Lørdag 14

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Hei :-D :-D klar for jobb i dag. Gleder meg ;-) drittnatt da M våknet 100 ganger....

3,5 års bryllupsdag.. Hvis det er noe? Hehe :-)

Hva skal dere? :-D :-D :-D

Trøtt....... men skal vel overleve når jeg får i meg pepsi max ;-)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1402727077995.jpg
    1402727077995.jpg
    23,2 KB · Visninger: 10
Hei :-D :-D klar for jobb i dag. Gleder meg ;-) drittnatt da M våknet 100 ganger....

Morn, pena!:)
Kjedelig med dårlig natt - spesielt før en arbeidsdag. Håper det går seg til og at du får en fin dag. Lykke til på jobb! Kos deg!:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Morn, pena!:)
Kjedelig med dårlig natt - spesielt før en arbeidsdag. Håper det går seg til og at du får en fin dag. Lykke til på jobb! Kos deg!:)

Takk :-) :-) ♡ Kos dere i dag dere også :-) nå drar vi straks :-)

Så pen du er, selvom duner trøtt ;)

Lykke til på første arbeidsdag :)

God morgen :)
God natt her, men Hermine våkna to ganger av at hun ville tisse :eek: ...likevel var bleien søkkvåt i morges :p

Nå koser vi oss med barne-tv, frokost foran tvn og latte til mamman :) Vi tester ut skinkeost på brødskiva til Hermine for første gang, er spent på om hun tåler det!!! :)

Ellers så HØLJER det ned ute, og mannen skal på dugnad i bhg...hihihihi :D :cool: :p Jeg og Hermine skal på kjøpesenter sammen med søstra mi ;)

God natt her, men Hermine våkna to ganger av at hun ville tisse :eek: ...likevel var bleien søkkvåt i morges :p

Nå koser vi oss med barne-tv, frokost foran tvn og latte til mamman :) Vi tester ut skinkeost på brødskiva til Hermine for første gang, er spent på om hun tåler det!!! :)

Ellers så HØLJER det ned ute, og mannen skal på dugnad i bhg...hihihihi :D :cool: :p Jeg og Hermine skal på kjøpesenter sammen med søstra mi ;)

Hehe..Grei arbeidsfordeling på på dere i dag!;)
Var det Hermine som åt noe middag med melk i hos bestemora si her en dag? (Mulig jeg blingser nå altså..) Hvordan gikk det evt?
Håper det går greit med skinkeosten.:)

Hellåo ån ju!
God natt her. Vesla våkna litt før 06, men hun sovna heldigvis igjen og vi lå til 07.20. Leika og så på barne - tv, før vi vekte pappaen til frokost kl.09. Tenkte vi skullr dra tidlig på et slags marked en halvtime unna oss, men Jenny blei tidlig trøtt og ble lagt i senga si kl.10.:) Like greit, så er hun blid og opplagt til turen.

Jeg har hengt opp klær ute på verandaen. Sola skinner,men det er ikke særlig varmt ute enda. Går seg vel til etter hvert!

Så pen du er Lene! Lykke til idag:D håper dagen blir fin tross dårlig natt <3

Ojoj :D du MÅ oppdatere oss ang skinkeosten:D likte hun det da? Tror det er favoritten til Liana..hehe.. men hun kaller det for "uste" som hun også sier til ost:P

Ha en fin tur på kjøpesenteret:D

Hellåo ån ju!
God natt her. Vesla våkna litt før 06, men hun sovna heldigvis igjen og vi lå til 07.20. Leika og så på barne - tv, før vi vekte pappaen til frokost kl.09. Tenkte vi skullr dra tidlig på et slags marked en halvtime unna oss, men Jenny blei tidlig trøtt og ble lagt i senga si kl.10.:) Like greit, så er hun blid og opplagt til turen.

Jeg har hengt opp klær ute på verandaen. Sola skinner,men det er ikke særlig varmt ute enda. Går seg vel til etter hvert!

Høres fint ut med marked:) greit at hun får sovet før det ja;) alltid kjekt meg blide og opplagte barn:P

Hei hei:)

Natten var fortsatt god, men jeg sovnet altfor sent! Det er rock festival her i helgen, og det ligger ikke såå langt unna..så hørte susing og støy (med vinduene igjen) fra konserten til Karpe Diem:P jeg vil helst ha det heeelt stille når jeg skal sove!;) men sovnet til slutt og fikk sove til Leoh våknet rundt 8:)

Nå er snuppene ute med sambo og Leoh ligger på sofan å studerer puslespill-brikker:) han er 8 mnd idag:eek::D bare 4 mnd til han har bursdag og 3 mnd til Liana (og deres barn) blir 2 år:eek:

Tenkte kansje å reise til mamma en tur etterpå..men de bor nesten ved siden av festivalen, så er så høy musikk:P ikke sikkert dem er hjemme heller..men hadde vært greit siden været er så fint:)

Hehe staaaakkar Liana som ikke fikk lov å hente skje'ene fra skuffen:P
1402735357463.jpg

Og 8måners-gutten:D
1402735403392.jpg

Natten var fortsatt god, men jeg sovnet altfor sent! Det er rock festival her i helgen, og det ligger ikke såå langt unna..så hørte susing og støy (med vinduene igjen) fra konserten til Karpe Diem:P jeg vil helst ha det heeelt stille når jeg skal sove!;) men sovnet til slutt og fikk sove til Leoh våknet rundt 8:)

