Lønn som assistent i SFO??

Frøkenfjorland

Andre møte med forumet
Jeg er 28 år, har en sønn på 19 mnd, og har hatt flere jobber-mest i butikk. Har også en 2-årig høyskoleutdannelse i økonomi og administrasjon.Nå vurderer jeg å søke jobb som assistent på SFO, og lurer på om noen vet hvor mye jeg kan forvente å få i lønn?? Håper noe kan hjelpe meg :)

hadde 127kr timen. synest det var alt for lite, så det ble med litt ekstra når jeg hadde noen timer til overs. var jo bedre betalt i privat barnehage.

Jeg er 28 år, har en sønn på 19 mnd, og har hatt flere jobber-mest i butikk. Har også en 2-årig høyskoleutdannelse i økonomi og administrasjon.Nå vurderer jeg å søke jobb som assistent på SFO, og lurer på om noen vet hvor mye jeg kan forvente å få i lønn?? Håper noe kan hjelpe meg :)

Søstra mi jobber på sfo og får 147 i timen.. :)

Mannen min jobber i SFO og han har fast stilling. Da har han ikke timeslønn med fastlønn. Ettersom han jobber 50% (Det er jo ikke SFO hele dagen) har han en månedslønn på 12000 før skatt eller noe :) Det kommer litt an på hvilket lønnstrinn du starter på også! :)

Jeg tjener 153. kr i timen :)

Jeg er utdannet som barne- og ungdomsarbeider. Jeg har 17000 å noe før skatt, og får ut rundt 13000:)

I Oslo ligger den på rundt 140 i timen.. samme som assistentlønnen på skolen.. det er forsovidt en veldig grei jobb å kombinere med SFO :) Skolene setter gjerne pris på ansatte som kjenner ungene godt, og av og til er man lærervikar og tjener rundt 200 i timen :D

Back
Topp