Lørdag 14

Tidlig til sengs for Jenny sin del: ble lagt og sovna på flekken kl.18.10.:) Pizzadeigen er satt og det ligger an til et glass øl til maten etterpå.

Vi har kosa oss på tur i dag. Fint vær, blid unge, stakk innom mammas foreldre, dro på drt bygdearrangementet (boder, stander, grillmat, underholdning og masse folk) og vi traff på mamma, pappa og hunden deres. Is blei det også tid til!;) Vesla var helt kjørt når vi skulle dra, så det var nok godt å havne i senga si. Et par bilder fra dagen vår:
Vis vedlegget 65168Vis vedlegget 65169

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så fine dem er som ordner hverandres solbriller:D hehe..
Sikkert deilig å legge seg etter en sånn dag:) vi har også hatt pizza idag;) godt! Bare synd man blir mett:P

Hun kalte det for brunost :p "Mine liiiiiike brunost" sa hun og lyste opp da jeg viste henne tuben og spurte om hun ville ha ;) Hun har nok sett barna i bhg spise det ;)

Blir fint å variere litt i pålegg, hun begynner å bli litt lei leverpostei, og kaviar er hun ikke noe glad i :p Hun liker salami veldig godt, men spiser som regel salamien først og brødet etterpå :p

Ser ut til at det gikk fint :D Hun har iallfall ikke hatt noen umiddelbare reaksjoner!

Det er jo helt supert :D sikkert veldig stas å etterhvert kunne spise alt av det de andre og dere spiser :)

Så fine dem er som ordner hverandres solbriller:D hehe..
Sikkert deilig å legge seg etter en sånn dag:) vi har også hatt pizza idag;) godt! Bare synd man blir mett:P
Ja, hun er ivrig på å fikse bestefarens solbriller. Godt han "tar igjen" litt.;) Hun var utslitt ved legging, så jeg håper hun sover godt hele natta.

Pizza er kjempegodt! Også øl til da..Oioi, nå gleder jeg meg!!!:D

Hipp hurra for 8 mnd :) Tenk så stor han har blitt :eek:

Hermine blir 2 år om 2 måneder :eek: Hun er tydelig smårolling nå, prater og forstår så mye, og med bleieslutt så er det ikke mye baby/småbarn igjen ;)

Kos dere med det dere måtte finne på :)

Ja har gått så altfor fort! Fikk jo han nettopp???:P haha..

Ja tenk det! Ikke lenge igjen til bursdagene begynner igjen:D moro da!

Takk:) ble ikke noen tur til mamma siden dem har reist på hytta.. men begge snuppene fikk bli med i butikken å sånt etter dubben til Liana:D stor stas for Liana som sjeldent er med;)

Ja, hun er ivrig på å fikse bestefarens solbriller. Godt han "tar igjen" litt.;) Hun var utslitt ved legging, så jeg håper hun sover godt hele natta.

Pizza er kjempegodt! Også øl til da..Oioi, nå gleder jeg meg!!!:D

Det går stort sett bra om dem bare er utslitte og ikke fullstendig overtrøtt her hvertfall..hehe.. så håper dere alle får en fin natt:D;)

Jeg er en pizza-elsker om må ha det en gang i uka:P hehe.. øl har jeg ikke drikket siden jeg stjelte glasset til pappa når jeg var 4 år:P haha..

Hello :)
Liana og Leoh sover nå, og jeg skal straks stelle Emira. Vært en rolig dag med litt utelek før den verste varmen kom! Da ble det bare en butikktur med faren min og jentene :)

Når Emira har lagt seg, så blir det snop, tv og brodering på meg! Fler enn meg som ikke liker fotball??:P

Et bilde av Liana som bygget tidligere idag:D
1402768460952.jpg

Hei. Var hjemme 18.30. Bruker ca 45 min hver vei men men. Tjente skikkelig bra i dag og folk ser helt i hundre. Hadde rundt 8-10 stk samlet rundt bordet hele tiden :-D :-D yey ! Ungene sovnet akkurat. Supersliten jeg nå... kommer tilbake sterkere i morgen ;-)

Fikk svar på 2 oppgaver jeg leverte for litt siden. Fikk 4/5 på de begge. Fornøyd. For jeg gjorde ikke så mye som jeg kunne gjort :-)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Søta barn Anita ;-) Gratulerer med 8 mnd :-) :-) Kos dere i kveld :-)

Marianne : takk :-) Hvordan går det med dere? :-) :-)

Hei. Var hjemme 18.30. Bruker ca 45 min hver vei men men. Tjente skikkelig bra i dag og folk ser helt i hundre. Hadde rundt 8-10 stk samlet rundt bordet hele tiden :-D :-D yey ! Ungene sovnet akkurat. Supersliten jeg nå... kommer tilbake sterkere i morgen ;-)

Fikk svar på 2 oppgaver jeg leverte for litt siden. Fikk 4/5 på de begge. Fornøyd. For jeg gjorde ikke så mye som jeg kunne gjort :-)

Søta barn Anita ;-) Gratulerer med 8 mnd :-) :-) Kos dere i kveld :-)

Sikkert ekstra godt å komme hjem etter en dag med jobbing og masse folk:D nå må du kose deg masse resten av kvelden;)

Takk takk:D hehe..

Så kjekt med storbesøk da!:)
Kan tenke meg at det er kjekt for Hermine å få være med på noe av morroa før hun legger seg?:D

Og så bra at hun ikke har reagert på skinkeosten!:) Skal dere gi henne kumelkprodukter fast nå eller?

Hermine ble stelt ferdig og fikk være lenge, litt for lenge oppe ;) Endte med at hun ble overtrøtt og at siste innspurt fra tannpuss til seng ble en anelse krakilsk :p

Men vi storkosa oss med taco og kake, og is med flykræsj (peanøtter, non-stop og sjokoladesaus) etterpå :D

Back
Topp