Lønn ( bhg )

Cahaal

Gift med forumet
Kan jeg spørre hva dere tjener i timen?

Har søkt om jobb som førskolesekretær i en privat bhg, & ble bare nysgjerrig...

Har jobb som resepsjonist på hotel, & der tjener jeg kr 125.- i timen. Mulig jeg går opp 1 kr eller 2 om / når jeg starter igjen. Tariffen gikk opp rett etter at jeg gikk ut i permisjon.

jeg tjener 104,73..
drit dårlig spørr du meg.. [:'(]

ORIGINAL: LilleMy86

førskolesekretær? hva er det?[:)]

Sekretær egentlig... Skal vel høres litt fancy ut da [;)] 

Dytter litt...

Førskolesekretær, hva gjør du da?[8|][:)]

135 kr timen...jobber på sykehjem....så kommer det kvelds og helgetillegg oppå det....ikke videre bra mnd-lønninger akkuurat...

Har selv rundt 160-70 kr timen, men er førskolelærer da...

ORIGINAL: *MaRgArItA*

Førskolesekretær, hva gjør du da?[8|][:)]

Sekretær regner jeg med...

Jeg jobber som vikar i bhg, og har 105 kr timen[:'(] Dålig betalt for den jobben man gjør egentlig.

ORIGINAL: jealie24

135 kr timen...jobber på sykehjem....så kommer det kvelds og helgetillegg oppå det....ikke videre bra mnd-lønninger akkuurat...

Hva er det du bærer deg for da??? [:D] Du har jo kjempe lønn i forhold til visse andre!!!

Har selv 128,50 og jobber i hjemmesykepleien...

Vet ikke hvor mye jeg har i timen, men har minst 279000 i året...

jobber som fagarbeider ved sykehjem jeg, får ca. 123kr/timen, pluss helge og kveldstillegg. Har perm fra helgevaktene og jobber kun som ekstravakt. Kjekt, for da kan jeg legge opp løpet litt selv. Men dårlig betalt ja.. Og har ansennitet siden 2004 :/

ORIGINAL: Mrs J.

Blir helt sjokkert jeg hvor dårlig lønnen er[8|]
Man tjener jo mye bedre av å jobbe i butikk jo.

..og i tillegg har vi masse studielån[&:][:@]

Jeg aner ikke hva jeg tjener i timen, men har til vanlig ca 270.000 året. Jeg er førskolelærer.

på rimi fikk jeg 105 i timen + div ub tillegg (max 85). Nå jobber jeg litt som vikar og har 175 i timen!![:)]

ORIGINAL: camika