Nå er snuppene ute med sambo og Leoh ligger på sofan å studerer puslespill-brikker:) han er 8 mnd idag:eek::D bare 4 mnd til han har bursdag og 3 mnd til Liana (og deres barn) blir 2 år:eek:

Tenkte kansje å reise til mamma en tur etterpå..men de bor nesten ved siden av festivalen, så er så høy musikk:P ikke sikkert dem er hjemme heller..men hadde vært greit siden været er så fint:)

Vis vedlegget 65146

Vis vedlegget 65147
Kjedelig å ligge våken og høre på "bråk" på den måten. Håper det går bedre til natta.:)
Blei det tur til mamsen din da?
Fine unger! Tror det er første gangen jeg har sett bilde av Liana hvor hun ikke smiler/er lur og happy med tilværelsen. :)

Hehe..Grei arbeidsfordeling på på dere i dag!;)
Var det Hermine som åt noe middag med melk i hos bestemora si her en dag? (Mulig jeg blingser nå altså..) Hvordan gikk det evt?
Håper det går greit med skinkeosten.:)

Det stemmer, hun fikk karbonader med melk i på torsdag, det gikk helt fint. Og skinkeost idag gikk også bra :D Dette virker veldig lovende :D Hun fikk bare 1/2 brødskive da, sånn til å start med, men virker som om det gikk bra!

Hellåo ån ju!

Så koselig med marked :) Greit å lade opp batteriene først ja, så humøret og sjarmen er på topp ;)

Kjedelig å ligge våken og høre på "bråk" på den måten. Håper det går bedre til natta.:)
Blei det tur til mamsen din da?
Fine unger! Tror det er første gangen jeg har sett bilde av Liana hvor hun ikke smiler/er lur og happy med tilværelsen. :)

Tja, festivalen fortsetter idag fram tim kl 2 inatt:confused: men jeg får forte meg å sovne i en av pausene:P haha.. mamma og dem har reist på hytta;) tenkte meg det egentlig.. hehe..

Haha ikke mange sånne bilder jeg har, men hun har nok all slags humører gjennom én dag;):P

Tidlig til sengs for Jenny sin del: ble lagt og sovna på flekken kl.18.10.:) Pizzadeigen er satt og det ligger an til et glass øl til maten etterpå.

Vi har kosa oss på tur i dag. Fint vær, blid unge, stakk innom mammas foreldre, dro på drt bygdearrangementet (boder, stander, grillmat, underholdning og masse folk) og vi traff på mamma, pappa og hunden deres. Is blei det også tid til!;) Vesla var helt kjørt når vi skulle dra, så det var nok godt å havne i senga si. Et par bilder fra dagen vår:
1402763531861.jpg1402763549723.jpg

Ojoj :D du MÅ oppdatere oss ang skinkeosten:D likte hun det da? Tror det er favoritten til Liana..hehe.. men hun kaller det for "uste" som hun også sier til ost:P

Ha en fin tur på kjøpesenteret:D
Hun kalte det for brunost :p "Mine liiiiiike brunost" sa hun og lyste opp da jeg viste henne tuben og spurte om hun ville ha ;) Hun har nok sett barna i bhg spise det ;)

Blir fint å variere litt i pålegg, hun begynner å bli litt lei leverpostei, og kaviar er hun ikke noe glad i :p Hun liker salami veldig godt, men spiser som regel salamien først og brødet etterpå :p

Ser ut til at det gikk fint :D Hun har iallfall ikke hatt noen umiddelbare reaksjoner!

Vis vedlegget 65146

Vis vedlegget 65147
Hipp hurra for 8 mnd :) Tenk så stor han har blitt :eek:

Hermine blir 2 år om 2 måneder :eek: Hun er tydelig smårolling nå, prater og forstår så mye, og med bleieslutt så er det ikke mye baby/småbarn igjen ;)

Kos dere med det dere måtte finne på :)

Tidlig til sengs for Jenny sin del: ble lagt og sovna på flekken kl.18.10.:) Pizzadeigen er satt og det ligger an til et glass øl til maten etterpå.

Vi har kosa oss på tur i dag. Fint vær, blid unge, stakk innom mammas foreldre, dro på drt bygdearrangementet (boder, stander, grillmat, underholdning og masse folk) og vi traff på mamma, pappa og hunden deres. Is blei det også tid til!;) Vesla var helt kjørt når vi skulle dra, så det var nok godt å havne i senga si. Et par bilder fra dagen vår:
Vis vedlegget 65168Vis vedlegget 65169

Så koselige bilder :)

Blir ikke så tidlig kveld her, Hermine sov i vogna på senteret helt til kl 15 :eek: Ikke noe problem med folkesurr tydeligvis :p

Herlig med pizza :D Her blir det taco og storinntrykk av mine eldre og yngre søsken med partnere og barn :)

Så koselige bilder :)

Blir ikke så tidlig kveld her, Hermine sov i vogna på senteret helt til kl 15 :eek: Ikke noe problem med folkesurr tydeligvis :p

Herlig med pizza :D Her blir det taco og storinntrykk av mine eldre og yngre søsken med partnere og barn :)

Så kjekt med storbesøk da!:)
Kan tenke meg at det er kjekt for Hermine å få være med på noe av morroa før hun legger seg?:D

Og så bra at hun ikke har reagert på skinkeosten!:) Skal dere gi henne kumelkprodukter fast nå eller?

Back
Topp