Lønn kafemedarbeider?

Lillerose

Forumet er livet
Februarlykke 2016
❤ Juliskattene 2018 ❤
Noen som jobber fulltid i cafe/som barista og kan fortelle ca hva man tjener i året?

Jeg har ei vennine som jobber på cafe, servitør/barista uten utdanning. Hu har 135 i timen[emoji15]

Blæ, fryktet at det var sykt lavt ja...

Desverre. Finnes nok mange steder med lønn både høyere og lavere enn dette. Desverre er dette en bransje med mye useriøse folk. Sene lønninger, feil lønninger, mangel på overtidsbetaling osv osv...

Jeg jobber i dag som barista/ medarbeider. Har 168kr i timen. Dårlig betalt med tanke på hvor mye jobb det innebærer. Likevel, det er arbeid som ikke krever noen form for utdanning derfor kan mann kanskje ikke forvente mer??

Jeg jobber i dag som barista/ medarbeider. Har 168kr i timen. Dårlig betalt med tanke på hvor mye jobb det innebærer. Likevel, det er arbeid som ikke krever noen form for utdanning derfor kan mann kanskje ikke forvente mer??

Tragisk at det er sånn, mange av jobbene som ikke krever utdanning eller særlig erfaring er de som holder landet i gabg, samme jobbene blir ofte sett ned på, fryktelig trist.

Tragisk at det er sånn, mange av jobbene som ikke krever utdanning eller særlig erfaring er de som holder landet i gabg, samme jobbene blir ofte sett ned på, fryktelig trist.

Ja, det er kjempe trist! Det jeg syns er aller verst er at mange tillater seg å være nedlatende mot meg og mine kollegaer. Det gjør det ikke bare fysisk tungt men også psykisk. Jeg er 25 år, mor og utdannet kokk med 8 år erfaring innenfor restaurantbransjen, men har aldri måtte tåle så mye "dritt" som jeg har i sommer som kafemedarbeider.

Back
Topp