Lønn i butikk?

*naftaline*

Forelsket i forumet
Noen som jobber/har jobba i butikk som ikke er dagligvare, type klesbutikk, bokhandel o.l.

Hvordan var lønna? Kunne så veldig gjerne tenkt meg enn sånn jobb akkurat nå, men er litt redd det er litt dårlig betalt?

kommer an på alderen din

Butikkjobber ligger vel fra 270 til 350 i lønn alt etter hvor mange år du har fra før i yrkeslivet, så kan dujo selvsagt øke denne lønnen ved å jobbe fler kvelder en normalt på turnusen samt ved overtid. Det stedet som var best betalt den tiden jeg var i den bransjen var vinmonopolet, samt at der var sjansene for å øke fort i gradene størst.

http://butikksjef.com/wordpress/?page_id=494

Butikken jeg jobber i følger hvertfall tariffen, jeg er 20 år og har 129,83

ORIGINAL: zagganini

Butikkjobber ligger vel fra 270 til 350 i lønn alt etter hvor mange år du har fra før i yrkeslivet, så kan dujo selvsagt øke denne lønnen ved å jobbe fler kvelder en normalt på turnusen samt ved overtid. Det stedet som var best betalt den tiden jeg var i den bransjen var vinmonopolet, samt at der var sjansene for å øke fort i gradene størst.

Eeeeeh..... [8|]

I noen butikker får man jo tillegg for kvelder og helger, men det er desverre ikke hos alle...

Jeg ville aldri jobbet for mindre nn 140 kr timen i hvert fall, kanskje 145 når man e 30.

Har 365 i året nå, men lyst til å bytte jobb. Studerer samlingsbasert, og kunne veldig gjerne tenkt meg en jobb ved siden av som ikke krever meg døgnet rundt. (Type tlf, hjemmearbeid..)

Hadde gått kraftig ned i lønn da, men trives med butikkjobbing, og det hadde jo bare vært til jeg var ferdig å studere.

270 tusen til 350 tusen i året, trodde du jeg mente i timen?

Haha, ja

Det hørtes veldig mye ut..
Jeg jobber i butikk og har 132,5 i timelønn, så har vi ub tillegg..
Nå har ikke jeg full ansinitet og er 25 år, men ut i fra lista jeg så på jobben så er er timelønna med full ansinitet 165 kr mener jeg å huske..

Så nå at du mente års lønn[;)]

For å kunne kvalifiseres til en lønn tilsvarende 270kr til 350kr i TIMEN må man ha en utdannelse eller kvalifikasjoner som arbeidsgiver er villig til å betale for:-)men som årslønn så er det vnlig lønn for ukvalifisert arbeidskraft. Tariffen for butikk tror jeg starter på 250 i ÅRET ved fast ansettele uten ansinitet

Back
Topp