Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan nok være ulik praksis mellom arbeidsplasser men jeg tror de aller fleste arbeidsgivere som forskutterer foreldrepenger utbetaler feriepenger på vanlig måte [emoji5]Vet dere om vi får utbetalt feriepenger som vanlig når vi får fra arbeidsgiver? Vet man kun får for 3 måneder om man får fra NAV. Det er kanskje ulikt praksis på ulike arbeidsplasser![]()
Vet dere om vi får utbetalt feriepenger som vanlig når vi får fra arbeidsgiver? Vet man kun får for 3 måneder om man får fra NAV. Det er kanskje ulikt praksis på ulike arbeidsplasser![]()
Hei. Jeg fikk arbeidsgiver til å fylle ut skjema, som jeg selv skannet og laster opp til min søknad til Nav. Fikk beskjed rett etter at min søknad var registrertArbeidsgiveren min skulle sende inn inntektsskjema til NAV, og sa de gjorde det 21.06. Men dette er ikke registrert hos NAV enda (som jeg klarer å se). Noen som har erfaring med hvor lang tid sånt tar? Og om jeg får mail eller noe om det er registrert?
Offentlige arbeidsgivere pleier vanligvis å forskuttere (men ikke alle gjør det) [emoji846]Jobber offentlig, så da er det vel nav![]()
Tror ikke du får mail når det er registrert, men du kan følge med selv på Ditt Nav.Arbeidsgiveren min skulle sende inn inntektsskjema til NAV, og sa de gjorde det 21.06. Men dette er ikke registrert hos NAV enda (som jeg klarer å se). Noen som har erfaring med hvor lang tid sånt tar? Og om jeg får mail eller noe om det er registrert?
Arbeidsgiver opplyser om dette på inntektsskjema. Hvis det er sendt inn til Nav så kan du spørre der, men uansett kan du spørre arbeidsgiveren din.Hvordan finner jeg ut om det er NAV eller arbeidsgiveren som utbetaler foreldrepengene? Prøvde å finne ut av det inne på nav (dine saker) men fant ingenting.