Lørdag 12.april

Lilla-87

Forumet er livet
God morgen, damer!:)
Vi har hatt ei god natt. Vesla sov natta gjennom og hadde ingen bæsjebleier. Kl 06.50 stod vi opp alle tre, åt frokost, og nå sover mannen på sofaen mens Jenny sitter ved siden av med iPaden.:p

Jeg skal skrive oppgave i dag. Skal levere den inn i morra og har ikke begynt. Ooooioioi! Får bare ta bøkene fatt og isolere meg på kontoret.

Ha en fin dag alle sammen!:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi har hatt ei god natt. Vesla sov natta gjennom og hadde ingen bæsjebleier. Kl 06.50 stod vi opp alle tre, åt frokost, og nå sover mannen på sofaen mens Jenny sitter ved siden av med iPaden.:p

Jeg skal skrive oppgave i dag. Skal levere den inn i morra og har ikke begynt. Ooooioioi! Får bare ta bøkene fatt og isolere meg på kontoret.

Jeg liker skippertaksholdningen din!!! :D Oppgaver blir best når man arbeider under press ;)
Lykke til! :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

God lørdag :)
Jeg våkna kl 06.30 av at Hermine sto mellom oss i storsenga og hoppa :p Det ble litt fantorangen på tlf før vi sto opp ;)

Mine småsøstre på 12 og 14 er stått opp sammen med oss Hermine serverer ivrig kaffe til alle sammen :)

Etter sovetid skal vi på kjøpesenter og så på Burger King og spise middag!

Blir fin regnværslørdag det!

Jeg liker skippertaksholdningen din!!! :D Oppgaver blir best når man arbeider under press ;)
Lykke til! :)

Offh..Har aldri begynt SÅ seint før og føler at det går åt skogen, men det får tiden vise.:p Takk skal du ha! Lykkeønskninger kommer godt med.;)

Skippertak er ikke bare jeg som ender opp med nei? :D
Grei natt her.
Lillebror Var veldig varm og våknet og var veldig lei seg i 1-tiden. Var sikker på at hna skulle kaste opp, men han var nok bare i ubehag pga feberen. Gav paracet, så sov han yil 6.30, fikk litt påfyll og sover enda kl 8.30...!
Tydelig sliten lille vennen.
Jeg skal straks av gårde til høgskolen og ha forelesning fra 9-16...
Etter det skal ejg hjem og slappe av med mannen og Lillebror, T skal bort på overnatting og blir hentet :)

Grei natt her.
Lillebror Var veldig varm og våknet og var veldig lei seg i 1-tiden. Var sikker på at hna skulle kaste opp, men han var nok bare i ubehag pga feberen. Gav paracet, så sov han yil 6.30, fikk litt påfyll og sover enda kl 8.30...!
Etter det skal ejg hjem og slappe av med mannen og Lillebror, T skal bort på overnatting og blir hentet :)
Bra han har sovet godt og lenge og er på bedringens vei! :)
Kos deg meg forelesning :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Bra han har sovet godt og lenge og er på bedringens vei! :)
Kos deg meg forelesning :p

Sent from my iPhone using BV Forum
Takk.
Ja det var godt for han å sove ut tenker jeg. Og at han får en rolig helg ellers uten noe farting. Han og pappaen blir hjemme selvom vi er bedt bort i kveld og i morgen formiddag.
Joa, koser meg jeg. Litt tungt så nærme lunch men!

- Lilla-87: hvordan går det med oppgaven?? Jeg er også sånn som gjør ting i siste liten, men kan være litt stressende også!

