Løfting/bæring

Maiiks

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Jeg jobber i bArnehage (mest storbarn så slipper unna bæring der), men har en 4 åring hjemme som ofte vil bæres. Spess på butikken etter en lang dag i barnehagen osv.. Kjenner allerede at dette kan jegbare ikke gjøre lenger. Flere som merker det allerede?
Å er det "farlig" å løfte tungt nå? Eller styrer man det selv så lenge det kjennes ok ut så er det ok liksom?

Er forresten 4+6

Dht jeg har hørt er at du skal ikke baære tyngere enn hva du er vandt med.. Men selvfølgelig.. Alt med måte.
Du må føle litt på det selv..
Jeg har en 3 åring i hus som også stadig vil bæres,, men jeg orker rett og slett ikke å bære lenge,,
Jobber i barnehage jeg også.. Akkurat nå med 3-4 åringer.. Litt løfting er det jo men lite bærung.. Men synes det går greit..

Ta det etter forment tenker jeg.. Ikke anstreng deg mer enn du tror du klarer,,

Jeg jobber med 1-3 åringer, og da blir det litt bæring og løfting, men det er jo noe jeg er vant med. Noen av treåringene er tunge ass!! :P

Jeg jobber med 1-3 åringer, og da blir det litt bæring og løfting, men det er jo noe jeg er vant med. Noen av treåringene er tunge ass!! :P
Må si at når noen av 1-3 åringen strekker seg etter meg å jeg plukker dem opp, kjennes det ut som jeg skal hive dem i taket. De veier jo ingenting.

Må si at når noen av 1-3 åringen strekker seg etter meg å jeg plukker dem opp, kjennes det ut som jeg skal hive dem i taket. De veier jo ingenting.
He he de fleste 3 åringene "mine" er ganske lette, men har et par som veier ett tonn ut og inn av vogna!

-Taster fra appen-

Tenker at jeg bare må starte litt forsiktig "avenning" med bæring på 4-åringen min. Det blir jo bare tyngre og tyngre ettersom månene går tenker jeg..

Helt ufarlig å bære så lenge kroppen din er vant til det. Jeg har en veldig fysisk krevende jobb, med mye tunge løft osv. Legen sa det var ingen problem så lenge jeg følte jeg klarte det :) Tror ikke jeg skal legge ut på maraton - da hadde kroppen fått sjokk!!! Hehe alt med måte sier vi:)

Helt ufarlig å bære så lenge kroppen din er vant til det. Jeg har en veldig fysisk krevende jobb, med mye tunge løft osv. Legen sa det var ingen problem så lenge jeg følte jeg klarte det :) Tror ikke jeg skal legge ut på maraton - da hadde kroppen fått sjokk!!! Hehe alt med måte sier vi:)
Ha ha noe maraton skal ikke jeg begi meg ut på heller!

-Taster fra appen-

Tror man kjenner godt selv hva man tåler :)

Jeg bære fint min gutt på 20 mnd, og har prolaps i ryggen i tillegg :p

Hmmm, kanskje begynne å avvenna jentungen (3,5) med bæring...heldigvis berre 12 kg :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp