er så lei mye av brusen etter jeg gikk gravid med Liana..er veldig glad i urge å sånt da, men er så mye sukker i..så da blir det Burn eller redbull uten sukker :P

Hvor kaldt er det da? Boots-ene tåler mer kulde enn f.eks cheerox, og det følger mes ullsåler :)

Surfer mobilt!

Rundt 0-2-, det endte med at jeg kjøpte sko fra skooty tex, men fant ut etterpå at de har fått ræva omtale. Men litt for sent nå, hun skal uansett ikke ha de så lenge.

Rundt 0-2-, det endte med at jeg kjøpte sko fra skooty tex, men fant ut etterpå at de har fått ræva omtale. Men litt for sent nå, hun skal uansett ikke ha de så lenge.
Duck Boots er "godkjent" til 15 minus tror jeg. En litt drøy grense, synes jeg, ville aldri brukt de når det er så kaldt. Men inntil 5 minusgrader tenker jeg de er kjempegode!

Back
Topp