Lønn til trillepike?

Klatten

Forumet er livet
Hvor mye gir dere en evt trillepike for å trille et par timer på dagtid? Hun er rundt 20 år.
Og hvor mye på kveld/helger?

Holder på å svare på en annonse om ei som vil trille, og hun kan tenke seg rundt 100,- timen. Jeg syns det var litt mye. Jeg tenkte i utgangspunktet rundt 70,- kr for dagtrilling... Er jeg helt på trynet? I tilfelle tror jeg at jeg må finne ei som er litt yngre og rimligere [&:]

d synes jeg virka kjempe dyrt! husker når jeg var trillepike for hmm.. noen år siden:P at jeg fikk 20 kr timen. du får prute litt eller se etter ei yngre og billigere:)

Herlig! Godt å høre at jeg ikke overreagerte... Men jeg kjenner ingen unge piker i området! ARG! Får sette opp lapper på butikkene rundt her vi bor [8D]

eg har trille pika. hu får 50kr timen på dag tid og 500kr for ein kveld. som regel er det lørdagskveldar hun sitter å d er det jgedna i fra 7 tida til 2 -3 tida...alt etter kva tid me kommer heim...

ORIGINAL: litle bamsen

eg har trille pika. hu får 50kr timen på dag tid og 500kr for ein kveld. som regel er det lørdagskveldar hun sitter å d er det jgedna i fra 7 tida til 2 -3 tida...alt etter kva tid me kommer heim...

Kan jeg få låne henne??? Send henne hit [:)]

Hvor gammel er hun?

vi fikk to jenter på 13 år som ville trille/passe snuppa. De skulle ha 20-25 kr timen. Vi brukte de aldri, syns de var litt for unge, og hadde litt drøye krav til ting[8D]

syns 100kr var litt mye egentlig.... iallefall om det er bare for en time...

Skulle gjerne hatt tak i ei trillepike jeg også, men ingen vil passe tvillinger... I så fall må jeg vel betale de dobbelt???

100,- var mye syns jeg! Men siden hun er 20, hadde jeg kanskje gått med på 60,-... Greit med voksne!!

ORIGINAL: Kaizer

Skulle gjerne hatt tak i ei trillepike jeg også, men ingen vil passe tvillinger... I så fall må jeg vel betale de dobbelt???

100,- var mye syns jeg! Men siden hun er 20, hadde jeg kanskje gått med på 60,-... Greit med voksne!!

Jeg har passet hele to par med tvillinger.. Fikk da 35kr timen, eller om det var for halvannen time. Men er jo litt siden det da. De begynner vel på ungdomsskolen snart[:D]

Nær jag jobbade som barnpassare så fick jag 100 kr/h oftast men då var det ju genom en førmedling så var ju lite mer "proffisionellt" liksom. Men jag brukade inte kræva 100 kr/h om jag skulle vara barnvakt en hel kvæll tex, då brukade jag bara komma øverens med dom om hur mycket jag skulle få innan. Så det varierade lite. Hade en fast dag i veckan nær jag hæmtade en tjej i bhg o gick hem med henne o passade henne 2-3 timmar, då brukade jag få 200 kr.

På hs hær føressten så har dom en lista med barnvakter som man kan ringa, ær tjejer som går på ungdomskolan som har gått en liten kurs hos hs med rent generella saker som ær bra o kunna nær man ær barnvakt. Ær jættesmart! O så står det hur gamla dom ær på listan. På den listan står det också att en passande løn kan vara 50 kr/h på dagtid o så ær det væl lite mer på kvællstid(minns inte hur mycket det stårv om kvællstid)

Back
Topp