Brutto årslønn er ca 424.000 for meg (var hvertfall det tidligere), har boliglån på ca 2,3 (eier 50% av det gamle huset og 33% av det nye med 1/3 av all renovering vi gjør).
Samboer har betalt ut sin del.
Jeg hadde en årslønn på 550.000 i fjor. Har rundt 1,3 mill brutto til sammen og boliglån på 2,4 mill. Vi driver å pusser opp en del nå, så regner med vi skal refinansiere litt på sikt. Har også to biler som vi ikke har lån på, men jeg har et studielån på rundt 200.000.
Er det noen som har erfaring med lån til småbruk? (overtakelse)
Utifra inntekt her så kan vi få lån på 2,5 mill ifølge kalkulator om jeg har full stilling. Dette er ikke aktuelt, da jeg driver eget firma 50% uten særlig inntekt.
Venter på svar/info fra noen som kan det, men de har ikke tid før de er ferdig med regnskap for 2020.
Brutto grunnlønn for meg som sykepleier med 10
Års ansiennitet er 500.000 i året. I 100% stilling. Så kan man legge på tillegg for kveld, helg og helligdager - det vil jo variere med hva slags turnus man jobber.
Jeg jobber dog bare 62%. Mannen er selvstendig næringsdrivende så hva han har brutto i året aner jeg ikke.
Nå har vi huslån på rett over 2 mill, men har jo betalt på det noen år da. Og så har jeg studielån og billån.
1,4 milloner i brutto. Huslån på 3,6 millioner. Jeg har 236000 kr i billån og 100000 kr i lånekassen. Samboer har 300000 kr i billån og 170000 kr i lånekassen. Vi har også ca. 230000 kr i fond også. Med lønna vi har og ønsket om mye sparing i fond, så er det uaktuelt med høyere boliglån i fremtiden!
Tilsammen ca 1,4 i brutto årslønn. Bygde hus nylig så akkurat nå har vi et ganske høyt boliglån på totalt 4,8 mnok. Ingen billån, men studielån på tilsammen ca 400 000.
Har en god del sparing i fond og bsu, tilsammen ca 900 000. Skal innbetale bsu på bolig etterhvert, fondet er langsiktig sparing
Brutto ca 1,1 til sammen. Pr nå boliglån på 1,4, øker til ca. 3 mill i august, overtar nytt hus. Billån på til sammen 260k, og studielån på ca. 200k. Billånene er separate, og kun jeg som har studielån.
Vi har nettopp kjøpt hus, så kunne lånt ca 6 mill om vi ønsket. Litt over 5x inntekt samt en del ek gjør det mulig, men ikke ønskelig.
Vi har ca 1,2mill brutto, og 2,8+2 mill i lån på leilighet og hus. Med leieinntekter har vi 240000 ekstra i inntekter, men disse går direkte til nedbetaling av lån på leiligheten. Ingen andre lån.
1,3-1,4 mill til sammen i lønn.
Rett under 3 mill i boliglån og 40.000 igjen av studielån.
Ikke når billån for øyeblikket, men vil vel ha en 200.000 på det etter sommerferien.