Løpetights for gravide...

Øyenstikker

Blir kjent med forumet
E det nån av dåkker som vet kor man kan få tak i løpe/sykkeltights til gravide??

Jeg bruker mine vanlige enda, de er lave i livet. Tror jeg brettet ned kanten sist jeg hadde på meg den ene og det fungerte fint :)

...enn for oss som ikke får på seg den vanlige thigtsen da??? min er i str 36 og nå bruker jeg 42 i bukser, så det er litt uaktuelt å prøve å presse den på...
så at OBS reklamerte for sykkelthigts med seler, som hadde stort åpentrom der magen kommer ut...men den hadde sånn padding i rompa som kan bli ubehagelig hvis man skal gå/jogge i den emoticon

Jeg bruker 40/42 i bukser til vanlig, og de passer fint enda. Kjøpte mine på peak performance til 400 kr. De er gode og vide oppe da så funker kjempebra! Gode er de også! 

Marian87 skrev:
...enn for oss som ikke får på seg den vanlige thigtsen da??? min er i str 36 og nå bruker jeg 42 i bukser, så det er litt uaktuelt å prøve å presse den på...
så at OBS reklamerte for sykkelthigts med seler, som hadde stort åpentrom der magen kommer ut...men den hadde sånn padding i rompa som kan bli ubehagelig hvis man skal gå/jogge i den emoticon

Altså, da kjøper du et par nye da, som du kan bruke i graviditeten ;) 
Poenget mitt var ikke at alle kan bruke de samme klærne helt til termin, men at de buksene er greie i fasong selvom magen blir større.

Jeg trente 60min spinning i dag, med sånn mammatights fra H&M. GRUSOMT! Nå skjønner jeg hvorfor Nike treningstightsene mine koster mer enn 99,- .....

Tror jeg skal prøve å klemme meg oppi de jeg har og heller ha de under magen.. :/

Hvordan klarer dere å trene med magen? Jeg føler magen hopper når jeg løper, og at sparker borti den når jeg sykler...

Hvordan klarer dere å trene med magen? Jeg føler magen hopper når jeg løper, og at sparker borti den når jeg sykler...

Cillia skrev:

Har ikke problemer med det foreløpig, men merker at utholdenheten ikke er den samme som før.. Blir mye fortere trett og tung i pusten. Jeg trener heller ofte og lite (ca. 15min kondisjon og 15min styrke) annenhver dag enn en time to ganer i uka. Fuker greit

Cillia skrev:

Jeg har ikke løpt så mye etter at jeg ble gravid, har heller ikke kommet meg på sykling etter at magen begynte og vise seg. 
Men å stå på elipsemaskin synes jeg er behagelig, og pleier ellers å gå på tredemølle med godt tempo og oppoverbakke. 

Back
Topp