*Lørdaaaaag*

Skrållan

Forumet er livet
Hurra, da er det lørdag! [:D]

Vi fikk sove til 7, føler oss priviligert, hehe! Jeg drømte at vi skulle fly til Bergen, og der var det taxfree, også hadde de Toblerone med Stratos Dobbel-smak! Gjett om det var nedtur å våkne, og å innse at det ikke finnes... (stakkars meg, helt utsultet på sjokkis... hehe.)
Skal snart på Step&Pump B75, gleder meg!! [:D][:D] Senere i dag må jeg vaske ferdig her, rakk ikke alt i går. Også skal sambo og ungene ut og leke litt i snøen, men det må vente litt siden det er -16 grader her... blir bedre når sola har fått tak!
Skal bare kose oss denne helga, får kanskje besøk av lillesøs senere i dag. Det blir koselig! [:)]

Ha en flott dag damer! [:)]

god morgen!

jeg er dautrøtt, men humøret er strålende enn så lenge[:D]

var i 30 årslag i går, kom hjem halv 2. var ikke sånn drikkefest, men GUD SÅ MORRRO!!!![:D][:D][:D] ler fremdeles når jeg tenker på det. 15 snakkesalie damer, det blir det liv av!

i dag skal vi i familie-30årslag, stesøstra til mannen. blir gøy til ungene for da får de treffe søskenbarna.

ellers er sola fremdeles her, håper den blir til etter kl 15 i mårra for da er det skidag. meldt mildt og regn her neste uke, blææææh[:'(]

ha en strålende lørdag damer[:)]

God dag [:)][:)]
Vi har barnefri i helgen, utrolig deilig. Så i dag har jeg og sambo gått tur til sentrum og spist deilig lunch. Trava opp bakkene igjen for å se om det kan sette i gang noe [:D][:D]
I kveld skal vi bare slappe av og spise tapas.

Ha en fin lørdag alle sammen.

I dag er Hannah på overnatting hos Farmor, jeg trengte litt avlastning. Det blir litt vanskelig å være alene hele dagen med begge to når jeg må drive å stelle den syke puppen også. Kan liksom ikke finne på så mye for Hannah. Så hun koser seg hos farmor og blir skjemt bort.[;)]
I morgen har mannen bursdag men jeg har ikke rukket å gjøre noe for ham. Så da får han sove lenge som gave i stede. [:)][:)]

Vært en tur hos mamma og pappa i ettermiddag. Ble sånn at vi ikke rakk middag i dag, bare masse is! [&:] Og siden jeg slanker meg, så spiste jeg uhyre lite. Og i morgen skal vi visst på middag til svigers, og der serveres det sau. Jeg spiser ikke sau, så skal se de 800 grammene forsvinner fort som fy! [8D]

Irriterer meg litt over alt rotet her... ligger leker strødd overalt, og verken sambo eller ungene gidder å rydde. Jeg har gjort nok husarbeid i dag, synes virkelig andre kan stille opp litt og!!

Back
Topp