Løper ned veggen snart!!

MartineElida

Andre møte med forumet
Har et stor problem med barnefar vi flyttet fra for snart 1mnd siden,
han var utro og gjorde vel ikke annet enn å drikke hver fridag han hadde!
Nå går jeg daglige trusler om å sende BV etter meg å ta fra meg barna!
har termin nå 28 august å satt plutselig uten sted å bo, men fått oss eget hus nå (fjoooh)
han betaler ikke noe av barneutstyr eller noe som trengs, men forventer at henne skal bo der!
Jeg vet seriøst ikle hva jeg skal gjøre eller åssen jeg kan få han ut av livet mitt, har ikke blitt dannet enn overkjørt av det mannfolket så lenge vi har bodd sammen!
Hjelp jenter hva skal jeg gjøre for å få han vekk???

Har dere barn sammen fra før??? Og venter barn nå i aug?? For all del ta vare på alle meldinger både sendt ut og motatt sånn at du har det til senere. Og prøv å ha det i bakhodet når du svarer han. Helst uten dritt men på en ok måte, viss du skjønner. Ellers ville jeg ikke tatt kontakt med han nå fremmover. Det er jo en del mekling og slikt som en må igjennom. Ville ventet til dere var ferdig med det og la ting få roet seg det er du som tar kontakt med han. Dette kan du jo fortelle han også. At du ikke ønsker så mye kontakt så lenge det er så ampert mellom dere. Sender deg uansett en god klem :-)

Har alt av meld han har sendt i nå tid å fra en god stund tilbake!
nei jeg har en guttunge fra tidligere forhold så har jeg å han en på vei nå.
vi har flyttet å han vet ikke hvor vi bor, så nervøs er jeg for hva ha. Kan finne på :(

tusen takk trenger virkelig en god klem :)

Flott at du tar vare på meldinger. Ville tatt kontakt med familie kontoret i kommunen der du bor. Det er en stor prosess å gå fra hverandre når en har barn sammen, men det kjenner du kanskje til seden du har en gutt fra før. Håper det ordner seg for dere. Har dessverre ikke så mange råd til deg. Håper du har gode venner/familie rundt deg som du kan lene deg til, og som kan hjelpe deg frremmover.

har et kjempe godt forhold til pappan til eldste :)
så det tok vi på strak arm, men er så mye som skurrer nå merker jeg. Ja tar kontakt med dem på mandagen å hører hva dem kan bidra med i alt dette :)
tusen takk for hjelpen. Det hjalp veldig en forvirret kropp <3

Kanskje greit å ha noen med deg hvis du føler deg utrygg for tiden? Få ei venninne/mamma/eller noen til å bo hos deg til d har roet seg? Høres ikke greit ut å ha d sånn m bf :/ og som de andre sier her, ikke hiss deg opp på sms, svar saklig og høflig, og minst mulig..

Så kjipt å ha ett sånt forhold til bf. Men som de andre skriver over her. Ikke hiss deg opp i meldingene. Svar han på en måte som får han til å innse at du ikke tar dette innover deg selvom du kanskje gjør det. Ett annet tips kan være å ha en postboks som adresse i stedet for adressen ved huset. På den måten kan han ikke søke deg opp. Postboks er ikke dyrt å leie. Og få skjult adresse på tlf din så han ikke kan søke deg opp på gulesider osv.

Jeg mener å huske at barnefar har krav på å vite hvor barnet sitt bor når det er født..
Det jeg hadde gjort uten tvil var å gått i forkjøpet. Gått til barnevernet å søkt hjelp.. Det skal mye til for at de tenker på å ta fra deg barna, å her har jo de ingen grunn en gang. De kan kun være der for å hjelpe. Få ut bekymringene dine å få tips / hjelp med de om hvordan du / dere skal få det bedre. Det er helt utrolig hva de kan hjelpe deg med.
Uff, synes synn i deg! ingen fortjener dette her!

Sender en god klem, å lykke til!

Back
Topp