lølølølørdag!

lenemor

Forumet er livet
God lørdagsmorgen, damer, håper dere som er oppe har hatt en god natt, og så håper jeg det er mange som sover dypt og godt ennå..

Her er jeg oppe med to blide og fornøyde barn - de sitter og ser barne-tv og koser seg.

Jeg har jobbehelg, så jeg var jo hjemme rett før halv tolv i natt, og så skal jeg på jobb igjen klokka tolv i dag. Har ikke planer for dagen tror jeg, vi får ta det litt på sparket - men i morgen skal vi på konsert, og det gleder jeg meg til!!

Nå venter vi på at pappa i huset skal våkne, så blir det felles frokost (men det er nok en time til, så August har spist en banan allerede)

Hva gjør dere i dag da?
 
Har sendt mormor og gjengen på handletur og er alene i huset med Felix for første gang siden operasjon.
Ellers begynner kjøkkenet å ta form og vi kan stille på plass i underskapene (er altså det tregeste jeg har vært med på. 4 uker og ikke ferdig enda!)
Dåpsinvitasjonene er ved å være ferdig. Mangler bare tekst og bilde. Kjennes godt ut å få gjort litt. Liker ikke når jeg ingenting får gjort, selv om jeg er helt og aldeles unnskyldt i disse dager.
 
God formiddag..

Her sto vi ikke opp før 09.45 hihi.. Det var deilig å sove lenge. emoticon Så nå inntar vi frokost og glaner litt på tv.

Tenker å ta en tur på biblioteket før det stenger i dag, og en tur på lekeplassen. Kommunen har plukket ned lekeapparatene i parken vår her forleden dag, så vi kan ikke leke der. Håper de setter opp noe nytt der nå, bli spennende å se. :-)

Eller vet jeg ikke helt hva som skal skje. Vente på lillebror i magen :D

God tur på jobb lenemor. :)
 
God formiddag! I dag var det jeg som sto opp med ungene, men kl var over 8, så da er det helt greit.. Hehe.. Vi sto opp og kokte egg (det liker nemlig ikke pappan) og koste oss med film.. Vi lånte Ronja Røverdatter på biblioteket her en dag, men Sindre skal på død og liv ikke se den.. Haha.. Jeg har jo SÅ lyst..! Maren hun vil bare se på prinsesser og Hello Kitty for tiden.. Så nå må vi vel gå til innkjøp av Askepott eller Tornerose eller noe snart.. 
I dag ville mamma ha ungene en stund, for vi skal endre litt på rommene oppe.. Ungene skal få "nye" senger.. (Arve, men nye for dem..) Så da er det greiest om de er utav huset i mens.. 

Ellers så er det ingen planer her i huset. Blir vel en tur på butikken og myse litt, jeg må hente allergimedisin og så er det å bare slappe av.. Burde vel å funnet på noe mer spenstig siden det er dommedag, men fantasien strekker ikke til.. emoticon
 
for å se...
 
Nå lager jeg sjokoladekarameller.. Sukkerfrie sådan.. SPENT!
 
Jeg var i to bursdager i går.. (lørdag).. travle tider når TO venninner har barn som har bursdag samme dag! Solveig var først i 4 årsdag.. så byttet jeg unge slik at Aslak kunne gå i 2 årsdag!

Aslak fikk holde kyllinger.. eller nesten høner og var kjempefornøyd med det! han virket noe skeptisk i begynnelsen.. men det kom seg! Han ville også holde kua som gikk på marka nedfor. Tror ikke den var så gira på det.
 
Ah, Actrine, nå kom jeg på at jeg glemte å svare på meldingen din i går - jeg var på jobb og litt travel da jeg fikk den, og så forsvant det bare ut av hodet mitt igjen
 
Back
Topp