løfte på rumpa !

hakkamakka

Forumet er livet
VIP
når småttisene ligger på magen, løfter de på rumpa da? han min står jo nesten på knea ! husker ikke når Live begynte med det jeg ! men han kommer seg nesten framover nå,bare litt problemer med armene.. syns han kan vente litt med det da.

nei, han er stort sett sinna og med fjeset langt nedi matta[8D]

Nei, lite av det her [:D]
verre når hun ligger på ryggen, da løfter hun rompa, noe som er
utrolig irriterende når en skal skifte bleie [8D][:D]

Jepp, løfter noe veldig på rompa her -har så lyst til å komme seg fremover ser det ut som [8D] Føler det er noe tidlig jeg også!! Kan heller ikke huske når storesøster begynte med det men husker hun var tidlig ute bare....

Ja, noen dager strutter hun skikkelig med rumpa! Men kommer seg ikke opp på knærne enda... Ligger forsåvidt stort sett på magen hele tiden, etter hun lærte å rulle over![:)]

starta med det i går hu, prøøøøøøver så hardt å få beina oppunder seg [:D] søting asså!

hihi.. de er søte da ! men slitsomt når man hele tida må snu de .. også går det 2 sek så vips er han over igjen ! han har jo snudd seg fra mage til rygg , men tydeligvis glemt hvordan han gjør det..

Samme her, men det er fordi han er litt tung i hodet og ikke funnet alle nakkemusklene enda, så rumpa detter opp istedet[8D]

Så vi må holde rumpa hans nede sånn at han finner nakkemusklene for å løfte hodet[8D]

Sånn har ho her drevet noen uker og faktisk..)drar knea under rumpa liksom)
Men får ikke med seg fordelen.
Reiser ho fordelen(bryst/armer/hodet) da tar ho ikke med beina.
HS tror ho kommer å krype/krabbe tidelig.. Kan godt drøye litt for min del da.. [8D][8D][:)]

Lisja mi gjør ikke det ennå.

skyter stumpen i været ja[:)]

Back
Topp