Løpet kjørt

Reia1976

Flørter med forumet
Da er vel løpet kjørt for min del..... Blør mer nå, ikke vondt men kjennes ut som begynnelsen av en vanlig menstruasjon :-(
Får satse på at vi får det til neste gang. Da blir det fryseforsøk. Æsj!!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Da er vel løpet kjørt for min del..... Blør mer nå, ikke vondt men kjennes ut som begynnelsen av en vanlig menstruasjon :-(
Får satse på at vi får det til neste gang. Da blir det fryseforsøk. Æsj!!!

Uffa meg :( utrolig dumt å høre!
Sender deg en stor klem , og at gullegget ligger i frysen å venter til neste forsøk <3

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Huffda, det var kjempeleit :( Stor klem

:.( det var trist å høre klem

Takk jenter.
Ser at det kom litt feil ut på slutten av meldingen jeg la ut. Mente ikke at fryseforsøk var æsj, men æsj til at det ikke gikk denne gangen.

Uff, så trist :( lykke til med neste forsøk.

Så lenge du ikke har vondt er det håp. Mange blør litt, faktisk såpass mye at de tror de har fått mensen. Når jeg har mistet så har jeg blødd kraftig og intense mens smerter. Gjerne smerter i korsryggen og ned i beina

Så lenge du ikke har vondt er det håp. Mange blør litt, faktisk såpass mye at de tror de har fått mensen. Når jeg har mistet så har jeg blødd kraftig og intense mens smerter. Gjerne smerter i korsryggen og ned i beina
Da får jeg krysse fingrene. Bare blør, ingenting annet. Har ikke store forhåpninger, men skal uansett fortsette å leve som om jeg er gravid frem til jeg vet med sikkerhet.
Takk for oppmuntrende ord :-)

Da får jeg krysse fingrene. Bare blør, ingenting annet. Har ikke store forhåpninger, men skal uansett fortsette å leve som om jeg er gravid frem til jeg vet med sikkerhet.
Takk for oppmuntrende ord :-)

Er ikke over før det er over, som norn sa til meg en gang ;) Heier på st spiren blir sittende!!

Back
Topp