lønn til dagmamma??

Berin

Glad i forumet
hva er cirka pris nå, hva gir dere??
 det er snakk om ca 8 timer fra kl 7 til kl 3   annen hver uke,hva er lønnsomt for meg?  timelønn eller pr dag hvordan er det hos dere..

takker for svar[:D][:D]

200kr dagen? 1000kr uken?

når jeg var dagmamma tok jeg 4000kr mnd.

ekke d dyrere en barnehage da?

ORIGINAL: Alicia85

ekke d dyrere en barnehage da?

dagmammaer er dyrere en barnehage, men de fleste som har dagmamma får kontantstøtte utenom da.

jaja,men d brukes vel på dagmammaen?

det er dyrere enn barnehage ja, men du får jo utbe. konantstøtta når barnet er over 1 år og ikke går i barnehage...

3300-4000= 700,- å betale. Billigere enn barne hage!

ORIGINAL: Alicia85

jaja,men d brukes vel på dagmammaen?

det er vel opp til hver enkelt. men dagmammaen må få lønnen sin, om det er fra lønningen eller kontantstøtten så spiller vel det ingen rolle. poenget er at man får kontantstøtte og da blir det billigere en barnehage. man får ikke kontantstøtte om man har full barnehageplass[;)].

ORIGINAL: Mrs.Black Beauty

betaler 160kr dagen vi

dere har vært helldige, kjempe billig[:)]

Jeg har egentlig ikke peiling på dagmammapriser, men jeg vet at svigerinna mi bruker hele kontantstøtta (vet ikke helt hvor mye den er på...)

dagmammaen det er snakk om er jo kusinen min da og hun har egne barn som går på skole/barnehage hun skal kjøre med datteren min for å levere ungene sine. og det er ca to uker i mnd er 185,- pr dag mye? lite? passe?
bleie og mat er utenom de tar jeg med.

jeg får 4000 hvitt i mnd.. da har jeg barnet 4 dager i uka i ca 8,5 timer om dagen..[:)]

Hva med 250 kr dagen? 35 kr/t?

Jeg passer ei jente 6t for dag noen dager i mnd. Tar 200kr dagen!

Back
Topp