Lønn

Yummy_mummy

Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Jeg skal forhandle lønn, og lurer på om noen av dere vet ca hva jeg kan forvente i lønn i en konsulentstilling. Krav til 3 åring høyere utdanning og jobbet i 2 år i fagfeltet (jobbet 1 år, permisjon 1 år) Dette er en kontorjobb i Oslo. Hva kan jeg forvente?

Kommer litt an på bransjen og yrket, men et sted mellom 375-420 ca? Kommer jo veldig an på om du jobber privat eller offentlig også!

Kommer litt an på bransjen og yrket, men et sted mellom 375-420 ca? Kommer jo veldig an på om du jobber privat eller offentlig også!
Det er privat :)

Jeg skal forhandle lønn, og lurer på om noen av dere vet ca hva jeg kan forvente i lønn i en konsulentstilling. Krav til 3 åring høyere utdanning og jobbet i 2 år i fagfeltet (jobbet 1 år, permisjon 1 år) Dette er en kontorjobb i Oslo. Hva kan jeg forvente?
Konsulent kan være så mangt.... I olja har vi rater på rundt 1200 kr/timen for konsulenter. Hvis det er på sykehus, er vel en konsulent stilling noe helt annet....

Konsulent kan være så mangt.... I olja har vi rater på rundt 1200 kr/timen for konsulenter. Hvis det er på sykehus, er vel en konsulent stilling noe helt annet....
Ja, ikke helse i hvert fall :) Bygg/anlegg

Ikke under 400 i året ihvertfall. Kanskje 450K i året? Hva har du i dag?
Jeg startet med 360 rett fra skolebenken for 2 år siden. Nå er jeg i permisjon, så lurer på hva som er naturlig å tjene nå :)

Bygg og anlegg er et vidt spekter men konsulenter ligger vel på mellom 400 og 420 ca.

Jeg ville ikke gått under 420', men så kommer det ann på goder. Overtidsbetaling, bonus o.l.

Back
Topp