- Marian87: Så snilt av Hermine å servere kaffe til tantene sine:D hehe.. kos dere med besøk, kjøpesenter og BK:)

- Fru H: Så bra at Eskil ikke kastet opp noe mer! Er sååå vondt å se dem små slite sånn :( håper feberen gir seg snart og at han blir frisk som en fisk!:)

God formiddag:)

Akkurat nån er det ganske rolig her:) Leoh og Liana sover litt, og Emira sitter i sofan og leker med barbie'er etter å ha sett på Frost :) jeg koser meg med en etterlengtet kaffe og tok meg litt tid til å stikke innnom bv;)

En av oss må handle litt snart og jeg SKAL ha smågodt idag!:P men det får sambo spandere;)

Blåser masse ute idag:( så blir antageligvis en innedag..kjedelig når det er sånt vær i helgen:confused::oops:

Håper alle har en fin lørdag!

Thehe :P mulig jeg har en rar humor, men må leee.. hahah..

1397303722440.jpg
1397303766326.jpg
1397303785344.jpg

God formiddag:)

Akkurat nån er det ganske rolig her:) Leoh og Liana sover litt, og Emira sitter i sofan og leker med barbie'er etter å ha sett på Frost :) jeg koser meg med en etterlengtet kaffe og tok meg litt tid til å stikke innnom bv;)

En av oss må handle litt snart og jeg SKAL ha smågodt idag!:P men det får sambo spandere;)

Blåser masse ute idag:( så blir antageligvis en innedag..kjedelig når det er sånt vær i helgen:confused::oops:

Håper alle har en fin lørdag!
Deilig med en liten sovepause for de små,og så kan du slappe av med kaffen ;)
Jobber samboeren idag eller har han fri? :-)

Blåser masse her og... brrrr

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Vi får snart besøk av lillebroren til K. Første gangen han er i Sverige :-)
Skal hente han i Karlstad kl 18.30 :-)

Vi har vært med mamma og de nedi byen på lekeplassen.. men ble ikke lenge. Blåste surt :confused:

Spiste en deilig gulrotkake fra bakeriet her. Nam nam :-)

Hva skal dere ? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hei. Deilig med en herlig natt :-)

Hvordan går det med oppgaven?? :-)
Lykke til. Det blir nok godt å bli ferdig :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Grei natt her.
Så godt han er bedre.. hvor høy er feberen nå?
Han er vrl hjemme med pappaen sin,for dere er vel kanskje utr på tur? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Så godt han er bedre.. hvor høy er feberen nå?
Han er vrl hjemme med pappaen sin,for dere er vel kanskje utr på tur? :)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Han er hjemme med pappaen, jeg er snart ferdig på studiesamling et par kilometer unna :D
Jeg selv har ikke målt han siden i natt, da hadde han 39 og måtte ha febernedsettende pga skjelvinger og ubehag. Han var varm imorges før jeg dro også, men ikke på samme måte. Vi prøver å ikke gi for mye nedsettende slik at feberen får jobbet slik den skal.

Hehe da har jeg like bra humor som deg ;)
Utrolig morsom den første haha :-)
Kålormen Wael 14.10.11♡

Hahaha ja DEN var jo den beste :D haha.. godt det ikke bare er jeg som ler :D

1397308575940.jpg

Deilig med en liten sovepause for de små,og så kan du slappe av med kaffen ;)
Jobber samboeren idag eller har han fri? :-)

Blåser masse her og... brrrr

Kålormen Wael 14.10.11♡

Ja deilig når man får litt fri midt på dagen :) hehe sambo er her han også :) så han dro å handlet litt mens de sov.. Liana er våken nå og sitter foran pc'en :P

Vi får snart besøk av lillebroren til K. Første gangen han er i Sverige :-)
Skal hente han i Karlstad kl 18.30 :-)

Vi har vært med mamma og de nedi byen på lekeplassen.. men ble ikke lenge. Blåste surt :confused:

Spiste en deilig gulrotkake fra bakeriet her. Nam nam :-)

Hva skal dere ? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Så koselig med besøk :D hvor bor han? I hjemlandet eller?

Mmm gulrotkake:rolleyes: lenge siden jeg har laget det nå!

Neopren-støvlene til Emira kom idag :) dem virker veldig gode og varme :D så dem skal jeg ha i barnehagen..
1397309339826.jpg

Back
Topp