løgne smerter

Lene1986

Forumet er livet
Ja løgne smerter nederst i magen liksom [&:]
Ikke sånn vondt liksom, bare ganske så ubehaglig.
Tror det blir legen igjen i morgen.

ORIGINAL: *skjønningene*

voksesmerter i magen kanskje? aldri hørt om løgne smerter før jeg [&:][:)]
Tror liksom ikke det er det heller. Men skal vertfall få komme til legen igjen i ettermiddag. [;)]

Vet ikke hva løgne er - men vondt i magen mener jeg du skal få lov til å komme til jordmor OG UL altså!! [>:]

ORIGINAL: KathMor

Vet ikke hva løgne er - men vondt i magen mener jeg du skal få lov til å komme til jordmor OG UL altså!! [>:]
Jordmor er ikke så lett å få tak i her skal jeg si deg [&:][&:] Ringte henne i går, så skulle hun ringe oppigjen når hun fikk tid. Men det kan ta sin tid tror jeg. Så jeg håper legen er snillere.

aldri hørt om.... men kom deg til legen da! håper virkelig at alt er i orden!!!![:o]

Er det ikke bare sånne "livmora strekker seg" smerter da? De kan jo være ganske vonde...[&:]

ORIGINAL: *MissMe*

Er det ikke bare sånne "livmora strekker seg" smerter da? De kan jo være ganske vonde...[&:]
Veldig veldig usikker. Håper ikke det er noe annet. Men vi får se hva hun sier. Fant ut det var bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite.

Jeg vet hva løgne betyr[8D]
Hørtes ikke godt ut, håper du får svar hos legen! Det er ikke bare ubehagelige kynnere da?

ORIGINAL: Anis

Jeg vet hva løgne betyr[8D]
Hørtes ikke godt ut, håper du får svar hos legen! Det er ikke bare ubehagelige kynnere da?
Når smerten kommer så kan den vare i evigheter... [&:] Kynnerer får jeg hver gang jeg reiser meg nesten..

huff, hørtes ikke noe særlig ut...

Back
Topp