løfte hodet

trulte7612

Forelsket i forumet
har babyen deres begynt?charlene prøver men klarer ikke å løfte det lenge av gangen enda...

Magnus vingler med hodet hele tiden når jeg holder han opp mot meg. Og løfter det godt opp når han ligger på magen. [:)]

Emil Kristoffer har løftet hodet i 14 dager nå, utrolig sterk, blir nesten sjokkert jeg. Holder det rolig selv oxo[8D]

Aleksander løfter masse på hodet. [:)]
Han er blitt kjempesterk. Når jeg holder han, vingler han hode til sides og kjiker seg rund hjemme.
Men passer på å støtte hodet litt da...

Oliver har løftet hode siden dag en han faktisk. Men blitt lengre og lengre han klarer å holde det nå da. Utrolig sterk... og når han ligger på magen holder han hode opp kjempelenge... [:)]

ORIGINAL: veslejinta

Oliver har løftet hode siden dag en han faktisk. Men blitt lengre og lengre han klarer å holde det nå da. Utrolig sterk... og når han ligger på magen holder han hode opp kjempelenge... [:)]

Måtte signere denne...for det er akkurat det samme som min Oliver gjør[:D]

Oliver har løftet hode siden dag en han faktisk. Men blitt lengre og lengre han klarer å holde det nå da. Utrolig sterk...
ORIGINAL: Cece_28.04.07

Må bare signere her jeg også, for Oda har løftet hodet hele tiden, og er nå veldig sterk i nakken.

quote:

Oliver har løftet hode siden dag en han faktisk. Men blitt lengre og lengre han klarer å holde det nå da. Utrolig sterk... quote:

quote:

Oliver har løftet hode siden dag en han faktisk. Men blitt lengre og lengre han klarer å holde det nå da. Utrolig sterk... og når han ligger på magen holder han hode opp kjempelenge...

Måtte signere denne...for det er akkurat det samme som min Oliver gjør

Må bare signere her jeg også, for Oda har løftet hodet hele tiden, og er nå veldig sterk i nakken.

Det har Emil gjort oxo, men tenkte sånn skikkeli e no da, holde hode lenge rolig...etc, hehe

Melinda er blitt ganske flink. Hun ligger på magen og holder hodet opp ganske lenge egentlig.

ORIGINAL: Odas mamma

Oliver har løftet hode siden dag en han faktisk. Men blitt lengre og lengre han klarer å holde det nå da. Utrolig sterk...

må signer denne[:D][:D][:D] Maylèn er kjempe flink til å løfte

Back
Topp