lønnslipp

inLove

Elsker forumet
når man skal gi lønnslipp til nav så dei skal regne ut hva man får i foreldrepenga eller ka no det heite...ka periode skal dem ha for?eller kor mange lønnslippa skal dei ha?

Mine lønnslipper har jo alle vært noenlunde like det siste 1,5 året, så jeg tar bare med en jeg. Så får jeg spørre om de vil ha flere når jeg er på kontoret der. [:)]

Krysser fingrene for at alle på januarforumet får et uproblematisk forhold til nav! Kjenner jeg er litt spent på akkurat det der...

de trenger bare en, men tror jobben din må sende en lønnsbekreftelse :-)

Har du varierende lønn sånn som jeg, så er det greies å ta de lønnsslippene der en har tjent mest liksom.
De sier jo at de går ut fra de 6 beste av de 10 siste månedene, men mange plasser ser de bare på de 3 beste.
Jeg kommer til å levere inn de 6 beste mine.

Har lurt på det samme selv! Så lenge de ser på de beste er jeg fornøyd [:D]. Har veldig varierende lønn siden jeg er student, og sommermånedene er litt mer lukrative enn eksamensperioder [:)]. Kommer nok til å ta med de seks beste jeg! Håper de ikke ser på de tre siste, for kommer ikke til å jobbe så mye fremover nå...[8|]. Men noen som vet når man må begynne med disse tingene?

Har bare levert en jeg! Den beste:) Så har jeg måttet ha en lønnsbekreftelse av arbeidsgiver.

Må man levere det til NAV selv om man får penger fra arbeidsgiver?

Jeg kommer til å få lønn direkte fra arbeidsgiver, så får de penger tilbake fra NAV..

jeg er lærling men håper at jeg kun må ta med en for jeg har litt variert arbeidstid så vil jo seff ha mest mulig peng da[;)] men tenkte at i oktober ska jeg fikse alt det der...hørt litt negative ting om nav så sikkert bra å være tidlig ute[:)]

ORIGINAL: Nyttårslykke

Må man levere det til NAV selv om man får penger fra arbeidsgiver?

Jeg kommer til å få lønn direkte fra arbeidsgiver, så får de penger tilbake fra NAV..

Jeg er ansatt i det offentlige, og får lønnen gjennom arbeidsgiver i permisjonsperioden. Forrige gang trengte jeg ikke å lever noe til NAV, det ble ordnet mellom arbeidsgiveren min og NAV. Mannen min som jobber i det private, måtte legge frem siste lønsslipp og sjølmelding.

Er det ikke sånn at de kan gå utifra den beste lønnen du har hatt i løpet av de sist 3 årene også?

Her har jeg fått vite at jeg selv må regne ut hvor mye det blir gjennomsnittlig, da jeg jobber litt variert... MYe jobb[&:] Har gjort det sist gang også... 

er du ikke i fast jobb slik som jeg( er tilkallingsvikar) så måtte jeg levere alle lønnsslippene fra de siste 10mnd

Heldig du er da!!! Jeg må rekne ut alt selv og føre det på ett skjema.
Må også legge ved den siste lønnslippen. og noe annet jeg ikke husker hva var...
Brukte flere timer sist ... [&:] Blææ!!! Jeg gruer meg... [:'(]

Dette hadde jeg helt glemt, haha. Blir moro mmed alle søknader som skal fylles ut og ordnes før den lille kommer. Får ta det i begynnelsen av desember atter aller eksamenen mine.

Back
Topp