Lørdag 1 Mars!

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
Da var det lørdag igjen OG velkommen til mars! :P

Her har alle sovet seg gjennom natten og jeg ble vekket av Emira kl 7, fikk hun til å leke litt på rommet til Liana våkna 7:30 :) merker at Liana begynner å miste interessen for mme nå, så spørs om vi snart kan kutte den helt ut, og da er hun hvertfall ikke noe baby lenger :eek: :P

Idag får vi besøk av begge søstrene til samboer og mannen og sønnen til hun ene :) da blir det liv her! :P haha..

Hva skal dere idag? Håper dere har sovet godt og at alle er friske :D *lørdagskos* fra meg! :)

Hallo :)
Jeg trodde Hermine hadde sovet til 07.30, så tok henne i vår seng og ga mme...så sa mannen at klokka var 06.30 :eek: Ikke like kult :p Vi drøyde en halvtime og sto opp kl 07 ;)

Nå koser vi oss med Drømmehagen og jeg med kaffe, så tenkte jeg at vi skal bake ei sjokoladekake :) Ellers er ikke planene for dagen lagt, annet enn at søskenene til mannen kommer på sushi i kveld, og de tar med sushien :D

Ha en finfin lørdag :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

God mor'n!
Grei natt med noen korte oppvåkninger.
Vi skal på et lekeland i dag - det blir stas :-)

Surfer mobilt!

God morn!:)
Vesla sparka av seg dyna et par ganger i natt, men natta var fin lell og vi sov til 07.30.:)
Frokosten er inntatt og vi skal snart ordne oss og kjøre en svipptur til byen. En rolig dag på oss.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Heisann:-)

Her har det også vært en ok natt, men den første natta hjemme var litt slitsom. Helt glemt hvor lang tid ammingen tar når de er så små. I hvertfall en time hver gang + bleieskift. Men i natt ble det bare to ganger. Hun har øket etterspørselen fra i morrest, det er kjekt i forhold til på natta, vi får se:-)

Nasse sover fortsatt godt om natta, trodde det ble en del mareritt, men det kan jo komme. Det er mannen som passer på henne i hvertfall. Nå ligger vi på hvert vårt rom igjen hehe.

Mannen og nasse er en tur i byen nå, mens jeg er bare hjemme, ikke helt klar enda:-) Jeg er så happy for at jeg slipper skjold denne gangen, men du store hvor mye vondere det er uten;)

Kos dere masse på Lekeland Fru H:-)
Lykke til med sjokoladekaken Marian:-)
Kos dere med en rolig dag i byen Lilla:-)

Da var det lørdag igjen OG velkommen til mars! :p

Her har alle sovet seg gjennom natten og jeg ble vekket av Emira kl 7, fikk hun til å leke litt på rommet til Liana våkna 7:30 :) merker at Liana begynner å miste interessen for mme nå, så spørs om vi snart kan kutte den helt ut, og da er hun hvertfall ikke noe baby lenger :eek: :p

Idag får vi besøk av begge søstrene til samboer og mannen og sønnen til hun ene :) da blir det liv her! :p haha..

Hva skal dere idag? Håper dere har sovet godt og at alle er friske :D *lørdagskos* fra meg! :)

Herlig at det er mars:-)
Nasse drikker heller ikke mme lenger, men jeg bruker det fremdeles i grøten hennes:-) De har plutselig blitt store ja, merker det enda mer nå med lillesøster i hus:-)

Heisann:-)

Her har det også vært en ok natt, men den første natta hjemme var litt slitsom. Helt glemt hvor lang tid ammingen tar når de er så små. I hvertfall en time hver gang + bleieskift. Men i natt ble det bare to ganger. Hun har øket etterspørselen fra i morrest, det er kjekt i forhold til på natta, vi får se:-)

Nasse sover fortsatt godt om natta, trodde det ble en del mareritt, men det kan jo komme. Det er mannen som passer på henne i hvertfall. Nå ligger vi på hvert vårt rom igjen hehe.

Mannen og nasse er en tur i byen nå, mens jeg er bare hjemme, ikke helt klar enda:-) Jeg er så happy for at jeg slipper skjold denne gangen, men du store hvor mye vondere det er uten;)

Kos dere masse på Lekeland Fru H:-)
Lykke til med sjokoladekaken Marian:-)
Kos dere med en rolig dag i byen Lilla:-)
Så bra at du klarer å amme uten skjold! :) Jeg smurte med Medela lanolin etter hver eneste amming, og litt innimellom, for å slippe tørrhet og sårhet. Tror det hjalp, for sprakk aldri selv om jeg var øm de første ukene ;)

Hehe, ja det tar sin tid med den nattmatingen! Legger hun fint på seg nå? Det beste er jo at de kan sove til de våkner av seg selv :D jeg måtte vekke Hermine hver 3.time i starten, på natta, fordi hun ikke la på seg godt nok, og DET tok på altså!

Skjønner godt du ikke orker å dra ut ennå, himmel det er jo ikke en uke siden du fødte engang ;) Koooos dere masse hjemme og hvil deg når du kan, er jo det man skal de første ukene ;)

Så bra at du klarer å amme uten skjold! :) Jeg smurte med Medela lanolin etter hver eneste amming, og litt innimellom, for å slippe tørrhet og sårhet. Tror det hjalp, for sprakk aldri selv om jeg var øm de første ukene ;)

Hehe, ja det tar sin tid med den nattmatingen! Legger hun fint på seg nå? Det beste er jo at de kan sove til de våkner av seg selv :D jeg måtte vekke Hermine hver 3.time i starten, på natta, fordi hun ikke la på seg godt nok, og DET tok på altså!

