Lørdag 13.11

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Her våkna vi halv 8, og jeg var jo i bhg i går, så jeg våkna med ett gjenklistra øye! [8|] Praktisk!!
Jeg skal på trening kl 10, Step&Pump B75. Kl 12 skal jeg på jobb, så må dusje på senteret. Ser ikke frem til det, har jo kvinneuka og greier... men må jo trene, så da får det bare gå.
Jobber til kl 18 i dag, og tenker å stikke en tur og kjøpe litt småtterier til noen julegaver mens jeg har pause. Har en 3-4 gaver som mangler bittelitt, feks onkelungene til sambo, tenker å kjøpe litt hårstrikker og sånn til jenta og noe guttegreier til gutten.
Når jeg kommer hjem i kveld blir det hjemmelaga pizzakos med ungene, før a mor skal slappe av foran Skal vi danse og bittelitt lørdagsgodis. Nei søren ta, nå huska jeg at jeg må bake farsdagskake også i kveld...

Ha en fin dag dere! [:)]

MYE krangling med 3 i hus nå[>:][>:] Så da pakket jeg sekken og dro dem med meg til skogs!!![8D][:D] Det sjekket vi slengdissene, lekte gjemsel og drakk kakao. Nå er vi hjemme og jeg nyter stillheten og pleier en dundrende hodepine. Vi skal lage til hjemmekino med popcorn i dag og pizza til barnetv. Og så er det endelig stille og kveld[8D][:D][:D][:D] Ja det er litt vel høyt volum her denne helgen[&:][8D][:)]

Bursdagfeiring på etterskudd er overstått. Nicholas fikk praktiske ting og masse leker så han leker fornøyd på gulvet her[:)] Etter feringen gikk vi en tur u nabolaget og var innom en salgsbutikk. Det endte med dress til gubben og 4 nye luer til meg. Og Nicholas fikk leke ute og bruke litt energi. Nå står de bakte potetene i ovnen, og etterhvert blir det biff, salat og rødvinsaus som tilbehør. Gubben ordner litt i huset, og jeg skal snart fortsette med rommet til snuppa. Mamma hadde med masse babyting som hun har lagret etter Nicholas, blant annet vinterpose, div dyner, dynetrekk osv. Nå mangler vi faktisk bare vippestol tror jeg. Noen som har en type å anbefale? Har gitt bort den fine Nicholas hadde nemlig[&:][&:] 

Haha, kvinneuka er rett rundt hjørnet her og gitt. Skal si vi er synkroniserte[:D]

Har jobbehelg jeg, og etter jobb var vi hos foreldrene mine på komle. Hjemme har jeg passet på mens lillemor hadde seg et laaaaangt bad[:)]

Nå er mannen på butikken for å snope litt, så blir det vel sløving resten av kvelden. Jobb igjen i morgen.

Haha, så synkroniserte vi er ang kvinneuka jenter! [:)] Artig! [:)]

SYKT travelt på jobb, så nå er jeg glad jeg ikke skal på julebordet i kveld. Blir å finne i sofaen jeg!

Når vi først er inne på det så begynte kvinneuken min i går!!!!!!![8D][:D][:D][:'(]

Og anbefaler babybjørn sin vippestol på det varmeste Looney!!!![:D][:D] Lurte på om jeg måtte lage to innlegg, men gikk ut ifra du ikke er så sart i sjelen![8D][8D][:D]

ORIGINAL: Delia

Når vi først er inne på det så begynte kvinneuken min i går!!!!!!![8D][:D][:D][:'(]

Og anbefaler babybjørn sin vippestol på det varmeste Looney!!!![:D][:D] Lurte på om jeg måtte lage to innlegg, men gikk ut ifra du ikke er så sart i sjelen![8D][8D][:D]

Hvilken fra Babybjørn da? Så på noen på BarnasHus sin hjemmeside nemlig.

Ida hadde babybjørn da hun var baby, denne:
http://www.babybjorn.com/products/bouncers/babysitter-balance/babysitter-balance/

Tobias hadde en fra Fisher price, denne:
http://www.1st-babies.com/blog/2009/12/11/fisher-price-rainforest-bouncer-review/

Vi stortrivdes med begge to. Tobias sin var med lys og lyd, og vibrasjon i setet. Det var supert.

Jeg har allerede sovnet på sofaen ca 7 ganger, så skal straks finne senga jeg og...

Skal alle legge seg da?

Looney: Det er noe alla den linken som Skrållan la ut, men mener de er kommet i nye farger nå. Det som er greit med den er at den kan stilles i ryggen (som veldig mange andre kan og), og at den i tillegg er så myk at barnet ikke er gammelt før det gynger litt av seg selv når det sitter i den. Jeg har troen på egen bruk av kroppen, og at man ikke er avhengig av lys og lyder eller mors fot som gynger![;)]

Jeg har kjøpt denne til nevøen min[;)] http://barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barnestoler/vippestoler/balance-air-vippestol.html

ORIGINAL: Skrållan

SYKT travelt på jobb, så nå er jeg glad jeg ikke skal på julebordet i kveld. Blir å finne i sofaen jeg!

ja ikke sant[;)] for nå er jeg også i gang hehe

ORIGINAL: buffi

ORIGINAL: Skrållan

ja ikke sant[;)] for nå er jeg også i gang hehe

Hehe! [:D]
Er ferdig jeg nå da.

Back
Topp