Lørdag 06.07

Lykkeliten

Glad i forumet
Jeg vet ikke hvordan det er med dere nå! men her er det 25 grader i SKYGGEN! Jeg er glad i sol å varme, men kjenner at denne dagen her vil bli tung :P
Hva skal dere ta dere til med i dag ? :)
Må ihvertfall lage smoothie! :) Vi har nettopp kjøpt paviljong og sofa gruppe ute så blir monopol ut på kvelden :P

Koselig på lørdager :D
Idag har eg akkurat en mnd til terminen :P
Vi skal ut å grille idag sammen med min bror og hans kone :D
Det er fint vær idag så vi kan ikke gå glipp av grilling :P

Venter 1 av 3 kjekkeste gutter den 06.08.13 ;)

Gratulerer med 1 mnd igjen!! :) Det nærmer seg! :P
Grilling er kos, kan være det blir det her å ;) Har omtrent grillet hver fineværs dag :)

Vi "koser" oss med å skru skap. Skrudd 2 ganger og demontert 1 gang. Hipp hurra for skaper som må skrus stående og skråvegger! Skulle mye heller ligget ute i solen med en is:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Her er det 26 grader. Men det blåser litt her, så det kjennes ikke fullt så varmt ut.
Vi skal snart dra til svigers. Skal feire bursdagene til svigermor og min sambo.

Termin 08.08.13

Her er det også nyyydelig vær!! Og vi skal ha sommerfest sammen med naboer og masse venne!:) gleder meg. Deilig at det skjer litt annet en å bare sitte å vente! Er blitt forkjøla da. Ikke så gøy:(

Dagen i dag er nydelig her også! Strålende sol, og varmt! Begynner å kjenne at det er en del vann i beina nå ;)
vi har vært på Gråtass show i dag, og toåringen har kost seg veldig med en jevngammel kompis :) nå skal det grilles på verandaen før gutta skal sette opp telt å prøve å sove i i natt.
Elsker sommervarmen når den endelig tar turen! Selv om jeg føler meg som en hvalross, så er det supert :D
Tenker at jeg tar en ekstra jubel her for 36 uker i dag ;) Strålende!!

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Dagen i dag har gått med til utekos å kalkunspising i hagen t svigers med alle på den familiesiden :)
Jeg synes det er bedre å være ute i varmen med litt vind og skygge enn å sitte inne. Nå ligger jeg på sofaen å svetter, ubehagelig :(

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Back
Topp