Lønn ( bhg )

Cahaal

Gift med forumet
Kan jeg spørre hva dere tjener i timen?

Har søkt om jobb som førskolesekretær i en privat bhg, & ble bare nysgjerrig...

Har jobb som resepsjonist på hotel, & der tjener jeg kr 125.- i timen. Mulig jeg går opp 1 kr eller 2 om / når jeg starter igjen. Tariffen gikk opp rett etter at jeg gikk ut i permisjon.

jeg tjener 104,73..
drit dårlig spørr du meg.. [:'(]

ORIGINAL: LilleMy86

førskolesekretær? hva er det?[:)]

Sekretær egentlig... Skal vel høres litt fancy ut da [;)] 

Dytter litt...

Førskolesekretær, hva gjør du da?[8|][:)]

135 kr timen...jobber på sykehjem....så kommer det kvelds og helgetillegg oppå det....ikke videre bra mnd-lønninger akkuurat...

Har selv rundt 160-70 kr timen, men er førskolelærer da...

ORIGINAL: *MaRgArItA*

Førskolesekretær, hva gjør du da?[8|][:)]

Sekretær regner jeg med...

Jeg jobber som vikar i bhg, og har 105 kr timen[:'(] Dålig betalt for den jobben man gjør egentlig.

ORIGINAL: jealie24

135 kr timen...jobber på sykehjem....så kommer det kvelds og helgetillegg oppå det....ikke videre bra mnd-lønninger akkuurat...

Hva er det du bærer deg for da??? [:D] Du har jo kjempe lønn i forhold til visse andre!!!

Har selv 128,50 og jobber i hjemmesykepleien...

Vet ikke hvor mye jeg har i timen, men har minst 279000 i året...

jobber som fagarbeider ved sykehjem jeg, får ca. 123kr/timen, pluss helge og kveldstillegg. Har perm fra helgevaktene og jobber kun som ekstravakt. Kjekt, for da kan jeg legge opp løpet litt selv. Men dårlig betalt ja.. Og har ansennitet siden 2004 :/

ORIGINAL: Mrs J.

Blir helt sjokkert jeg hvor dårlig lønnen er[8|]
Man tjener jo mye bedre av å jobbe i butikk jo.

..og i tillegg har vi masse studielån[&:][:@]

Jeg aner ikke hva jeg tjener i timen, men har til vanlig ca 270.000 året. Jeg er førskolelærer.

på rimi fikk jeg 105 i timen + div ub tillegg (max 85). Nå jobber jeg litt som vikar og har 175 i timen!![:)]

ORIGINAL: camika

..og i tillegg har vi masse studielån[&:][:@]

Jeg aner ikke hva jeg tjener i timen, men har til vanlig ca 270.000 året. Jeg er førskolelærer.

Det er 3 år siden jeg slutta i jobben min i butikk.Da tjente jeg litt over 300.000[:)]
Tror neppe at jeg skal bli førskolelærer.

Skjønner jeg godt!

Jeg utdanna meg ikke for lønna sin del, og jeg stortrives i barnehage, men det er en grunn til at det er mangel på førskolelærere.[&:]

Kanskje jeg skal begynne å jobbe i butikk i stedet[:D]

Jobber på skole og i barnehage gått opp i lønn til hele 211 000 (i fjord hadde jeg 199 000 første halve året, så gikk jeg opp til 206 500 siste halvdel..) Bra betalt, ja.. NOT!! Samboer har dobbelt så høy lønn som meg nesten, og er produksjonsarbeider.. Tenk på det ansvaret vi faktisk har!! For andre sine barn!! Helt sykt å tenke på, og da skjønner jeg i allefall ikke hvorfor vi blir lønna så lavt!! Men jeg stortrives på jobben min!! pga kollegaer og ALLE BARNA!!!! Men ikke alle har "råd" til å ha en så god jobb!! [&:]

ORIGINAL: B@ST

ORIGINAL: B@ST

Dummeste jeg har hørt, jeg jobbet 2 å matbutikk og hadde 102 kr timen.
Topplønn for de som har 6 års ansinitet er 121 kr eller noe

Javel[8|]
Kommer jo ann på hvilken butikk man jobber på da.
Om man har tillegg for ansvar og slike ting. 

Men det var jo ikke det det var snakk om, hvis man regner med tillegg og sånn så har jo også de fleste i helsevesnet bedre betalt.
De fleste matbutikker har da tariff, så lønnen er lik de fleste steder ( jobbet i 3 forskjellige)
Regner man med tillegg, overtid, søndager, kvelder, varetelling osv så var jo lønnen min på nesten 300 000 også, men det er jo ikke det man kan gå ut i fra. Man må jo gå ut i fra hva brutto timelønn er, uten tillegg, da tillegg alltid er variabel

Med tillegg så ligger jeg på netto ca 230 000.... & da har jeg fagbrev som resepsjonist ( hotel )  & 4 eller 5 år m/ ansinitet... & ja, jobber shift & helg.

Back
Topp