Skjønner godt du ikke orker å dra ut ennå, himmel det er jo ikke en uke siden du fødte engang ;) Koooos dere masse hjemme og hvil deg når du kan, er jo det man skal de første ukene ;)

Jeg smører også med den Medela sin, føler det hjelper litt:-) Jeg er kjempeglad for å slippe det skjoldet, det var masse stress sist husker jeg, både det å huske på å ta det med overalt + nederlaget over å måtte bruke det.
Ja, jeg merker hun legger på seg, hun våknet uansett hver 3 eller 2 time for mat, noen ganger sover hun litt lenger;) Jeg måtte også vekke nasse, håper du slipper samme kjøret neste gang du også:-)

Trøttfis:D

Nasse titter på lillesøster:):rolleyes:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Last edited:
Hei jenter :-)

Eg passa søster sin gutt i natt :-) han næstn 5 :-) men fie syns ikje han va så interessant :-P

Fie søv tell 04, då fekk ho melk :-)
Fie får ikke mme lenger, og grøt spis ho heller ikje lenger... E vørte så stor ei jeinta <3

Det vart litt sein kvila på ho i dag, men ho søv no, så eg bi å vekk ho rundt 15.00 så ska vi lag middag :-) også tar vi oss en tur ut og kanskje en tur på butikken :-)

Eg ligg på sofaen å luft tatoveringa :-P det svir en del :-P men det går bra :-) nån som veit om det ska bi skorpa på tatoveringe? Det e jo et sår, såeh....det bi vell det?!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Leser senere. Slitsomt på lekeland og lang ferd i storbyen
ImageUploadedByBV Forum1393682455.397273.jpg

Surfer mobilt!

Hei jenter :-)

Eg passa søster sin gutt i natt :-) han næstn 5 :-) men fie syns ikje han va så interessant :-P

Fie søv tell 04, då fekk ho melk :-)
Fie får ikke mme lenger, og grøt spis ho heller ikje lenger... E vørte så stor ei jeinta <3

Det vart litt sein kvila på ho i dag, men ho søv no, så eg bi å vekk ho rundt 15.00 så ska vi lag middag :-) også tar vi oss en tur ut og kanskje en tur på butikken :-)

Eg ligg på sofaen å luft tatoveringa :-P det svir en del :-P men det går bra :-) nån som veit om det ska bi skorpa på tatoveringe? Det e jo et sår, såeh....det bi vell det?!

Ja,normalt med skorper. Smør med den spesielle kremen og ikke pell ;)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Vi er i Sverige :)
Null snø igjen,og håper det fortsetter slik.

I morgen skal vi til leiligheten,og sette og gardiner,dusjforheng,trappegrind og flere bilder og lykter :)

Hva skal dere ikveld?

Sent from my iPad using BV Forum

Da var det lørdag igjen OG velkommen til mars! :P

Her har alle sovet seg gjennom natten og jeg ble vekket av Emira kl 7, fikk hun til å leke litt på rommet til Liana våkna 7:30 :) merker at Liana begynner å miste interessen for mme nå, så spørs om vi snart kan kutte den helt ut, og da er hun hvertfall ikke noe baby lenger :eek: :P

Idag får vi besøk av begge søstrene til samboer og mannen og sønnen til hun ene :) da blir det liv her! :P haha..

Vi har også slutta med mme. Fortsatte med vanlig melk til kvelden da, men i forigårs sovna hun uten melk. I går åt hun derimot så lite kveldsmat, så da måtte vi ty til kveldsflaske.:p

Håper dere koser dere med besøk!:)

Hallo :)
Jeg trodde Hermine hadde sovet til 07.30, så tok henne i vår seng og ga mme...så sa mannen at klokka var 06.30 :eek: Ikke like kult :p Vi drøyde en halvtime og sto opp kl 07 ;)

Nå koser vi oss med Drømmehagen og jeg med kaffe, så tenkte jeg at vi skal bake ei sjokoladekake :) Ellers er ikke planene for dagen lagt, annet enn at søskenene til mannen kommer på sushi i kveld, og de tar med sushien :D

Ha en finfin lørdag :)

Dere ordner dere greit med middagsbringende besøk synes jeg!:) Kos dere!!

Vi er i Sverige :)
Null snø igjen,og håper det fortsetter slik.

I morgen skal vi til leiligheten,og sette og gardiner,dusjforheng,trappegrind og flere bilder og lykter :)

Hva skal dere ikveld?

Sent from my iPad using BV Forum
Herlig med snøfri vinter.;)
Så kjekt å få i orden leiligheta! Når skal dere flytte inn?

Her er det ingen spennende planer for kvelden.. Jeg er med å arrangerer en bygdekafé som skal være i morra, så jeg må bake kake i kveld. Ellers så er det noen maskiner med klær som skal vaskes. Best å komme i gang..;)

Ja,normalt med skorper. Smør med den spesielle kremen og ikke pell ;)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Ja, eg sku smør de første dagan med bacimyin, også smør eg med hellosan etter det :-)

God lørdag, frøkner;)

Vi alle var på senteret idag og fikk handla bursdagsgaver til mannen:D Han får spillet som han har gått og venta på i ett år, DARK SOULS II;) Og jentene kjøpte i tillegg 2 t-skjorter og 6 boxere til han:) Idag har vi hatt besøk av venninna mi Maya og hennes 2 små:) Så det er veldig koselig:) Til kvelds blei det pannekaker med blåbær- eller bringebærsyltetøy:) Det falt i smak kan jeg si dere;)

I morgen blir mannen 26 år, så da blir det familiebesøk og bursdagsfeiring:) Jeg skal lage kladd kake(mannen er veldig glad i den) også fastelavnsboller;)

Dere ordner dere greit med middagsbringende besøk synes jeg!:) Kos dere!!

Haha, ja her er det standard kriterie for å få komme på middag :p

Back
Topp