Lørdag 10 Juli

Maiå

Gift med forumet
Trøtt, trøtt trøtt[:o]

I går var jeg på kino med noen venniner etter på gikk vi å spiste og tok noen øl så ringte samboere E e syk griner og griner
og har vondt i magen og eg måtte hjem rett før eg kom hjem så hadde han spydd..
I natt har han såve inne hos oss og han såve så urolig at me andre har isje fått såve så eg e så trøtt i dag!!

I dag har jeg ingen planer må hente noen blomster jeg har bestillt..

God bedring i heimen Maiå! [:)]

God morgen! [:)]

Her har vi hatt lat lørdagsmorgen. Tobias er jo så snill og sover dritlenge, om han bare får lov... hehe. Nå sitter han på gulvet med koseteppet sitt, og ser på Dinosaurtoget, lille godingen min. Jeg tror han bæsjer også, det skal sambo få ta seg av! [;)]
Jeg skal på trening kl 10, step&Pump i dag. Gleder meg til det, det er veldig artig! [:)] Har egentlig ikke så mange planer resten av dagen, vi tenkte egentlig å dra på stranda, men tror ikke været blir så bra i dag. Men i morgen er det meldt 30 grader og KNALL sommervær, så vi tar nok strandtur da istedet. Kanskje vi bare tar helgevasken og koser oss hjemme i dag. Ida skal på kino i dag, den nye Shrek-filmen, og jeg vet hun koser seg veldig på ferietur hos tanta og onkelen sin [:)]

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

god morgen[:)]

her har vi sommerfeeerie[:D][:D][:D] åååå, så deilig, men stuptrøtt likevel. våknet i natt og måtte på do, klarte ikke sove etterpå. typisk.

i dag vasker vi klær og ordner oss til ferietur i morgen tidlig, gleder meg!!

God bedring Maiå!!![:)]

Skrållan: Jeg og vil ha en gutt som sover lenge!![8D]

Hurra for sommerferie MaRtE!!!![:D]

Her har og allemann alle begynt på sommerferien, og det begynner jo bra med at jeg må krangle med mini im at han IKKE får stå opp 0540!!!!!!!!!!!!!![>:][>:][>:][>:] Så var han nede og spurte 4 ganger til klokken var 0730 da slo jeg på tven i stuen[8D] Så har vi tre her som diskuterer og styrer... Bursdagsmannen sover ennå, så snart er det frokost på sengen til han!![;)] I dag er det shinings av huset og besøk med kaker i ettermiddag!![:)][:)]

Her sov N til 08.45. Men vi har jo snudd døgnet den siste tiden pga sykdom og ferie. Nå har vi spist frokost og skal snart pakke de siste tingene for avreise til Kristiansand. Sabeltannshow i kveld, og dyreparken i morrgen. Jeg, mamma og N som reiser. Samboeren skal være hjemme alene, i følge N. Og det er visstnok drit skummelt. Jeg tror han skal kose  seg max men strand og masse øl med gutta[:)] Men han har litt ryddeoppgaver å gjøre i heimen i morgen for vi skal ha privat visning for to par mandag rett etter jobb nemlig.

Ja ja sånn går no dagan.....Jeg synes forresten jeg begynner å ane en liten kul på min mage[:)]

Looney: så kjekt da med en liten kul[:)]

Her i dag har vi drittvær[:'(][:'(][:'(] Men men i dag skal vi hjem til mine foreldre for far fyller nemlig året[:)] Og i år har jeg kjøpt en kul boksershort fylt med masse traktorer hehe kan bli gøy å se reakskjonen når han åpner den hehe

Sånn ellers så er Heidi fremdeles kjempeflink. Null uhell siden hun har kommet hjem til oss[:D][:D] Har tenkt å gi henne rosa sparkesykkel om en stund. ..Må bare være tørr litt lengre før hun får den[:)]

Ha en fin dag allaihopa

Jeg er i det høye nord ennå og koser meg med familien. [:)] Har vært på masse besøk, i bassenget med Hannah, på gård osv. Veldig greit med avlasting, får bedre tid til både Hannah og Sivert da. Merker også at Hannah setter stor pris på å få gjøre ting alene med meg også.[:)]

Looney: Kos med kul! Jeg fikk ikke på meg buksa i uke 12.
Maiå: God bedring i heimen.
Og alle andre: GOOOOD LØRDAG![:D]

Mannen graver og graver, og det blir så fint og flott[:D][:D] Lillemor står å venter på å få være med i gravemaskinen[:)] I ettermiddag får hun besøk av barnehagebestisen, så jeg har til og med klart å få henne med på å rydde lekerommet sitt i dag[:)]

Ellers så har jeg fått sms av ei venninne som lurte på om vi var hjemme fra ferie, så lurer på hva hun pønsker på[8|][:)] Jeg har menyen i hodet hvis det var å besøke oss de lurte på[:D][:D]

kos med kul, looney[:)]

nå skal jeg dra å sole meg litt, skal i basseng de neste dagene så litt farge over alt er ikke dumt[;)] apoteket etterpå, alltids noe å kjøpe der.

Delia: Hehe, ja det skjønner jeg du gjør! [8D] Nyter sovekosegutten min så lenge det varer jeg! [:D]
Looney: Koselig med kul! [:D] Håper vi får se magebilde etterhvert som det blir noe å vise frem! [:)]

Enda en syk i gutt, spy syke stakkars han ville gå å legge seg nå så håper han såver det av seg!

EN kjapp tur innom fra hotellet. Straks bærer det avsted til Sabeltannsverden. Knall vær og kjempe varmt her i dag[:)]

Jeg tror jaggu jeg feila litt på jeg sa at Silly kom til å føde i dag... [&o][8D][&o] Ikke for det, for alt vi vet, så er hun i gang nå... håper det!

Sambo er ute og sykler, og jeg skulle se på film. Men dvd-plata var så stripete at filmen bare hakka. Sånt blir jeg sint av, så unødvendig!!

Back
Topp