Lønn kundekonsulent

Nåssåbjønnen

Betatt av forumet
Noen som jobber som det her? Hva er lønna?

Jeg jobbet som det for noen år siden, hadde da årslønn på 270.000.

Sikkert store forskjeller mellom ulike fagfelt og ulike firma, og hvorvidt man er vikar gjennom byrå eller direkte i firmaet, eller fast ansatt. Samt ansiennitet selvsagt :)

.

137,50 i begynnerlønn, og etter ett år er man på 145,00 i timen.

Jeg har 150,- nå pga forfremmelse.

Men det er innleide, de fast-ansatte har høyere lønn her, ca 300.000 i årslønn.

Flere?:) Er det en grei jobb?

Jeg er kondekonulent i en bank, kundesenter for inngående telefoner.

Har ca 380 000 i året.

Det er jo en grei jobb, kommer helt ann på hva man liker. Fordelen er at man kan legge fra seg jobben når man går hjem, og det er jo variasjon.

Ulempen er at man går lei, og ikke mange som blir der i mer enn 5 år.

Lønnen varierer veldig. Jeg jobber ett sted der lønnen er ræva. Jeg skulle virkelig likt å ha tjent 380 000 kr i en slik jobb!

Er jo mange tlf, mailer, (sure) kunder.. mye utakknemlighet og sure miner..men er vel kanskje bare i min business... hehe :)

jeg har planer om å se meg etter en ny jobb når jeg er tilbake etter permisjonen!

Jeg elsker det. Variasjon, gode tilbakemeldinger, sure folk man får blide igjen, osv. Synes det er en knall jobb, har aldri trivdes sånn i en jobb før.

Men så er arbeidsmiljøet der jeg jobber, veldig bra også da! 

Tror at i en sånn jobb så har arbeidsmilijø mye å si!:) Tjener godt nok til å ikke ha noe utdannelse!;) tjente vel ca. 340siste året jeg var i full jobb!:)  

Men det kommer jo heeeeeeelt ann på hvem man jobber for! Det er jo ikke en fast lønn satt for alle kundekonsulenter i alle firmaer!;)

Jeg hadde ca 370.000 da jeg slutta for et år siden. Nå ligger de på 385.000 de som var på samme nivå som meg. Starta i 2005 gjennom byrå, da hadde jeg 250.000. Så ble jeg fast etter et år, og gikk opp til 286.000, som var meget bra for fem år siden. Ser man bare på lønna, angrer jeg på at jeg slutta, for det var en helt ok jobb. Litt kjedelig og rutinepreget bare...

Back
Topp