Løke kastet ut av Tv2

Virrehøna

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Januar 2017
Nå har Tv2 gjort helomvending og kastet løke ut av skal vi danse og dem har også brutt kontrakten med han i kjendis søker kjærest eller hva programmet skulle hete.


Er du enig i avgjørelsen her? Jeg synes det er helt innafor å si opp kontraktene!
 
Synes det er bra
 
Nå ser ikke jeg på Skal vi danse, men jeg får med meg det meste i media, så jeg synes det er bra TV 2 har tatt denne beslutningen. Jeg har reagert på han siden Farmen. Det er noe med han som ikke er bra.
 
På tide. En voksen mann som kaller seg selv for actionfrank kan ikke ha mange antenner og bør derfor ikke være på tv.
 
Synes det er bra!
 
Jeg bryr meg egentlig ikke så hardt. Jeg syntes stuntet var morsomt, barnslig som jeg er. :knegg: Synes dog TV2 burde tatt høyde for at Løke er en løs kanon i forkant av programmet, for det har han vist seg å være mange ganger før.

Tror de taper seere på avgjørelsen.
 
Jeg synes det er bra. Jeg ser at at enkelte mener at det kun er eldre jomfruer uten liv som bryr seg om slikt, og det gjør meg irritert! Det var respektløst ovenfor dansepartneren hans, det betyr ikke at hun ikke har humor eller er prippen. Man tvinger bare ikke sin nesten-nakne kropp på noen uten samtykke!
 
Jeg synes det er bra. Jeg ser at at enkelte mener at det kun er eldre jomfruer uten liv som bryr seg om slikt, og det gjør meg irritert! Det var respektløst ovenfor dansepartneren hans, det betyr ikke at hun ikke har humor eller er prippen. Man tvinger bare ikke sin nesten-nakne kropp på noen uten samtykke!
Så enig så enig!
 
Jeg synes det er bra. Jeg ser at at enkelte mener at det kun er eldre jomfruer uten liv som bryr seg om slikt, og det gjør meg irritert! Det var respektløst ovenfor dansepartneren hans, det betyr ikke at hun ikke har humor eller er prippen. Man tvinger bare ikke sin nesten-nakne kropp på noen uten samtykke!
Amen!!! :) Der sa du det bedre enn jeg noen gang kunne sagt det!
 
Jeg syned det er bra av tv2. Ser sjeldent på noe der men har sett Løke på farmen og fikk lyst til å spy av han. Jeg er ikke prippen på noen måte men han der er skikkelig guffen.
 
Vet ikke hvem han er eller hva han har gjort. Haha. Men de kaster vel ingen ut uten grunn
 
Jeg er usikker. Tv2 visste godt hvem han var og hvilke tidligere stunts han har gjort. Han hadde også fått klarsignal til å være seg selv på TV. Så synes det at han kledde av seg ikke burde komme som noe overraskelse på tv2, svakere tvert i mot (han har gjort flere ting halv naken). Det jeg derimot synes er utkastelses grunn er de nedsettende kommentarene han har hatt ovenfor juryen. Her synes jeg han han tråkket over hva som kan betegnes som humor.
 
Syns nesten det er litt dumt, gøy når folk gjør helt koko ting på direkten av og til :D

Det sagt, så har jeg ikke sett på programmet, og aner ikke noe om oppførselen hans generelt.
Men vet svigermor vil sette stor pris på dette, fordi hun hadde tenkt å slutte å se på programmet fordi hun ikke takla han, spesielt etter borat episoden.
 
Jeg bryr meg egentlig ikke så hardt. Jeg syntes stuntet var morsomt, barnslig som jeg er. :knegg: Synes dog TV2 burde tatt høyde for at Løke er en løs kanon i forkant av programmet, for det har han vist seg å være mange ganger før.

Tror de taper seere på avgjørelsen.

Enig med deg. Er så lite påkledning allerede i det programmet at det ikke skal være grunn. Idiotisk gjort, men forventet av han.
 
Back
Topp