Lørdag 14.12.

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
God morgen!
Turbulent natt her, men etter påfyll med paracet og litt nesesuging + nesedråper kl 23.30 slokna hun og sov til 05, så fikk hun komme i vår deng og snorka til 07.45 :) men hun hadde 38.8 i temp på morran idag, så er ikke helt i slaget nei :(
Idag skal jeg og mamma bake polarbrød til jul, mannen og Hermine skal være med og surre litt rundt der. Hun blir så ekstra sur av å være inne hele dagen, så da kan hun være inne der istedet tenker jeg!

Hva skal dere idag?

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Snorkenatt igjen her!
Ammet en gang (husker ikke helt når...) og det var så vidt jeg rakk å se Lillebror før jeg dro på jobb 8.30 :-p
Stille på jobb, så her er det kaffe og stikketøy
ImageUploadedByTapatalk1387014572.723584.jpg

Gutta skal bake pepperkaker hos mamma i dag så drar jeg dit etter jobb! :)

God morn.
Her sov vesla frem til 03. Hun fjasa og basa inne i senga vår til 05.30, da pappaen stod opp med henne. Jeg skulle få sove lenge i dag, men er jo ikke akkurat uthvilt, da pappaen har prøvd å lagt ned jenta si til en dubb utallige ganger (og hun har blitt sååå sint!)
Nå har jeg stått opp og sendt dem ut begge to. Jeg skal dusje og spise litt, før jeg stikker en snartur på butikken.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God morgen:)

God bedring til Hermine! Synd at hun er syk igjen:( bare å kjøre på med paracet;)

Ser jo ut som om du har det kjempe koselig på jobb da, FruH;) Og hurra for enda en fin natt :D

Usj, for en natt dere har hatt da Lilla:eek::oops: håper den neste blir bedre!

Minsten sutra og stressa igår kveld/natt.. han hadde fått flaske kl 23:30 men måtte gi han litt til etter en time, og da ble han fornøyd og sovnet ca kl 1 og sov til halv 11 idag :)
Nå er sambo ute å kjøper lunsj (frokost for min del:P) og etterpå skal jeg gjøre ferdig barbiekaka:D også må det vaskes her! Men det får jeg sikkert hjelp til;) må jo se litt greit ut når det kommer gjester :P hehe..

Ønsker dere en finfin dag!

☆★hilsen meg★☆

God morgen!
Turbulent natt her, men etter påfyll med paracet og litt nesesuging + nesedråper kl 23.30 slokna hun og sov til 05, så fikk hun komme i vår deng og snorka til 07.45 :) men hun hadde 38.8 i temp på morran idag, så er ikke helt i slaget nei :(
Idag skal jeg og mamma bake polarbrød til jul, mannen og Hermine skal være med og surre litt rundt der. Hun blir så ekstra sur av å være inne hele dagen, så da kan hun være inne der istedet tenker jeg!

Hva skal dere idag?

Uff, stakkars Herminemor:(
Er det reaksjon på vaksina? God bedring til grom jenta:):rolleyes:

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Snorkenatt igjen her!
Ammet en gang (husker ikke helt når...) og det var så vidt jeg rakk å se Lillebror før jeg dro på jobb 8.30 :-p
Stille på jobb, så her er det kaffe og stikketøy
Vis vedlegget 43494

Gutta skal bake pepperkaker hos mamma i dag så drar jeg dit etter jobb! :)

Så bra Eskil har begynt og sove såå bra på nettene-sånt liker vi:p;):D:rolleyes::)
Hørtes da ut som en lovende dag på jobb, det;):)
Ha en fin dag, søta:)

☆★☆Tastedingsen☆★☆

God morn.
Her sov vesla frem til 03. Hun fjasa og basa inne i senga vår til 05.30, da pappaen stod opp med henne. Jeg skulle få sove lenge i dag, men er jo ikke akkurat uthvilt, da pappaen har prøvd å lagt ned jenta si til en dubb utallige ganger (og hun har blitt sååå sint!)
Nå har jeg stått opp og sendt dem ut begge to. Jeg skal dusje og spise litt, før jeg stikker en snartur på butikken.

