Løfting, hva er grensen?

*oida*

Forelsket i forumet
Hva beregner dette med å løfte tungt? Alle sier at jeg ikke må løfte tungt, men hva er tungt? Jeg har en jobb der det er litt løfting og jeg har en hund på litt over 30 kg som er ny operert og får ikke hoppe inn og ut at bilen, og dere som har unger fra før løfter vel på disse? :-) så da lurer jeg litt på hva som er tungt??? Forvirret jeg?? Neida :-)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Lurer også litt på dette. Har en nokså tung jobb der jeg løfter mange 10kg kartonger gjennom hele dagen. Pluss jeg har en 2 åring på 11 kg som jeg til tider bærer på.

Så lenge du ikke opplever smerter når du løfter er det greit. Om du får smerter eller større ubehag bør du lytte til kroppen din.

Godgutten vår skal bli storebror, termin 3.2.14

Om du ikke har noe med livmoren din som gjør at du er utsatt for sa så kan du løfte så mye du vil!

Jeg fikk beskjed om Max 20 kg forrige svangerskap, men vet det er mange her inne på kg som mener at det er trygt å løfte mer.

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Var veldig obs på det sist. Løfta minimalt og tok det med ro.

Men nå er det umulig, når man har en liten som veier 13kg (stor ettåring) som ikke går i trapper osv

♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 ♥

daglig løfter jeg datteren min og ho veier godt oppunder 12 kg, ho bruker sprinkelseng ennå så her må det løftes. føler ikke jeg kan la hver å gjøre det heller.. for meg ville det vært unaturlig å ikke løfte ho og tar i tak hjemme, men nei noe flyttelass ville jeg nok ikke begynt å hjelpe til med nå nei.. :)

Back
Topp