Lønn fra NAV?

AnetteN

Forumet er livet
Jeg har vært såpass lenge sykemeldt bla. pga bekkenløsning så arbeidsgiver har gitt beskjed til Nav om at de skal betale lønnen min. Har ennå ikke fått lønn. Noen som vet når Nav sender utbetalingene?

gå inn på nav.no der er det utbetalingsoversikter

Takk for svar[:D]

Har du sendt inn den siste delen av sykemeldingen din til nav? den som vanligvis er grønn.

ORIGINAL: AnetteN

Jeg har vært såpass lenge sykemeldt bla. pga bekkenløsning så arbeidsgiver har gitt beskjed til Nav om at de skal betale lønnen min. Har ennå ikke fått lønn. Noen som vet når Nav sender utbetalingene?

Jeg var faktisk å spurte på nav selv igår for å høre.siden jeg også er sykemeldt pga bekkenløsning. de har den andre og den 25 i måneden. jeg sitter også å venter på lønn[:D][&:]

Prata me nav i dag siden jeg ikke har fått sykepengene ennu...

Får di ikke før 2 april sa ho....

ORIGINAL: nemi1980

Har du sendt inn den siste delen av sykemeldingen din til nav? den som vanligvis er grønn.

Har ikke sendt noe til nav. Har gitt alle papirene mine til arbeidsgiver. Har ikke fått beskjed om å sende noe til nav. Trodde arbeidsgiver ordnet det jeg

Nei de gjør ikke det automatisk, men ring jobben og hør,viss du fyllte den ut før du leverte den kan det være de har sendt den for deg. Det er din egenerklæring der du signerer på at opplysningene stemmer. Viss ikke arbeidsgiver har sendt den så må du få den tilbake og sende den selv.

Snakket med arbeidsgiver, de hadde sendt papirene mine videre til nav. Så får nok ringe nav viss ikke pengene er kommet i løpet av morgen dagen. Kjenner jeg begynner å trenge pengene.

Back
Topp