Uff, slitsomt med dårlige netter:( Er hu ikke helt i tipp topp form? Greit og leke seg ute:D Så får mamma dusja i fred:);)

☆★☆Tastedingsen☆★☆

God middag:)
Vi sto opp halv 9:) Selma sov fra
23 til 4 i natt også var det ut og tisse også sov hu videre til halv 9;) Emmeth var det akkurat samme med, bare at han skulle ha smokken kl 4 istedet:D:cool::p Jentene er hos bestemor, så her er det veldig stille og rolig:)

Det snør og snør:D:D:D:D Så vi skal ut og måke snø og leke oss selvsagt:p;)
Ha en fin dag alle sammen:):):)
☆★☆Tastedingsen☆★☆

23 til 4 i natt også var det ut og tisse også sov hu videre til halv 9;) Emmeth var det akkurat samme med, bare at han skulle ha smokken kl 4 istedet:D:cool::p Jentene er hos bestemor, så her er det veldig stille og rolig:)

☆★☆Tastedingsen☆★☆
Koooos dere :)

God dag :) Her starta dagen kl 6 og det var litt tidlig etter min mening, men gikk bra. Eldste har sovet borte i natt hos en klassekompis så han kom hjem før i dag, men er ute igjen :) her er det skikkelig slaps i dag for snødde i går og regner i dag :( Har hatt en rolig dag med masse kos for det.. her er vi i skikkelig lørdagsmodus. :) god bedring til jenta de marian87 :) får håpe hun blir fort bra..

Her var det stille i dag...:)

Vi har kosa oss hjemme i dag og ikke gjort noe spesielt. Jeg måtte en tur ut for å handle litt nødvendigheter før det blei pannekaker til middag og en tur ut. Nå har jeg rydda litt og satt en brøddeig. Ingen spysjuke på oss andre, så jeg aner et håp om at vi slapp unna denne gangen. :)

God kveld :-)
Har vært.hos et vennepar på middag :-)
Kom nettopp hjem. Skal videre til en venninne nå i et par timer. Og hjem etter det og feire 3 år som mann og kone :-)

Skriver mer senere :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Uff, stakkars Herminemor:(
Er det reaksjon på vaksina? God bedring til grom jenta:):rolleyes:

☆★☆Tastedingsen☆★☆
Er nok noe mer som plager henne, er snørrete og utilpass så regner med vi får en dose forkjølelse i anmarsj! Men heller nå, så er vi kanskje friske til jul ;)

Her var det stille i dag...:)

Vi har kosa oss hjemme i dag og ikke gjort noe spesielt. Jeg måtte en tur ut for å handle litt nødvendigheter før det blei pannekaker til middag og en tur ut. Nå har jeg rydda litt og satt en brøddeig. Ingen spysjuke på oss andre, så jeg aner et håp om at vi slapp unna denne gangen. :)

Det lover iallfall godt for dere, man blir som oftest syk iløpet av et døgn ;)

☆★☆Tastedingsen☆★☆
Hihi, så flink både hunde og menneskebabyene er da ;)

God ettermiddag :)
Hermine fikk en dose paracet i 10-tiden idag for da var hun varm og hadde tydelig vondt et sted. Etter det sov hun to timer og var superkvikk helt til kl 17, da ble hun varm, slapp og lei seg igjen så hun fikk en ny dose paracet. Jeg og mamma har bakt 100 polarbrød idag og så har jeg og mannen vært ute og handlet inn de siste julegavene mens Hermine koste seg sammen med bestemor :)
Nå roer vi ned med barne-tv, litt Teensy Fruits og Super Puffs i ei skål og kaffe i koppen og vann på flaska ;) Hermine sov til 16.45 så drøyer nok litt før det blir kveld her, men da er det pizza og film på mor og far :D OG jeg skal koke fikenmarmelade og gi bort i julegave :)

Det lover iallfall godt for dere, man blir som oftest syk iløpet av et døgn ;)

Tok over 48 timer fra første utbrudd her :-p

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Hehe tenk så koselig at Emmeth og Selma kommer til å vokse opp sammen :D

☆★hilsen meg★☆

God kveld :-)
Har vært.hos et vennepar på middag :-)
Kom nettopp hjem. Skal videre til en venninne nå i et par timer. Og hjem etter det og feire 3 år som mann og kone :-)

Skriver mer senere :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Gratulerer med 3 år:D ønsker dere en hyggelig kveld ;)

☆★hilsen meg★☆

Back
Topp