Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: squakky
Nummeret skal ligge på nav sine sider, men jeg tror ikke du trenger å begynne å mase.. De har 3 mndrs behandlingstid fra de mottok papirene fra advokat/bostyrer. Min jobb gikk konkurs 1. juli, jeg fikk oppsigelsen 1. august og kravene ble visst ikke sendt inn før 31. august.. Så er jeg heldig så får jeg penger i løpet av en mnd fra nå.
Pengene går også fra bostyrer til deg. Ikke direkte fra lønnsgarantifondet.
ville ringt bostyrer og hørt når han sendte inn krevene jeg.
http://www.nav.no/Lokalt/Oslo/Kontakt+oss/805335582.cms <- her fant jeg nummeret til lønnsgarantien i tillegg, så du kan jo ringe å høre..
Er skikkelig surt dette konkurs-maset.. Mulig at det skal ta så lang tid liksom.. *Lei av å være fattig*
Hæ? Når bedriften går konkurs blir det jo opprettet en bostyrer som tar seg av bedriften i mellomtiden. Har du ikke hatt noe kontakt med bostyrer?
Merkelig. Jeg fikk beskjed om at etter konkursen så var det kun bostyrer jeg skulle ta kontakt med om det var noe. Kan hende det er forskjellig fra bedrift til bedrift da..
Håper det ordner seg iallefall :)
Kjenner meg igjen.. Har prøvd å få ny jobb siden juli. Og når jeg endelig fikk en vikarstilling i september, så tok det meg en mnd før jeg klarte å bli sykemeldt.. Begynner å bli lei av å sitte hjemme og vente på penger nå..
Jepp, har kjent det bittelitt hele tiden, men fikk veldig kraftig låsning som kom sammen med en blødning. Etter det har det vært vondt. Er ok når jeg ikke gjør noe, men blir verre bare av å gå til butikken og hjem. Også jobba jeg jo på småbarnsavdelingen i barnehage før jeg ble sykemeldt da.. Ble nok litt for mye løfting og bæring for meg.
Men føler meg så ubruklig når jeg bare henger hjemme og venter på lønnsgaranti penger :p
Har vært sykemelt i 4 uker nå. Skal til legen igjen på fredag, men regner ikke med at jeg blir friskmeldt før fødselen iallefall. Så nå må jeg regne litt på hva jeg skal gjøre med foreldrepenger og sånn.. Typisk at alt skal skje når det passer dårligere enn noen gang..