Lørdag 1 Mars!

Jeg smører også med den Medela sin, føler det hjelper litt:-) Jeg er kjempeglad for å slippe det skjoldet, det var masse stress sist husker jeg, både det å huske på å ta det med overalt + nederlaget over å måtte bruke det.
Ja, jeg merker hun legger på seg, hun våknet uansett hver 3 eller 2 time for mat, noen ganger sover hun litt lenger;) Jeg måtte også vekke nasse, håper du slipper samme kjøret neste gang du også:-)
Jeg har troa på at mye er lettere andre gangen, fordi man er tryggere på seg selv og slapper mer av?

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Herlig at det er mars:-)
Nasse drikker heller ikke mme lenger, men jeg bruker det fremdeles i grøten hennes:-) De har plutselig blitt store ja, merker det enda mer nå med lillesøster i hus:-)

Tror Emira stoppa å drikke det selv når hun var i samme alder, så tenkte å kutte ned fra 2 til 1 flasker etterhvert..men skal bare se litt an først:)

Hehe ja kan tenke meg det ble noe litt annet når lillesøster kom ;) når Liana ble født, så syntes jeg at hendene til Emira var så store og "tjukke" å holde :P og når Leoh ble født, så fikk Liana plutselig gigantiske føtter:eek::P hahah.. har du merket noe lignende?

Vi har også slutta med mme. Fortsatte med vanlig melk til kvelden da, men i forigårs sovna hun uten melk. I går åt hun derimot så lite kveldsmat, så da måtte vi ty til kveldsflaske.:p

Håper dere koser dere med besøk!:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har ikke gitt hun så mye vanlig melk, siden hun får 2 flasker med mme om dagen, men har sagt det er greit at dem gir hun melk til mat i bhgen :) men hun er ikke såå fan av det, samme er det med Emira.. dem foretrekker vann.. så har bare latt dem få mme til dem ikke vil ha mer selv egentlig, siden det inneholder så mye bra :)

God kveld :)

Vi har kosa oss masse med koselig besøk :D fikk masse klær til Leoh som jeg skal gå gjennom imårra eller mandag..og dem fikk med seg 5 små pappesker med klær fra str 50-74 :) Hun ene klippet håret til Emira også, siden hun jobber som frisør :P og de 3 barna har lekt og hatt det kjempe gøy med hverandre ;)

Nå er det norske talenter og godis! (Møkka dekoder som bestemte seg for å ikke ta opp igår! :P )

Lille luringen min :)
1393706885473.jpg
1393706897317.jpg
Emira og tante <3
1393706925733.jpg
Og litt etterbilder
1393706944668.jpg
1393706960525.jpg
1393706972865.jpg
OG oreo cupcakes med oreokjeks og den nye sjokoladen med oreobiter inni :)
1393706996902.jpg

God kveld :) eg ha lagt ut bilda å videoa på secret :)

Tror Emira stoppa å drikke det selv når hun var i samme alder, så tenkte å kutte ned fra 2 til 1 flasker etterhvert..men skal bare se litt an først:)

Hehe ja kan tenke meg det ble noe litt annet når lillesøster kom ;) når Liana ble født, så syntes jeg at hendene til Emira var så store og "tjukke" å holde :p og når Leoh ble født, så fikk Liana plutselig gigantiske føtter:eek::p hahah.. har du merket noe lignende?

Hehe, jeg synes også føttene til nasse har blitt så store, som jeg synes var så små forrige uke:D

Jeg har troa på at mye er lettere andre gangen, fordi man er tryggere på seg selv og slapper mer av?

Ja, jeg opplever det i hvertfall slik enda;)

Ååå, så liiiiten hun er i forhold til Anette! :rolleyes:

Funker redet?

Ja, det er helt utrolig hvor stor nasse ble plutselig:D

Heldigvis kom redet forrige lørdag, i grevens tid, forrige natt sov hun mye i det, men denne natta skulle hun ligge oppå meg igjen:eek:

Hehe, jeg synes også føttene til nasse har blitt så store, som jeg synes var så små forrige uke:D

Haha ja er rart det der.. Jeg kjenner en dame som syns eldste sønnen fikk så stor nese når nr 2 kom.. haha..

Back
Topp