Lørdag ♡

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
God morgen.. :-)
Mina har våknet ca 10 ganger siden hun sovnet igår kl 19 15. Og ville opp 6.10 idag og. Kjipt...
. Skal egentlig på en brannstasjon idag i Oslo. Gratis hjelm,is og brus til barn. Men, det regner en del.. så spørs om vi gidder det da...
Ellers blir det kino for 1. Gang for å se på en film. Tror det ville vært stas :-D

Hva skal dere da? :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så leit med ei urolig natt hos dere, Lene. Håper noen kaffekopper gjør susen!:)
Høres spennende ut med besøk til brannstasjonen da! Får satse på at været letter litt slik at dere får tatt turen.:) Hvis ikke blir det nok stas med kino. Hva skal dere se?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Mina har våknet ca 10 ganger siden hun sovnet igår kl 19 15. Og ville opp 6.10 idag og. Kjipt...
. Skal egentlig på en brannstasjon idag i Oslo. Gratis hjelm,is og brus til barn. Men, det regner en del.. så spørs om vi gidder det da...
Ellers blir det kino for 1. Gang for å se på en film. Tror det ville vært stas :-D

.

God morgen!
Jeg var på kino og så Børning sammen med ei venninne i går. Money well spent!:) Dro også innom Stormbergbutikken, hvor de hadde "ta 5 betal for 3", og kjøpte regntøy til oss alle tre.:D

Jen våkna litt før 07 og er klar for en dubb nå. Vi har støvsuga, satt brøddeig og skifta gardiner, så nå blir det litt sofatid og kaffe på meg. Senere i dag skal vi på gullbryllupsfeiring, så da har vi litt å pusle med denne lørdagen.

Ha en fin dag alle sammen!:)

Så leit med ei urolig natt hos dere, Lene. Håper noen kaffekopper gjør susen!:)
Høres spennende ut med besøk til brannstasjonen da! Får satse på at været letter litt slik at dere får tatt turen.:) Hvis ikke blir det nok stas med kino. Hva skal dere se?

Blir "Planes" (2 tror jeg).. Fly og helikopter betyr alt for tiden :-)

Hvordan er det med dere?
Været er ustabilt, så det er kjipt :-(

Blir "Planes" (2 tror jeg).. Fly og helikopter betyr alt for tiden :-)

Hvordan er det med dere?
Været er ustabilt, så det er kjipt :-(

Uuu..tøft med fly!:)
Vi har endelig fått finvær, etter to uker med pissregn. Typisk, når jeg først har gått til storinnkjøp av regnklær.:p

Uuu..tøft med fly!:)
Vi har endelig fått finvær, etter to uker med pissregn. Typisk, når jeg først har gått til storinnkjøp av regnklær.:p

Hehe.. veldig typisk :-D
Heldige som har fint vær. Bare dårlig vær her hver dag og :-(

Er det åpen brannstasjon i dag? Det er jo stor stas! :)

Arian kunne aldri i verden sittet rolig gjennom en hel film. Klarer Mina det?

Jeg ligger i senga og drar meg enda, men skal stå opp til mann og barn straks. Blir trening, handle mat og litt husarbeid i dag. Ellers er det lørdag så da blir det kanskje brettspill og snop i kveld ;)

Ha en god lørdag alle sammen!

Sent from my iPhone using BV Forum

Er det åpen brannstasjon i dag? Det er jo stor stas! :)

Arian kunne aldri i verden sittet rolig gjennom en hel film. Klarer Mina det?

Jeg ligger i senga og drar meg enda, men skal stå opp til mann og barn straks. Blir trening, handle mat og litt husarbeid i dag. Ellers er det lørdag så da blir det kanskje brettspill og snop i kveld ;)

Ha en god lørdag alle sammen!

Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, men ble ikke noe av :-( Kjipt...
Nei,Mins klarer ikke det. Men hun skal være med tanta og kusina si.
Blir Wael,fetteren,en søster og niesen min pluss meg. Tror det skal gå bra. Han elsker tv og film. Og har alltid gjort det :-D

Flink du er som skal trene :-)
Godis er godt ;-)

Synd med natten deres :( mam blir så ødelagt av sånt! Men høres gøy ut med kino :D filmen kommer nok til å falle i smak hos Wael:D nevøen til sambo er 3,5år og helt hekta! Hehe.. så kos dere masse idag! :D

Siden det er snakk om Planes her, så kom jeg på denne! Tenker å kjøpe den som julegave til Leoh:D sånn man kan sitte på..syns den var så kul:rolleyes::p
1408782116125.jpg

God morgen!
Jeg var på kino og så Børning sammen med ei venninne i går. Money well spent!:) Dro også innom Stormbergbutikken, hvor de hadde "ta 5 betal for 3", og kjøpte regntøy til oss alle tre.:D

Jen våkna litt før 07 og er klar for en dubb nå. Vi har støvsuga, satt brøddeig og skifta gardiner, så nå blir det litt sofatid og kaffe på meg. Senere i dag skal vi på gullbryllupsfeiring, så da har vi litt å pusle med denne lørdagen.

Ha en fin dag alle sammen!:)

Åssen film så du da? :) Har ikke vært på kino siden "Frost":P

Så godt å få kjøpt inn regntøy til alle:D jeg og sambo skulle også hatt både det og vinterklær.. ingen har:P

Masse å pusle med for dere ja:D ha en fin dag:)

Åssen film så du da? :) Har ikke vært på kino siden "Frost":P

Så godt å få kjøpt inn regntøy til alle:D jeg og sambo skulle også hatt både det og vinterklær.. ingen har:P

Masse å pusle med for dere ja:D ha en fin dag:)
Vi så Børning, som nevnt ovenfor.;) En morsom film, så den anbefales! Du får ta med deg Lutfi på date.♡

Anita : så kul den var. Da blir nok Leoh glad :-) :-)
Ja, planes blir nok populært :-) kos dere idag :-)

Gudd mårning!

Min tur til å sove idag, så da sov jeg til kl 9:) de andre var oppe i 6-tiden:confused:
Ser ut til at det ikke ble noe av forkjølelsen til Liana alikevel:D men jeg selv et litt småsår i halsen og nesa er litt småklikk:P

L er ute med jentene og Leoh sover...så da har jeg fått spist litt frukust og sitter under teppe med en mocca:) jeg må innom søskenbarnet mitt (eller dama hans) for å hente noen strikka sokker.. men elles ingen planer:P

Ha en fin dag :)

Vi så Børning, som nevnt ovenfor.;) En morsom film, så den anbefales! Du får ta med deg Lutfi på date.♡

Haha huff ja, så jo det når jeg leste istad:P my bad! Ja skulle absolutt dratt på kino sammen snart!:D lenge siden vi har gåty sammen..hehe

Anita : så kul den var. Da blir nok Leoh glad :-) :-)
Ja, planes blir nok populært :-) kos dere idag :-)

Hehe ja.. tenkte at det passer bedre som julegave enn bursdagsgave.. siden sjansen er større for at han kan gå selv til den tid :)

Haha huff ja, så jo det når jeg leste istad:P my bad! Ja skulle absolutt dratt på kino sammen snart!:D lenge siden vi har gåty sammen..hehe
Veldig kjekt med en date i ny og ne. Det gjør susen!:D Eller gjør som meg: la mannen sitte hjemme med barna og dra på date med ei venninne. Også veldig kjekt!

Veldig kjekt med en date i ny og ne. Det gjør susen!:D Eller gjør som meg: la mannen sitte hjemme med barna og dra på date med ei venninne. Også veldig kjekt!

Haha ja begge deler høres ganske kjekt ut:D bare man får gått på en date lissom:cool:

Gikk supert på kino... morro å prøve det også :-D
Hva gjør dere på? :-)

Vedlegg

• 1408804420127.jpg
    1408804420127.jpg
    67,7 KB · Visninger: 6
  • 1408804446439.jpg
    1408804446439.jpg
    41,7 KB · Visninger: 7
Gikk supert på kino... morro å prøve det også :-D
Hva gjør dere på? :-)